ඇත්තටම මයිනගෙ නිල නිවස අලුත් වැඩියා කරන්න කෝටි 51 යන්න ඇත්තෙ මොකකට ? උබල කියලප්ල්ලා මොනව කරන්න ඇද්ද කියලා

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,652
    75,710
    113

    ඔය සිද්දියේ අනිත් පැත්ත තමා government contract වලට access කරන විදියයි approve කරන විදියයි. අද වෙනකොටත් ඇත්ත ගාන වගේ 3ගුනයක් දාල තමා ඕවා දෙන්නෙ. මම හිතන්නෙ ඕක ගාන හතර වටේට බෙදෙනවා
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,271
    113
    34
    Kalutara
    ඇයි ඉතින් දැන් තියෙන ආන්ඩුව ඔව්වට විරුද්ධව ක්‍රියාමාර්ග ගන්නෙ නැත්තෙ? අනුරකුමාර කැබ් එකක් පුරවලා ගෙනාපු ෆයිල් ගොඩේ ඕක ගැනත් තියෙන්න ඇතිනෙ. ඉතින් ඒ ෆයිල් අරගෙන නඩු දාලා ආයෙ නිදහස් කරන්න බැරිවෙන්න ඇතුලටම දාපන්කො මැරෙනකන්ම.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,104
    1
    58,455
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඇයි ඉතින් දැන් තියෙන ආන්ඩුව ඔව්වට විරුද්ධව ක්‍රියාමාර්ග ගන්නෙ නැත්තෙ? අනුරකුමාර කැබ් එකක් පුරවලා ගෙනාපු ෆයිල් ගොඩේ ඕක ගැනත් තියෙන්න ඇතිනෙ. ඉතින් ඒ ෆයිල් අරගෙන නඩු දාලා ආයෙ නිදහස් කරන්න බැරිවෙන්න ඇතුලටම දාපන්කො මැරෙනකන්ම.
    මිනිහෙක් මරල සාක්ෂි තිබිලත් හිරේ දාගන්න අවුරුදු 20ක් විතර යනවා. වල පයයි ගොඩ පයයි ඉන්න මයිනට නඩු දාල වැඩක් නෑ දැන්.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,951
    15,391
    113
    මිනිහෙක් මරල සාක්ෂි තිබිලත් හිරේ දාගන්න අවුරුදු 20ක් විතර යනවා. වල පයයි ගොඩ පයයි ඉන්න මයිනට නඩු දාල වැඩක් නෑ දැන්.
    Ehemawath kiyamu bro. Nathuwa me bayakata ehema nemei neh.
    Pahala video eka nikan daanne.

     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ඇයි ඉතින් දැන් තියෙන ආන්ඩුව ඔව්වට විරුද්ධව ක්‍රියාමාර්ග ගන්නෙ නැත්තෙ? අනුරකුමාර කැබ් එකක් පුරවලා ගෙනාපු ෆයිල් ගොඩේ ඕක ගැනත් තියෙන්න ඇතිනෙ. ඉතින් ඒ ෆයිල් අරගෙන නඩු දාලා ආයෙ නිදහස් කරන්න බැරිවෙන්න ඇතුලටම දාපන්කො මැරෙනකන්ම.
    අඟුරු කුමාර දිශානයක පල් හොරා ගේ ෆයිල් වේයෝ කාලා හුත්තරීතර තාක්සනික දෝසේ ඇවිල්ලා කියලා සුනිල් ඇටවල්ලයි හර්ශන නානයි කිව්වලු. :ROFLMAO: 🤌
     

    mall_9n

    Well-known member
  • Apr 19, 2026
    1,354
    3,289
    113
    ඇයි ඉතින් දැන් තියෙන ආන්ඩුව ඔව්වට විරුද්ධව ක්‍රියාමාර්ග ගන්නෙ නැත්තෙ? අනුරකුමාර කැබ් එකක් පුරවලා ගෙනාපු ෆයිල් ගොඩේ ඕක ගැනත් තියෙන්න ඇතිනෙ. ඉතින් ඒ ෆයිල් අරගෙන නඩු දාලා ආයෙ නිදහස් කරන්න බැරිවෙන්න ඇතුලටම දාපන්කො මැරෙනකන්ම.
    පොඩ්ඩක් ඉවසපං/ වැඩේ යටින් යනවා , පොඩ්ඩ්ක් දෙකට නැමිලා බලපංකෝ බොරුනම්
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,835
    3,000
    113
    colombo
    මිනිහෙක් මරල සාක්ෂි තිබිලත් හිරේ දාගන්න අවුරුදු 20ක් විතර යනවා. වල පයයි ගොඩ පයයි ඉන්න මයිනට නඩු දාල වැඩක් නෑ දැන්.
    Uba danna nadu 😂😂😂
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    මිනිහෙක් මරල සාක්ෂි තිබිලත් හිරේ දාගන්න අවුරුදු 20ක් විතර යනවා. වල පයයි ගොඩ පයයි ඉන්න මයිනට නඩු දාල වැඩක් නෑ දැන්.
    අර වයසක ඩේසි ආච්චිටත් ඉන්න දුන්නේ නැති උබලා මහින්දට නඩු නොදා ඉදී ද වරදක් කරලා නම්
    පකෝ අනුර පොන්නයා ගේ පක උරන වෙලාවක මතක ඇතිව අහපන් ෆයිල් කෝ කියලා
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,104
    1
    58,455
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    අර වයසක ඩේසි ආච්චිටත් ඉන්න දුන්නේ නැති උබලා මහින්දට නඩු නොදා ඉදී ද වරදක් කරලා නම්
    පකෝ අනුර පොන්නයා ගේ පක උරන වෙලාවක මතක ඇතිව අහපන් ෆයිල් කෝ කියලා
    Zzz Ok GIF by Jim Gaffigan