Ai uba ipadune pita rataka ganiyek ge badin da ?
Ane hukahan bn. Ube jeevithe ubata control nahai kiyala ganu ewata pali naha. Korean yana un nam wenama subject ekak. Un nasthi wenne ganu nisama nemei. Financial literacy zero nisa.
අනේ පලයං බං.ඉපදුණේ ගෑණියෙක්ගෙන් කියලා හැම වේසිටම ගරු කරන්න මට පිස්සුවක් නෑ..ගෑණු වුනත් දැනගන්න ඕන ගෞරවයක් ලබන්න පුළුවන් විදිහට සමාජයේ ජීවත් වෙන්න..උඹල වගේ හැම ගෑණිටම වැඳන් ඉන්න සෙවල හලන පීචං පිරිමි නිසා තමයි අද පිරිමිකමත් බල්ලට ගිහින් ගෑණු පිරිමින්ව බලු කරන් තියෙන්නේ..අැයි යකෝ උඹ කියන විදිහට වැරදි කරන ගෑණුන්ව හිරේ දාන්නත් බෑනේ අම්මලත් ගෑණු නිසා..නිකන් ගොන් තර්ක දාගෙන ඵන්න ඵපා...
