කෙල්ලට දීපු surprise එක 🎁 💝 💐 🌹
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,336 30,113 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 Aug 16, 2026 #2 මිට්ටා රවට්ටලා උක්කන්නනේ මේ ඔක්කොම කියල හිතුනම...... Reactions: Amith0424
Amith0424 Well-known member Oct 27, 2010 14,303 24,502 113 ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 Aug 16, 2026 #3 කාර් එකක් නෑතෙ...
imback2008 Well-known member Nov 1, 2025 2,343 2,987 113 Aug 16, 2026 #5 car pennala phone ekakne dunne, misleading video..
Bumbzy Well-known member Jul 20, 2015 1,782 1,956 113 Galle Aug 16, 2026 #6 හිලකින් සැපක් ගන්නනේ මේ හැමදේම....වත්ත පල්ලෙහා කෙහෙල් කඳන් අඬනවා...උන් හැමදාම මට නිකන් නේ දෙන්නේ...අඩවත් ගොම පොඩ්ඩක් දාලා එන්න ඕන.. Reactions: clumsyhulk
හිලකින් සැපක් ගන්නනේ මේ හැමදේම....වත්ත පල්ලෙහා කෙහෙල් කඳන් අඬනවා...උන් හැමදාම මට නිකන් නේ දෙන්නේ...අඩවත් ගොම පොඩ්ඩක් දාලා එන්න ඕන..
max_pain Well-known member Jul 5, 2025 4,433 8,567 113 Galaha Aug 16, 2026 #8 මගෙ යාලුවෙක් හිටිය ඔයවගේම තඩි ටෙඩියෙක් කාර් එකේ දාගෙන ගිහින් කෑල්ලක්ට දුන්නා එකි ඒ ටෙඩියව යනකොට අරන් ගියේ නෑ ඒකි බස් එකේ ආපු නිසා. අරූ අපහු ඒ ටෙඩියව ගෙනල්ල අක්කටම දුන්නා මොකද ඒ ටෙඩිය අක්කගෙ කොල්ල අක්කට දීල තිබුන එකක්. අරූ ඒ කෑල්ල ටෝක් කරේ ආතල් එකට.
මගෙ යාලුවෙක් හිටිය ඔයවගේම තඩි ටෙඩියෙක් කාර් එකේ දාගෙන ගිහින් කෑල්ලක්ට දුන්නා එකි ඒ ටෙඩියව යනකොට අරන් ගියේ නෑ ඒකි බස් එකේ ආපු නිසා. අරූ අපහු ඒ ටෙඩියව ගෙනල්ල අක්කටම දුන්නා මොකද ඒ ටෙඩිය අක්කගෙ කොල්ල අක්කට දීල තිබුන එකක්. අරූ ඒ කෑල්ල ටෝක් කරේ ආතල් එකට.
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,004 35,932 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Aug 16, 2026 #9 man gahuwa ekakata supirma kallak, eki marry kare me wage thadi katha ekek salli walata eka kalin kada gatta ekak
man gahuwa ekakata supirma kallak, eki marry kare me wage thadi katha ekek salli walata eka kalin kada gatta ekak