hadissiyen gaththapu aya aba saranayi.api 20.80![]()
hadissiyen gaththapu aya aba saranayi.hituwe wath na mehema thawath adu wei kiyala. baladdi BESS eke income hoyanawa nam aduma 250KW solar farm karanna idam allanna wenawa.
Therune ne machan..gana madi kylda kiweපොඩි ඒවට tariff නෑ..![]()
ekane aththa. den podi ayata BESS dala terumak nathi wadak pena vidihata ekko night time walata used karana aduma wath 10kwh battery system dala paduwen inna wenawa.පොඩි ඒවට tariff නෑ..![]()
Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..ekane aththa. den podi ayata BESS dala terumak nathi wadak pena vidihata ekko night time walata used karana aduma wath 10kwh battery system dala paduwen inna wenawa.
TOU kiyanne mokakda ?Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..
Time of Use. Peak , offpeak , day time kiyala thunakata kadala calculate karanneTOU kiyanne mokakda ?
Consumption එක 450ට වැඩි නම් කිසිම පාඩුවක් නෑ මචං. Hybrid system එකකට යන්නෙ power cuts එකකට backup එකටයි, peak shaving එකටයිනෙ mainly. ඔය දෙකම වෙනව. Clearance එක තියනව නම් වැසි energy එක export ත් වෙලා බිලත් zero වෙනව.@Tricle_Buwa melo magulak terune ne ban..dan api 5kw hybrid ekak gahala 16Kwh battery pack ekak gahala wadak nadda etakota
Smart meter හයි කරන්න යන්නේ කාටද ?Eka tamai hodama wede.. issarahata TOU manmandatory karanna yanne 750 units walata wedi consumption thiyana domastic connection walata.. ethakota at least peak shaving karaganna eka aniwaren ma laba wenwa..