ලස්සන නිලියක් (ඒ කාලේ)

dikmon

Well-known member
  • Apr 24, 2025
    299
    306
    63
    Elliot Page (was Ellen Page) through the years

    1787464886759.png
    1787464960627.png


    the odyssey film 1t innawa
    1787468058523.png
     
    Last edited:

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,399
    113
    Issarat ketayi denut ketayi. Amutuwen 2025 ketha wuna gaanu neweyi oya photos wala inne. Hollywood wala niliyo ekka beluwama lassana adu un tamai oya.

    Lassana ganiyak lesiyen than deka kapaaganne naa. Eki dannawa ekige value eka koi taram demandingda kiyala. Gaanu hatiyata reject wuna un tamai pirimi wela hari attention hoyanne.
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,149
    4,018
    113
    Juno was a beautiful movie.
    Anyway, does she get a gentleman sausage attached? Or stay forever female down under?