යෙහෙළි සංගක්කාර?100% බොරු!. වැඩිපුරම fantasy sex තියෙන්නේ කොළඹ නාගරික සල්ලි කාරයන්ගේ.. ඕනේ තරම් උදාහරණ තියනවා..
Ex: පාඨලී, යෙහෙළි සංගක්කාර
Yeheli ge mokadda case eka ?100% බොරු!. වැඩිපුරම fantasy sex තියෙන්නේ කොළඹ නාගරික සල්ලි කාරයන්ගේ.. ඕනේ තරම් උදාහරණ තියනවා..
Ex: පාඨලී, යෙහෙළි සංගක්කාර

කිරියෙ සෙක්ස් ෆැන්ටසි ගැන අහල ත්රෙඩ් එකක් දාපන්කො. Title එකට "ඔයාට තියෙන සෙක්ස් ෆැන්ටසි මොනවාද ?" කියලා දාල ත්රෙඩ් එකක් දාපන්. මට ත්රෙඩ් දාන්න බෑ බෑන් කරලා.![]()
![]()

එයා මධ්යම පංතියේ ද?100% බොරු!. වැඩිපුරම fantasy sex තියෙන්නේ කොළඹ නාගරික සල්ලි කාරයන්ගේ.. ඕනේ තරම් උදාහරණ තියනවා..
Ex: පාඨලී, යෙහෙළි සංගක්කාර
poto dekala naddaYeheli ge mokadda case eka ?
Leaked Hen party..Yeheli ge mokadda case eka ?
යන්නේ කොහෙද... මල්ලේ පොල්.. ආයෙත් ත්රෙඩ් එක කියවලා වරෙන්..එයා මධ්යම පංතියේ ද?![]()
He was talking about middle class women100% බොරු!. වැඩිපුරම fantasy sex තියෙන්නේ කොළඹ නාගරික සල්ලි කාරයන්ගේ.. ඕනේ තරම් උදාහරණ තියනවා..
Ex: පාඨලී, යෙහෙළි සංගක්කාර
අඩෝ සිරාවට එහෙමත් කරනව ද?මට ත්රෙඩ් දාන්න බෑ බෑන් කරලා.![]()
![]()
eka thamayi uba thread ekak danava kavadavath dakala naha. issara dapu threads bump vunama vithryi dakinneමට ත්රෙඩ් දාන්න බෑ බෑන් කරලා.![]()
![]()