කාවවත් නෝන්ඩි කරන්න දාපු ත්රෙඩ් එකක් නෙවී. genuine අහන්නෙ ඇයි මූට ලොකු ෆෑන් බේස් එකක් තියෙන්නෙ කියල දැනගන්න අහන්නෙ.
ලිදක් කපන or ලිං කපනoka thawa hodai. uba balapan TikTok eke innawa lidak kapana dial ekak. uta inna subscribersla gaana
පොල්කට්ටද මොකාද නේද? යකෝ මට උගෙ narration එක ඇහුවාම යකා නගිනවා. කඩ කඩ දාන්නෙ වේසිගෙ පුතා. මිනිස්සු ඌට දැන් බනිනවා monetize කරන්න බොරුවට වතුරා තාම නෑ ගානවාඅ කියලා.oka thawa hodai. uba balapan TikTok eke innawa lidak kapana dial ekak. uta inna subscribersla gaana
It's because of this. පොර පැනමා ඉදල කොලොම්බියාවට පාරුවක් හදාගෙන bike එකකුත් පාරුවෙ දාගෙන pacific ocean එක cross කරනව. එකෙ real time video එකතු කරල හදපු documentary එකක් හින්ද තමා පොර famous උනේ. බලන්න වටින එකක්.
It's because of this. පොර පැනමා ඉදල කොලොම්බියාවට පාරුවක් හදාගෙන bike එකකුත් පාරුවෙ දාගෙන pacific ocean එක cross කරනව. එකෙ real time video එකතු කරල හදපු documentary එකක් හින්ද තමා පොර famous උනේ. බලන්න වටින එකක්.
ara sahara kanthe haraha bike eken yana katahawada? mata matakai ehema pothak kiyewwa.නියම ඩයල් එකක් නෙ. පොරගෙ ලෝකේ වටේ බයික් එකකින් එහෙම යන එකක් තියෙනවා
අර පොඩිකාලේ පොතක තිබ්බ කතාවක් වගේ ඒ journey එක

Kentaky කියලා වගේ මතක මූද මැද්දේ පහුරකින් යන කතාවක්ara sahara kanthe haraha bike eken yana katahawada? mata matakai ehema pothak kiyewwa.![]()