මගේ රත්‍රන් යාලුවනේ - මට Powerbank එකක් ගන්න උදව් කරන්න

Yudewwa

Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,384
    6,104
    113
    මතක විදියට hand laguage විතරයි අනිත් ඒවා ගෙනියන්න පුලුවන්. checkin කරන්න දෙන්නෙ නෑ. හේතුව ගිනිගන්න සීන් එක.
    එහෙම සින් එකක් දන්නෙත් අද.. යකෝ සමහර උන් දාගෙන යනවා නේ hand luggage වල ඕන තරම්. වැඩිය බලන්නේ නැතුව ඇති සමහර උන්
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    ඇයි වෙන ඒවා ගෙනියන්න බැරිද? ම ඔය ඔනතරන් උන් ගෙනියන්නේ බන් ඒත්
    oke markings wagayak thiyenna one mathaka widiyta brand capacity battery type wage ewa,
    kohomath hand laguage ne aran yanne check karaddi owa thibbe nethnm kunu kudeta dala yanna thama wenne :P

    එහෙම සින් එකක් දන්නෙත් අද.. යකෝ සමහර උන් දාගෙන යනවා නේ hand luggage වල ඕන තරම්. වැඩිය බලන්නේ නැතුව ඇති සමහර උන්
    ekaparak mage issaraha ekata badu kunu kudeta dala yanna kiwwa :dull:
    ------ Post added on Aug 19, 2026 at 3:23 PM
     
    • Wow
    Reactions: Yudewwa

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,996
    113
    මතක විදියට hand laguage විතරයි අනිත් ඒවා ගෙනියන්න පුලුවන්. checkin කරන්න දෙන්නෙ නෑ. හේතුව ගිනිගන්න සීන් එක.
    Hand luggage එකේ දාන්නත් බැහැ
    දැන් කියනවා personal item එකක් විදියට අතේ තියාගන්න කියලා, plane එක ඇතුලෙදි යූස් කරන එක prohibited කියලා. දැක්කොත් එපා කියනවා චාජ් කරන්න
    හැබැයි දැන් පවර්බෑන්ක් වල අවශ්‍යතාවයක් නැහැ, හැම plane එකකම වගේ type c fast charging + type A socket inbuilt තියනවා. කේබල් එකක් අරන් ගියාම ඇති