පුනර්ජනනීය විදුලි බලාගාරවලින් විදුලිය මිලදී ගැනීමේ මිල ගණන් - 25 August 2026

ayanthamaxi

Well-known member
  • Apr 2, 2010
    6,674
    971
    113
    Mawanella Town
    අලුත් ගාස්තු වලට ඔයාගේ අදහස වලට බෙදා ගන්න. හැබැයි පරණ අයට අවුලක් වෙන එකක් නැති වෙයි. කලින් බැටරි එක්ක Hybird On grid Solar system එකේ sing කරපු assignment එක මොකක්ද වෙන්නේ ?


    S-Press-Relase-FIT-Aug-2026-20260824-094044-510-pages-to-jpg-0001.jpg
    S-Press-Relase-FIT-Aug-2026-20260824-094044-510-pages-to-jpg-0002.jpg
    S-Press-Relase-FIT-Aug-2026-20260824-094044-510-pages-to-jpg-0003.jpg
     

    Attachments

    • S_Press-Relase---FIT-Aug-2026_20260824_094044_510.pdf
      256.4 KB · Views: 26

    imback2008

    Well-known member
  • Nov 1, 2025
    2,396
    3,050
    113
    hadissiyen gaththapu aya aba saranayi. 😅 hituwe wath na mehema thawath adu wei kiyala. baladdi BESS eke income hoyanawa nam aduma 250KW solar farm karanna idam allanna wenawa.

    gatte nattan aye ganna bane bn dan transformers full kiyanawa mun. bill ekath ekka baluwoth 5kw walin maseta 15k withara hambenawa.
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,991
    18,910
    113
    ekane aththa. den podi ayata BESS dala terumak nathi wadak pena vidihata ekko night time walata used karana aduma wath 10kwh battery system dala paduwen inna wenawa.
    Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..
     

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,092
    10,674
    113
    Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..
    TOU kiyanne mokakda ?
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,991
    18,910
    113
    @Tricle_Buwa melo magulak terune ne ban..dan api 5kw hybrid ekak gahala 16Kwh battery pack ekak gahala wadak nadda etakota
    Consumption එක 450ට වැඩි නම් කිසිම පාඩුවක් නෑ මචං. Hybrid system එකකට යන්නෙ power cuts එකකට backup එකටයි, peak shaving එකටයිනෙ mainly. ඔය දෙකම වෙනව. Clearance එක තියනව නම් වැසි energy එක export ත් වෙලා බිලත් zero වෙනව.

    මෙතනදි බැරි වෙන්නෙ day time එකේ battery වලට store කරගෙන රෑට export කරල වැසි මුදලක් ලබාගන්න එක.
     
    • Like
    Reactions: Emios

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,763
    28,898
    113
    Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..
    Smart meter හයි කරන්න යන්නේ කාටද ?