ඇන්ටික් නාකොටික්
rockmon Well-known member Jul 31, 2017 3,548 3,993 113 Monday at 9:29 AM #1 Reactions: Heshan Daminda, OshPal, Candid-B and 7 others
deanXX Well-known member Oct 15, 2013 21,583 16,435 113 Monday at 9:47 AM #2 මුන්ගේ ඉංග්රීසි අහන්න ඵපා බං..උඹලගේ තියෙන ඉංග්රීසි දැනුමත් මොට වෙයි.. Reactions: senewimala1988, OshPal, Candid-B and 4 others
Myth Well-known member Jul 9, 2009 19,001 12,373 113 Behind u :p Monday at 10:09 AM #4 Gon utta Reactions: KDH
Yudewwa Well-known member Oct 8, 2023 4,336 6,048 113 Monday at 10:55 AM #5 ඇන්ටි කෝස් එකක් කරපු එකෙක්ද මේ පොන්සිය Reactions: clumsyhulk and KDH
හෙළයෙක් Well-known member Apr 26, 2014 49,583 100,794 113 Monday at 10:56 AM #6 ඇන්ටික් කරලා යයි වගේ ඒකත් Reactions: KDH
monson Well-known member May 7, 2007 25,754 28,879 113 Monday at 11:48 AM #7 ළඟදීම ඉන්දියාව අණ කරපු විදියට තක්කඩි අනුර මූව අයින් කරලා දණහිස්සව දානවා ------ Post added on Aug 31, 2026 at 11:59 AM Reactions: KDH
ළඟදීම ඉන්දියාව අණ කරපු විදියට තක්කඩි අනුර මූව අයින් කරලා දණහිස්සව දානවා ------ Post added on Aug 31, 2026 at 11:59 AM
Choot Active member Nov 2, 2010 318 248 43 Monday at 12:05 PM #8 Narcotic Antek Reactions: wpril5, clumsyhulk, Tramadol and 3 others
rockmon Well-known member Jul 31, 2017 3,548 3,993 113 Monday at 3:19 PM #9 Choot said: Narcotic Antek View attachment 269318 Click to expand... ammo
scurvy Well-known member Oct 2, 2008 35,393 41,423 113 GraphicsGods.com www.graphicsgods.com Monday at 3:22 PM #10 rockmon said: Click to expand... Mun beach eke puka deela handiye kudu wikunala apu kalu jarawane umbala wage. Reactions: mall_9n, clumsyhulk, monson and 1 other person
rockmon said: Click to expand... Mun beach eke puka deela handiye kudu wikunala apu kalu jarawane umbala wage.
R rangana26 Well-known member Feb 21, 2013 9,695 13,473 113 Monday at 3:22 PM #11 ලන්කවේ බූරුවෝ සජිතට හිනාවෙලා ගෙනපූ සෙට් එක
R Rochel Well-known member Aug 26, 2016 1,833 645 113 Monday at 5:24 PM #13 rangana26 said: ලන්කවේ බූරුවෝ සජිතට හිනාවෙලා ගෙනපූ සෙට් එක Click to expand... නහී විදග්ධ පුක් ශෝධක නහී...
rangana26 said: ලන්කවේ බූරුවෝ සජිතට හිනාවෙලා ගෙනපූ සෙට් එක Click to expand... නහී විදග්ධ පුක් ශෝධක නහී...
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,360 26,901 113 Kandy Monday at 9:16 PM #15 Choot said: Narcotic Antek View attachment 269318 Click to expand... සෙක්සි
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,351 1 61,930 113 Mother Earth Monday at 9:58 PM #17 scurvy said: Mun beach eke puka deela handiye kudu wikunala apu kalu jarawane umbala wage. Click to expand... @nul @gama22 @helplesser @ChoronaSottiya @Honey Bunch rockmon said: Click to expand... අර අපේ අක්කගෙ එක වසරෙ පොඩි එකා මුට වැඩිය සුපිරියට ඉංගිරිස් කතා කරනවා. පොඩි එකෙක් දැම්ම නම් ඔය තනතුරට ඌ මීට වැඩිය හොඳට ඔය තනතුර කරයි. නොදකින් මේ වගේ මූසල ජේවීපී කාලකන්නින්ට අපේ බදු සල්ලි ගෙවලා තියන් ඉන්නවනේ පාර්ලිමේන්තුවේ. පුකට පිහියෙන් ඇනලා එලවන්න ඕන කැරි ගෝතයව. ------ Post added on Aug 31, 2026 at 10:02 PM Reactions: monson
scurvy said: Mun beach eke puka deela handiye kudu wikunala apu kalu jarawane umbala wage. Click to expand... @nul @gama22 @helplesser @ChoronaSottiya @Honey Bunch rockmon said: Click to expand... අර අපේ අක්කගෙ එක වසරෙ පොඩි එකා මුට වැඩිය සුපිරියට ඉංගිරිස් කතා කරනවා. පොඩි එකෙක් දැම්ම නම් ඔය තනතුරට ඌ මීට වැඩිය හොඳට ඔය තනතුර කරයි. නොදකින් මේ වගේ මූසල ජේවීපී කාලකන්නින්ට අපේ බදු සල්ලි ගෙවලා තියන් ඉන්නවනේ පාර්ලිමේන්තුවේ. පුකට පිහියෙන් ඇනලා එලවන්න ඕන කැරි ගෝතයව. ------ Post added on Aug 31, 2026 at 10:02 PM
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,930 167,705 113 එකමත් එක රටක Monday at 10:35 PM #18 Reactions: senewimala1988, Candid-B and monson
clumsyhulk Well-known member Sep 20, 2024 8,384 12,945 113 🌎 Monday at 10:54 PM #19 dilann said: Click to expand... Carryma caption eka Reactions: senewimala1988 and Candid-B
helplesser Well-known member Nov 20, 2017 18,231 27,942 113 36 Mirihana alis.alberta.ca Monday at 11:42 PM #20 rangana26 said: ලන්කවේ බූරුවෝ සජිතට හිනාවෙලා ගෙනපූ සෙට් එක Click to expand... යන්තන් මිස් උනේ. නැත්තම් ආතල් වැඩිවෙලාම මැරෙනවා රටේ බහුතරය Reactions: Rochel
rangana26 said: ලන්කවේ බූරුවෝ සජිතට හිනාවෙලා ගෙනපූ සෙට් එක Click to expand... යන්තන් මිස් උනේ. නැත්තම් ආතල් වැඩිවෙලාම මැරෙනවා රටේ බහුතරය