ලංකාවේ ප්‍රසිද්දියේ උල්ලංඝනය වෙන කම්පැනි සික්රට්ස්

Shamal3001

Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    බලපන් මේ ඇඩ් එක දිහා..කලින් කම්පැනි එකේ ඉන්න කොට කරපු පොරොජෙක්ට් එකක් විස්තර කරන්නලු. ප්‍රසන්ටේෂන් එකකින්..හික්ස්
    එහෙම නැත්නම් ඇප්ලයි කරන්න එපා ලු

    කම්පැනියේ හැටි හිතාගන්න පුලුවන්.

    https://www.topjobs.lk/employer/Job...FZZZ&pg=applicant/vacancybyfunctionalarea.jsp
     

    imback2008

    Well-known member
  • Nov 1, 2025
    2,395
    3,050
    113
    pls wtf; hari email ekak nathi thanaka job karanna pissuda ubalata

    1787742772470.png
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,657
    113
    colombo
    oka godak welawata agency ekakin dapu ad ekak foreign contract ekakata supply karanna. agency ekata kela wenawa ganna eka company ekata gihin hariyata wade nokaloth. komath agency wala unta godak jobs enawa un hama ekak ganama danne na. hodai kyla hithunoth unge gana kapenawa nam select karana set ekata danawa. mainly middle east it jobs patta modayo and patta lobayo inne godak un. podi ganakata world class wada illanne. habai gonata andagaththoth hoda ganak kadanna puluwani