දෙතුන් දෙනෙක් කෙල ගහපු එකකට කොහොමද බන් ඒ දිහා බලාගෙන කෙල ගහන්නේwenama spot ekak nadda bulat kela gahanna? bittiyak wen karala, deshapaluwange photo tikak alawala tibba nam watinawa oya wadeta..
IT ඔස්තාර් la payin yanne na ban.. aniwa oka civil ewunge wedak,...මරදානේ IT city එක ඉස්සරහ bus halt එකේ පට්ට හුජ්ජ ගඳයි. රෑ වෙනකන් වැඩ කරලා යන ගමන් ඔතන හුජ්ජ කරලා යනවා ඇති IT ඔස්තාර් ලා.
ඔව්, හතුරෝ හැම තැනම IT අයටIT ඔස්තාර් la payin yanne na ban.. aniwa oka civil ewunge wedak,...
රුපියල් 50,000 ක වගේ දඩයක් ගැහුව නම් අන්න හැදෙනව. ආයෙ මලාට වැඩේ කරන්නෙ නෑ. ගෙවන්න බැරි නම් දවස් 21 ක් ඇතුලෙ තියන්න ඕන.මෝඩ නීති, ඔය පොල්පොට් පන්නයේ නීති. කරන්න ඕන ඉකෙන දඩයක් ගහල යවන එක මිසක් උන්ට කියල සුද්දකිරිල්ල නෙවේ.
eka thama karanna onee.. Eth machan jails walath ida nanee.. ekath prsnayakරුපියල් 50,000 ක වගේ දඩයක් ගැහුව නම් අන්න හැදෙනව. ආයෙ මලාට වැඩේ කරන්නෙ නෑ. ගෙවන්න බැරි නම් දවස් 21 ක් ඇතුලෙ තියන්න ඕන.
bus eka elogena awilla bahala bulath kela paarak gahanakotama maattu unaada?මෝඩ නීති, ඔය පොල්පොට් පන්නයේ නීති. කරන්න ඕන ඉකෙන දඩයක් ගහල යවන එක මිසක් උන්ට කියල සුද්දකිරිල්ල නෙවේ.

මෝඩ නීති, ඔය පොල්පොට් පන්නයේ නීති. කරන්න ඕන ඉකෙන දඩයක් ගහල යවන එක මිසක් උන්ට කියල සුද්දකිරිල්ල නෙවේ.
දඩ ගෙවන්න සල්ලි නැත්නම් කොමියුනිටි සර්විස් වලට දාපන්. ඔය ආමි එකේ උන් දෙන දඬුවම් වගේ ගොන් ජෝක් නොකර.දඩ ගෙවන්න උන් ගාව සල්ලි නැත්තං මොකක්ද කරන්න ඕන?
දැනටම පිරිල ඉන්න හිරේට දාලා තව දෙතුන් දෙනෙක් මරලා උබලගෙ බංකොළොත් පොන්නප්පුලාට තව කුමන්ත්රණයක් කරන්න චාන්ස් එකක් දෙන්නද? හා![]()
දඩ ගෙවන්න සල්ලි නැත්නම් කොමියුනිටි සර්විස් වලට දාපන්. ඔය ආමි එකේ උන් දෙන දඬුවම් වගේ ගොන් ජෝක් නොකර.
දඬුවම දෙන්න ඕන උසාවියෙන් බං.ඉතින් ඕක තමයි කොමියුනිටි සර්විස් කියන්නෙ බයිසන්![]()
දඬුවම දෙන්න ඕන උසාවියෙන් බං.