IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,983 2 15,741 113 Aug 26, 2026 #1 පැකට් එකේ මිල ගහල තියෙන ඕනම දෙයක් අරන් බලහන්කො. මාසෙකට කලින් තිබ්බට වඩා 5-10% වගේ වැඩි වෙලා. Reactions: Inigo Montoya, waca, ChoronaSottiya and 3 others
Roddk da Well-known member Oct 21, 2025 1,159 864 113 Aug 26, 2026 #2 ජෙප්පො - එහෙම තමා නැත්නම් රටක් හදන්න බැ ජෙප්පො - එහෙම තමා නැත්නම් රටක් හදන්න බැ ------ Post added on Aug 26, 2026 at 12:46 PM Upvote 1 Downvote
ජෙප්පො - එහෙම තමා නැත්නම් රටක් හදන්න බැ ජෙප්පො - එහෙම තමා නැත්නම් රටක් හදන්න බැ ------ Post added on Aug 26, 2026 at 12:46 PM
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,118 1 11,129 113 Aug 26, 2026 #3 Salli nadda? Reactions: waca, hu KANNA and wpril5 Upvote 1 Downvote
Roddk da Well-known member Oct 21, 2025 1,159 864 113 Aug 26, 2026 #4 your_love said: Salli nadda? Click to expand... මට දෙන්නකෝ නැ මට Upvote -1 Downvote
randika078 Well-known member Jan 27, 2008 577 309 63 ශ්රී ලංකාවෙ Aug 26, 2026 #6 Ow dannema nathuwa wadi wela hama dema. Fresh milk 1l ekat Rs.580 wela.. minissunge padi wadi wen na, habai badu mila yanawa eka digata.. Reactions: HKavinda, maduranga90 and Roddk da Upvote 1 Downvote
Ow dannema nathuwa wadi wela hama dema. Fresh milk 1l ekat Rs.580 wela.. minissunge padi wadi wen na, habai badu mila yanawa eka digata..
M maduranga90 Well-known member Jan 18, 2015 1,252 1 418 83 sri lanka Aug 26, 2026 #7 Yes it is true. For example fresh milk it was 550 last month now 580. Reactions: thisNameIsForElakiri Upvote 1 Downvote
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,637 67,985 113 Aug 26, 2026 #8 Uba itin wattakane kanne Reactions: wpril5 Upvote -1 Downvote
N NowUCmeNowUDont Active member Oct 6, 2025 125 195 43 Aug 26, 2026 #9 සතෙන් සතේ රුපියලෙන් රුපියල වැඩි කරලා වැඩි කරලා ......................................... Reactions: Inigo Montoya Upvote 1 Downvote
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,100 1 58,446 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Aug 26, 2026 #10 බඩුමිල ටික ටික වැඩිවෙනවා තමයි පොන්ස්. එකට උද්ධමනය කියල කියන්නෙ Reactions: waca and wpril5 Upvote -1 Downvote
T tharuka1989 Well-known member Nov 2, 2014 3,676 3,048 113 Aug 26, 2026 #11 7.3% inflation rate eka Upvote 1 Downvote
ChoronaSottiya Well-known member Sep 13, 2020 4,696 6,996 113 වදුරව Aug 26, 2026 #12 බඩු මිල වැඩි නොවන රට මොකක්ද Reactions: HKavinda, Inigo Montoya and waca Upvote -2 Downvote
kanakaJ Active member Oct 16, 2025 287 205 43 Aug 26, 2026 #13 Cam show recording business eka scale karanna kale hari. Recurbate wage platform ekak hadapan. Me yana widiyata ubata alaguduwo kana eka nathara karala wattakka witharak kanna wei. Reactions: waca and wpril5 Upvote -1 Downvote
Cam show recording business eka scale karanna kale hari. Recurbate wage platform ekak hadapan. Me yana widiyata ubata alaguduwo kana eka nathara karala wattakka witharak kanna wei.
ruwanwellarocker Well-known member May 19, 2010 10,736 2,513 113 Bevery Hills-90210 Aug 26, 2026 #14 ube ammath wadi karala gana. Upvote 0 Downvote
F fdk Well-known member Sep 16, 2011 5,592 5,486 113 Aug 26, 2026 #15 Ekata thamai inflation kiyanne,OL karapu ewun dannawa Upvote 0 Downvote
HKavinda Well-known member Dec 23, 2013 54,584 21,155 113 Panadura Aug 26, 2026 #16 ChoronaSottiya said: බඩු මිල වැඩි නොවන රට මොකක්ද Click to expand... ලංකාව අපේ ලංකාව Reactions: Inigo Montoya Upvote 0 Downvote
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,843 15,142 113 35 Spain Aug 26, 2026 #17 බෙහෙත් ගණන් වැඩි වෙලා, වෙනද 5700ක් විතර ගිය බෙහෙත් ටිකට අද 6490ක් ගියා. Reactions: HKavinda Upvote 0 Downvote
PK Amaris Well-known member Jan 31, 2023 1,066 1,707 113 Aug 26, 2026 #18 බලහන් එ්කෙ සාර්ථකත්වය. අද ලංකාවෙ sexually active, telegram ඉන්න 25 ට අඩු ගෑනු ළමයින්ගෙන් අල ගොඩුවො ගැන අැහුවොත් නොදන්න අය ඉන්නෙ සුළු පිරිසක්. Reactions: HKavinda Upvote 1 Downvote
බලහන් එ්කෙ සාර්ථකත්වය. අද ලංකාවෙ sexually active, telegram ඉන්න 25 ට අඩු ගෑනු ළමයින්ගෙන් අල ගොඩුවො ගැන අැහුවොත් නොදන්න අය ඉන්නෙ සුළු පිරිසක්.