නොදන්වා උපාධි ප්‍රදානෝත්සවයට ගියැයි උරණ වී සරසවි පෙම්වතියව පෙම්වතා පැහැරගෙන ගිහින්...

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,408
    47,395
    113
    Ai uba ipadune pita rataka ganiyek ge badin da ?

    Ane hukahan bn. Ube jeevithe ubata control nahai kiyala ganu ewata pali naha. Korean yana un nam wenama subject ekak. Un nasthi wenne ganu nisama nemei. Financial literacy zero nisa.

    අනේ පලයං බං.ඉපදුණේ ගෑණියෙක්ගෙන් කියලා හැම වේසිටම ගරු කරන්න මට පිස්සුවක් නෑ..ගෑණු වුනත් දැනගන්න ඕන ගෞරවයක් ලබන්න පුළුවන් විදිහට සමාජයේ ජීවත් වෙන්න..උඹල වගේ හැම ගෑණිටම වැඳන් ඉන්න සෙවල හලන පීචං පිරිමි නිසා තමයි අද පිරිමිකමත් බල්ලට ගිහින් ගෑණු පිරිමින්ව බලු කරන් තියෙන්නේ..අැයි යකෝ උඹ කියන විදිහට වැරදි කරන ගෑණුන්ව හිරේ දාන්නත් බෑනේ අම්මලත් ගෑණු නිසා..නිකන් ගොන් තර්ක දාගෙන ඵන්න ඵපා...🤣
     
    • Haha
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,906
    15,323
    113
    අනේ පලයං බං.ඉපදුණේ ගෑණියෙක්ගෙන් කියලා හැම වේසිටම ගරු කරන්න මට පිස්සුවක් නෑ..ගෑණු වුනත් දැනගන්න ඕන ගෞරවයක් ලබන්න පුළුවන් විදිහට සමාජයේ ජීවත් වෙන්න..උඹල වගේ හැම ගෑණිටම වැඳන් ඉන්න සෙවල හලන පීචං පිරිමි නිසා තමයි අද පිරිමිකමත් බල්ලට ගිහින් ගෑණු පිරිමින්ව බලු කරන් තියෙන්නේ..අැයි යකෝ උඹ කියන විදිහට වැරදි කරන ගෑණුන්ව හිරේ දාන්නත් බෑනේ අම්මලත් ගෑණු නිසා..නිකන් ගොන් තර්ක දාගෙන ඵන්න ඵපා...🤣
    Weradi karana unwa ganu wuna paliyata excuse karanna kiyala koheda kiwwe ?

    Uba sirawatama Andrew Tate adahana ekekda koheda. Pirimi salli nasthi karaganne ganu nisa nam ganu nisama hadunu pirimith innawa. Ewath daapan hoyala.

    Korea harak nam katha karannawath appiriyai. Unge thiyenne wenama prashnayak.