Video editing වලට හොද PC එකක්

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,308
    113
    Mama machan light Gaming ,godakma web browsing tab 30 wage open ,thawa athul ekata local Ai model run karanawa.

    Rtx 4060 thiyenne . 5070ti ekak ganna oni will see.

    5070ti gahapu gaman ultimate 1080p gaming machine ekak thama .. cepa cepa
    Dream Sleeping GIF by BAILEN
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    Ram eka 64bg karaganna balanna. 2 x32gb balanna , 4x 16gb epa.
    5060ti wenuwata 5060 ganna. price difference ekath ekka terumak na "ti" eka. e wunuwata 5070 wage yana eka worth.
    future upgrade gana hithanawanam psu eka 850-1000w wage ganna.
    lokuma de nvme eka gen3 ekak. gen 4 ekakata try karanna. sahena wenasak tiyenawa gen3 vs gen 4 wala speed, dram cache wala. 1tb gen 4 ekai 1tb gen 3 ekai gattanam hari. gen 4 eke os, software dala gen 3 eka storage walata ganna.
    Yako video editing walata 32GB madi kiyanne umba monada edit karanne?
    8K ewath 32GB eke hondata wada..
    4K layer patha godak dala effects dala edit karanna 32GB hondatama athi..

    Macbook pro/macmini m4 pro ekakta yanna
    Base model laaba unata, meke widiyata 32 or 64GB RAM, 2TB hard ehema daala price balapan me wage 2x 3x wenawa price eka..
    ------ Post added on Aug 24, 2026 at 10:47 PM
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,989
    1,249
    113
    නුවර
    Yako video editing walata 32GB madi kiyanne umba monada edit karanne?
    8K ewath 32GB eke hondata wada..
    4K layer patha godak dala effects dala edit karanna 32GB hondatama athi..

    op adobe premiere pro wage use karanawa kiyala hithala kiwwe. danatama recommended 32gb 4k wada walata. aniwa ikmanin 8k ei issarahata. me yana widiyata 2030 wage wenakan ram prices wadi wenawa misak adu wena ekak na. danma 64gb karagattoth awurudu ganakata ati.
     

    Daws

    Well-known member
  • Nov 27, 2025
    414
    386
    63
    Colombo
    Video editing walata oya computer eka hodatama ati 4K editing. mama 4k edit karanne ube computer ekata wada adu specs tiyena computer ekakin. kisima awulak na. mama me lagadi yaluwek ta aran dunna (salli dunne mama nevei) maharagama pc cart eken computer ekak laksha 2k wage giye, used ekak. Processer eka mataka na, ram eka 32GB, VGA 6 GB da koheda. kisi awulak na after effects wadath karanawa premiere pro walata amatarawa.
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    Ambo bn ram wala ganan.

    Giya awurudde amaruwata aluth pc ekak build kara mukuth wadak gaththeth naha hariyata. Ubata awashayama spec balala ganna nikan boruwata ochchara wiyadam karanne nathiwa.
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    Mama machan light Gaming ,godakma web browsing tab 30 wage open ,thawa athul ekata local Ai model run karanawa.

    Rtx 4060 thiyenne . 5070ti ekak ganna oni will see.

    5070ti gahapu gaman ultimate 1080p gaming machine ekak thama .. cepa cepa
    Tama igenagannawada? Job ekak karanawada?
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    DXB2021

    Well-known member
  • Sep 15, 2021
    661
    551
    93
    Video editing walata oya computer eka hodatama ati 4K editing. mama 4k edit karanne ube computer ekata wada adu specs tiyena computer ekakin. kisima awulak na. mama me lagadi yaluwek ta aran dunna (salli dunne mama nevei) maharagama pc cart eken computer ekak laksha 2k wage giye, used ekak. Processer eka mataka na, ram eka 32GB, VGA 6 GB da koheda. kisi awulak na after effects wadath karanawa premiere pro walata amatarawa.
    Mchn ube laptop eke specs monawada machn. Mata one wan 2.5 wage ai models walin machine eke videos hadanna. Cloud servers wala nathuwa
     

    kanakaJ

    Active member
  • Oct 16, 2025
    288
    205
    43
    Base model laaba unata, meke widiyata 32 or 64GB RAM, 2TB hard ehema daala price balapan me wage 2x 3x wenawa price eka..
    ------ Post added on Aug 24, 2026 at 10:47 PM
    windows hena unoptimized os ekak, layer godak dala editing karaddi timeline eka smooth na. dual channel RAM wala M pro chip wala ena unified memoriyen bagayakwath memory bandwidth na. Base m4 eke single core performance gaththath Latestma ryzen 9 ekatath wada wadi. Editing apps unath mac walata hodata optimiz karala enne. Os ekath patta
    optimized mac wala. Hardware spec walin windows pc vs mac compar karana ek therumak na.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,490
    113
    Mchn ube laptop eke specs monawada machn. Mata one wan 2.5 wage ai models walin machine eke videos hadanna. Cloud servers wala nathuwa
    WAN 2.5 open source නෙවේ, උඹට local run කරන්න බෑ. Minimax h3 තියෙද්දි මොකටද Wan පස්සෙ යන්නෙ?

    WAN 2.2 14B model එක somewhat comfortably run කරන්න 12gb vram + 32gb ram තියෙන්නෙ ඕනේ.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: DXB2021

    DXB2021

    Well-known member
  • Sep 15, 2021
    661
    551
    93
    WAN 2.5 open source නෙවේ, උඹට local run කරන්න බෑ. Minimax h3 තියෙද්දි මොකටද Wan පස්සෙ යන්නෙ?

    WAN 2.2 14B model එක somewhat comfortably run කරන්න 12gb vram + 32gb ram තියෙන්නෙ ඕනේ.

    ahh, sorry machn mata waraduna. WAN 2.2 14B model එක run karanna thamai mata one. Minmax H3 kohomada ban ? eka nm use karala ne.