ඊයා කැරි ගෝතයෙක්. ගමේ විට කකා බෝක්කු උඩ ඉදපු කිසිම ක්ලාස් එකක් නැති පඩික්කම් රිලවෙක්. සල්ලි හම්බුනාම වත් ක්ලාස් එක හැදුනේ නෑඅපේ එකා
![]()
තමන්ගෙ මහන්සියෙන් තැනක්ට ඇවිල්ල ගොඩ ගිය එකට තමා බං. පොර චාටර් නැති සුපිරි බ්රෑන්ඩ් එකක් මටනම්බුවා ලඟදි ගාලු කොටුවෙ renovate කරපු උගෙ ගෙදර පෙන්නපු එකේ අපේ පක්කු ගිහින් උගෙ accent එකට බැනලා තිබ්බ. මොකක්ද බන් අපේ ලොස් පොන්නයන්ට ඌත් එක්ක තියෙන තරහ? මටනම් ඌ පට්ට ඩයල් එකක්. හොඳ personality එකක් තියෙන, බැඳලා හොඳට ඉන්න, නාන්න සල්ලි තියෙන, play කරන කාලේ අපිට ජීවිත කාලෙටම තියෙන මතක දීපු සුපිරි බුවෙක්.
අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්? අපේ උන්ට කඩ්ඩ කතා කරන උන් ඇලර්ජික්ද?
Success, Money Fame... owa thama.. Pudumai oota thama Kudu salli gaga kiwwe nathi eka..බුවා ලඟදි ගාලු කොටුවෙ renovate කරපු උගෙ ගෙදර පෙන්නපු එකේ අපේ පක්කු ගිහින් උගෙ accent එකට බැනලා තිබ්බ. මොකක්ද බන් අපේ ලොස් පොන්නයන්ට ඌත් එක්ක තියෙන තරහ? මටනම් ඌ පට්ට ඩයල් එකක්. හොඳ personality එකක් තියෙන, බැඳලා හොඳට ඉන්න, නාන්න සල්ලි තියෙන, play කරන කාලේ අපිට ජීවිත කාලෙටම තියෙන මතක දීපු සුපිරි බුවෙක්.
අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්? අපේ උන්ට කඩ්ඩ කතා කරන උන් ඇලර්ජික්ද?
අපි එච්චර නරකද බන්? දුක හිතුන.අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්?
YES
Sinhalayo kiyanne (Majority),
Kujeetha nugath moosala kalakanni saakili eershikari adukule wesi** puthala, anunge diyunuwa balang inna behe unta, anunta kelwawenakam balang inna jaathiyak
උඹල වගේ අඩු කුලේ උන්ට තමයි ඉංග්රීසි කතා කරන ඔච්චර මැජික්බුවා ලඟදි ගාලු කොටුවෙ renovate කරපු උගෙ ගෙදර පෙන්නපු එකේ අපේ පක්කු ගිහින් උගෙ accent එකට බැනලා තිබ්බ. මොකක්ද බන් අපේ ලොස් පොන්නයන්ට ඌත් එක්ක තියෙන තරහ? මටනම් ඌ පට්ට ඩයල් එකක්. හොඳ personality එකක් තියෙන, බැඳලා හොඳට ඉන්න, නාන්න සල්ලි තියෙන, play කරන කාලේ අපිට ජීවිත කාලෙටම තියෙන මතක දීපු සුපිරි බුවෙක්.
අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්? අපේ උන්ට කඩ්ඩ කතා කරන උන් ඇලර්ජික්ද?
oya rathgama daඊයා කැරි ගෝතයෙක්. ගමේ විට කකා බෝක්කු උඩ ඉදපු කිසිම ක්ලාස් එකක් නැති පඩික්කම් රිලවෙක්. සල්ලි හම්බුනාම වත් ක්ලාස් එක හැදුනේ නෑ
Definitely not lately. Must have been after school.He has lately acquired an accent when speaking in English. This may be the reason. When in school he never spoke English like now. Aeka uge kamaththa.
3) Social media campaigns ( ishan jayarathna hari jayawardana hari kiyala ekek lead kala social media campaign ekak. india walin salli awa kiyala kiyanne. sanga, mahela, jayasooriya, Anji target kale )1) අඩු කුලේ උන්ට ඌ එක්ක තියන ඉරිසියාව
2) අර්ජුනය පතුරපු බොරු
Uba kohomada danne uu langa thiyena paintings gena ?සංග ගේ ක්රිකට් මගුල්නම් මට වැඩක් නැ ..පොර පට්ට ආර්ට්/architecture/literature lover කෙනෙක් පොරට මාරම දැනුමක් තියනවා galle literary festival එකේදී මට පොර හම්බෙලා තියනවා සුපිරි පොරක් ...උගේ ක්රකට් මගුල් පැත්තකට දැම්මත් පොරගේ අනිත් දේවල් වලිනුත් සුපිරිම පොරක් ..මු ගාව පට්ටම අයිතිහාසික පෙන්ටින්ග් 3ක් තියනවා ප්රසිද්දියේ කියන්න බැරි ..
Definitely not lately. Must have been after school.
Accent ekanan bung sanga hithelama hadagattu ekak…mata nikan mathekai u interview ekakath oka kiyenewa…Aniwa, School walin ena ewa bung.. Trinity.. Upbringing thamayi.. kohoma naa kiwwath oka thamayi aththa.. Discipline, Manners, Kadda owa ithin Iskolawal walin ena ewa.. Wiyali kalapae un ithin marenna hadanawa owa dakkama..![]()