Mama machan light Gaming ,godakma web browsing tab 30 wage open ,thawa athul ekata local Ai model run karanawa.
Rtx 4060 thiyenne . 5070ti ekak ganna oni will see.
5070ti gahapu gaman ultimate 1080p gaming machine ekak thama .. cepa cepa
Mama machan light Gaming ,godakma web browsing tab 30 wage open ,thawa athul ekata local Ai model run karanawa.
Rtx 4060 thiyenne . 5070ti ekak ganna oni will see.
5070ti gahapu gaman ultimate 1080p gaming machine ekak thama .. cepa cepa
Yako video editing walata 32GB madi kiyanne umba monada edit karanne?Ram eka 64bg karaganna balanna. 2 x32gb balanna , 4x 16gb epa.
5060ti wenuwata 5060 ganna. price difference ekath ekka terumak na "ti" eka. e wunuwata 5070 wage yana eka worth.
future upgrade gana hithanawanam psu eka 850-1000w wage ganna.
lokuma de nvme eka gen3 ekak. gen 4 ekakata try karanna. sahena wenasak tiyenawa gen3 vs gen 4 wala speed, dram cache wala. 1tb gen 4 ekai 1tb gen 3 ekai gattanam hari. gen 4 eke os, software dala gen 3 eka storage walata ganna.
Base model laaba unata, meke widiyata 32 or 64GB RAM, 2TB hard ehema daala price balapan me wage 2x 3x wenawa price eka..Macbook pro/macmini m4 pro ekakta yanna
Geyak ganna puluwan issara lolGuys, පොඩ්ඩක් කියනවද මේක මේ ගානට පාඩුද කියල ?View attachment 269117
op adobe premiere pro wage use karanawa kiyala hithala kiwwe. danatama recommended 32gb 4k wada walata. aniwa ikmanin 8k ei issarahata. me yana widiyata 2030 wage wenakan ram prices wadi wenawa misak adu wena ekak na. danma 64gb karagattoth awurudu ganakata ati.Yako video editing walata 32GB madi kiyanne umba monada edit karanne?
8K ewath 32GB eke hondata wada..
4K layer patha godak dala effects dala edit karanna 32GB hondatama athi..
Issara .dan kisi deyak ganna beGeyak ganna puluwan issara lol
Tama igenagannawada? Job ekak karanawada?Mama machan light Gaming ,godakma web browsing tab 30 wage open ,thawa athul ekata local Ai model run karanawa.
Rtx 4060 thiyenne . 5070ti ekak ganna oni will see.
5070ti gahapu gaman ultimate 1080p gaming machine ekak thama .. cepa cepa
Business ban . Mama 35+ . Thawa PS5 ekak have 2021 wala gaththe. A kaale PS5 kiyanne dream ekak.Tama igenagannawada? Job ekak karanawada?
Mchn ube laptop eke specs monawada machn. Mata one wan 2.5 wage ai models walin machine eke videos hadanna. Cloud servers wala nathuwaVideo editing walata oya computer eka hodatama ati 4K editing. mama 4k edit karanne ube computer ekata wada adu specs tiyena computer ekakin. kisima awulak na. mama me lagadi yaluwek ta aran dunna (salli dunne mama nevei) maharagama pc cart eken computer ekak laksha 2k wage giye, used ekak. Processer eka mataka na, ram eka 32GB, VGA 6 GB da koheda. kisi awulak na after effects wadath karanawa premiere pro walata amatarawa.
Oke dram cache ne neh.brother graphic card eka rtx 4XXX series ekakata gihin gen 4 nvme ekak ghagnna
gen3 wage double fast
1tb wage ekaknm super . eg Lexar NM790
https://www.lexar.com/global/products/Lexar-NM790-M-2-2280-PCIe-Gen-4x4-NVMe-SSD/
windows hena unoptimized os ekak, layer godak dala editing karaddi timeline eka smooth na. dual channel RAM wala M pro chip wala ena unified memoriyen bagayakwath memory bandwidth na. Base m4 eke single core performance gaththath Latestma ryzen 9 ekatath wada wadi. Editing apps unath mac walata hodata optimiz karala enne. Os ekath pattaBase model laaba unata, meke widiyata 32 or 64GB RAM, 2TB hard ehema daala price balapan me wage 2x 3x wenawa price eka..
------ Post added on Aug 24, 2026 at 10:47 PM
@රෝසි ආච්චිMchn ube laptop eke specs monawada machn. Mata one wan 2.5 wage ai models walin machine eke videos hadanna. Cloud servers wala nathuwa
WAN 2.5 open source නෙවේ, උඹට local run කරන්න බෑ. Minimax h3 තියෙද්දි මොකටද Wan පස්සෙ යන්නෙ?Mchn ube laptop eke specs monawada machn. Mata one wan 2.5 wage ai models walin machine eke videos hadanna. Cloud servers wala nathuwa
WAN 2.5 open source නෙවේ, උඹට local run කරන්න බෑ. Minimax h3 තියෙද්දි මොකටද Wan පස්සෙ යන්නෙ?
WAN 2.2 14B model එක somewhat comfortably run කරන්න 12gb vram + 32gb ram තියෙන්නෙ ඕනේ.