වීදි සුනඛයින්ට විදුලිය වද්දා ඝාතනය කෙරූ වාද්දුව බ්ලූ වෝටර් හෝටලය..

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    gedara tiyenne otana nam geniyanawa tamai yaku. danatat 8k innawa. puluwan welawata gewal hoyalat okkoma treat karala gihin denwa. thoge allapu gedara eka waatayak nam umba gihin maranawada ? umba lamai hadannet ohomada?
    Nah man saththunta adarei.. eth anek un ge kunui ..karamai man kara gahanna yanne nah.... eka eka un pataw damma ma hotel issaraha danawa. Ballo awith hondata thiyana hotel eka kaaalama dala yanawa. Iwassanna puluwan seemawak thiyanawa. Habai hotel eken un neme kare kiyalath kiyanawa
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    Nah man saththunta adarei.. eth anek un ge kunui ..karamai man kara gahanna yanne nah.... eka eka un pataw damma ma hotel issaraha danawa. Ballo awith hondata thiyana hotel eka kaaalama dala yanawa. Iwassanna puluwan seemawak thiyanawa. Habai hotel eken un neme kare kiyalath kiyanawa
    wrong. handle karanna oni taran krama tianawa hotel ekata tawat tourists la ena eka wadi karaganna oni nam. gas kapanna oni, sattu maranna oni wage mindset tama godak ape unta tienne. education problem . mona karanna da.
    oyata puluwan hatiyata kra nam hari. hodak misak narakak wen na kaatawat

    ude paandara as karanna avilla hotel ekek ta current eka wadila minisu tama help karala tienne uta, u yanagaman taama current eka on eke tienne kiala hotel eka atulen off karala. paare yana ena minissunta hotel eka gawa current adala wasa deela maranna uwamanawak na ne
     
    • Like
    Reactions: shepard1500

    ASR

    Active member
  • Feb 21, 2007
    745
    248
    43
    මම නම් පෞද්ගලිකව බලු මැක්කො ඉන්න තැන තැන බලු බෙටි තියෙන හෝටලයකට සල්ලි දීල යන්න කැමති නෑ. රජයෙන් කරන්න ඕන වැඩ මේව. මුන්ට කන්න දෙන උන්ගෙ ගෙවල් වලට බාර දෙන්න තිබුනෙ සෙට් එකම.
     
    • Like
    Reactions: dinuksha_asela

    shepard1500

    Active member
  • Apr 9, 2025
    230
    190
    43
    සත්තු පාරට ගෙනල්ලා දාන උන්ට තමයි 99% ක්ම සත්තු එක්ක arrears එකක් තියෙන්නෙ. ඒක මම හොඳට දැකලා තියෙන දෙයක්. කන්න දෙන උන්ටයි, බල්ලොන්ටයි බැනලා මේ වගේ 2.50 වැඩ justify කළාට වැඩක් නෑ. උන්ගෙ හෙලුව පේනවා. 😂