Hotel rue ahungalla

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,577
    113
    Weekends වල යනවනම් පූල් ඵකට බහින්න අමාරු වෙයි ..:rofl:

     
    ඕක අතල් සති අන්තේ නං මහජන පොළ වගේ. කොට කැත සිංහලු පුල් එකෙ චූ කරනවා.
    හොටෙල් එක අතල් දවල්ට කෑවේ නැත්නම් රෙස්ටුරන්ට් එකෙන් කාපන් එතකොට පහුවෙනිදා දවල්ට බුෆේ එකෙන් කාල එන්න පුළුවන්
    බියර අරක්කු unlimited දෙනවා. බිල වැඩිවෙන් උන් දාන්න වෙනම පනික් රූම් එකක් තියනව.
    මෙන් බුෆේ එකට අමතරව ජපන් හරි කොරියන් හරි එකක් තියනව ඉටලියන් එකෙකුත් තියනව ඒවා ඔක්කොම unlimited හැබැයි එක බුෆේ එකක් තෝරාගන්න ඕනි. night ක්ලබ් එකේ සමහර දවසට වහල එක කෝල් කරලා බලල යන්න. ගූඩ් ලක්

    49,616 LKR wage
    ------ Post added on Aug 31, 2026 at 9:57 AM
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    sauna එක pre book කරලා යන්න
    Italian, Japan restaurant also same

    Liquer කලවම් දෙනවා
    bite නැ

    pool එක නම් sure නැ

    live music ගහන දවස් තියෙනවා

    අව්ලකුත් නෑ.

    මම ගියපු දෙපාරම බීල වැඩිවෙලා කන්න බැරි වුණා.
     

    Elza

    Active member
  • Mar 24, 2026
    126
    146
    43
    Last month giya api 4 denek 123,000 LKR All inclusive. Api giye monday tuesday. kattiya adui. Sauna eka pre book kala. kalin sare Italian buffet ekata giya nisa me sare Japanese buffet. liquor nam api girlsla nisa cocktails witarai gatte. night club eka closed api giya dawase. culture show ekaknam thibuna. 3pm check in wela pahuwada 3pm check out une. overall hodai itin.
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,413
    113
    Last month giya api 4 denek 123,000 LKR All inclusive. Api giye monday tuesday. kattiya adui. Sauna eka pre book kala. kalin sare Italian buffet ekata giya nisa me sare Japanese buffet. liquor nam api girlsla nisa cocktails witarai gatte. night club eka closed api giya dawase. culture show ekaknam thibuna. 3pm check in wela pahuwada 3pm check out une. overall hodai itin.
    TFS
     
    • Like
    Reactions: Elza

    ransing

    Well-known member
  • Feb 12, 2008
    5,420
    860
    113
    සලාපුරේ
    Last month giya api 4 denek 123,000 LKR All inclusive. Api giye monday tuesday. kattiya adui. Sauna eka pre book kala. kalin sare Italian buffet ekata giya nisa me sare Japanese buffet. liquor nam api girlsla nisa cocktails witarai gatte. night club eka closed api giya dawase. culture show ekaknam thibuna. 3pm check in wela pahuwada 3pm check out une. overall hodai itin.
    Oya Girls Da :P
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    ඕක අතල් සති අන්තේ නං මහජන පොළ වගේ. කොට කැත සිංහලු පුල් එකෙ චූ කරනවා.
    හොටෙල් එක අතල් දවල්ට කෑවේ නැත්නම් රෙස්ටුරන්ට් එකෙන් කාපන් එතකොට පහුවෙනිදා දවල්ට බුෆේ එකෙන් කාල එන්න පුළුවන්
    බියර අරක්කු unlimited දෙනවා. බිල වැඩිවෙන් උන් දාන්න වෙනම පනික් රූම් එකක් තියනව.
    මෙන් බුෆේ එකට අමතරව ජපන් හරි කොරියන් හරි එකක් තියනව ඉටලියන් එකෙකුත් තියනව ඒවා ඔක්කොම unlimited හැබැයි එක බුෆේ එකක් තෝරාගන්න ඕනි. night ක්ලබ් එකේ සමහර දවසට වහල එක කෝල් කරලා බලල යන්න. ගූඩ් ලක්

    49,616 LKR wage
    ------ Post added on Aug 31, 2026 at 9:57 AM
    night club eka satriye antima dawas 3 witarada koheda.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,490
    113