එහෙනම් උඹ ඒ ගාන ගෙවලා ඌව නිදහස් කරගනිංmewanam katha wada
330,000 kiyanne maha loku ganakda
ඔය නීති හින්දා රජය සේවයේ වැඩ වෙන් නෑ දන්. Principle කෙනෙක් උනත් පොඩි වියදමක් කරන්න ගියත් හෙන පරිස්සමින් කරන්නේ.mewanam katha wada
330,000 kiyanne maha loku ganakda
ehema kiwwoth karanna one taram aya nm athiඑහෙනම් උඹ ඒ ගාන ගෙවලා ඌව නිදහස් කරගනිං
හැබැයි ඒ කාලේ 330000 ක් කියන්නේ අද වටිනාකමින් ලක්ෂ 6ක් වත් වෙයි
Yeahඅවුරුදු 7කට හිරේ යවලා මූට කන්න, බොන්න, බෙහෙත් වලට යන වියදම රටේ සල්ලි වලින්ම ලක්ෂ කීයක් යයිද...ඊට වඩා හොඳ නැද්ද ඔය ගාණ දැන් තියෙන ඩොලර් ඵක ගාණෙන් වැඩි කරලා උගෙන්ම ඒ සල්ලි අය කරගත්තනම්..හැබැයි ඵහෙම කරොත් සිරසට මාලිමා ජෙප්පෝ බලයට අැවිත් විරුද්ධ පක්ෂේ වැරදි කරපු උන්ව හිරේ දැම්මා කියල breaking news ගහන්න බැරි වෙනවා..
![]()
අවුරුදු 7කට හිරේ යවලා මූට කන්න, බොන්න, බෙහෙත් වලට යන වියදම රටේ සල්ලි වලින්ම ලක්ෂ කීයක් යයිද...ඊට වඩා හොඳ නැද්ද ඔය ගාණ දැන් තියෙන ඩොලර් ඵක ගාණෙන් වැඩි කරලා උගෙන්ම ඒ සල්ලි අය කරගත්තනම්..හැබැයි ඵහෙම කරොත් සිරසට මාලිමා ජෙප්පෝ බලයට අැවිත් විරුද්ධ පක්ෂේ වැරදි කරපු උන්ව හිරේ දැම්මා කියල breaking news ගහන්න බැරි වෙනවා..
![]()
මගුලක් කියනවා. යකෝ US වල පොලිසියෙ පොරක් ඩොලර් 70ක් Crime Scene එකකින් හොරකම් කරලා අහු වෙලා අවුරුදු 2කට හිරේ දානවා. ඒකත් අවුරුදු 3-5කට දාලා 2න් Parole එන්න. මම නම් කියන්නේ ලංකාව වගේ රටක පොඩි ගණන් වලින් හොරකම් කරලා අහුවෙන්න හොඳ නෑ. කෝටි කීපයක් වත් හොරකම් කරන්න ඕනේ බේරිලා ඉන්න නම්.ලක්ෂ 3 යි ගානකට ඔච්චර කල් දෙන එක නං පවු කියලත් හිතෙනවා. දඬුවම් දීපු එක වැරදි නෑ ඒක අනිවාර්යාන්ම විය යුතු දෙයක් ඇමති බලෙන් 30000 ක් පාඩු කරත්.
කෝටි ප්රකෝටි ගණන් ගහපු රාජපක්කුන්ගෙ සහ අනිත් උන්ගෙ නං දේශපාලනේ නවතින්නම වැඩේ දෙන්න ඕන. ඒක must එකක්.
අනේ පලයන් මිනිහෝ යන්න මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි. ඡන්ද රැළි වලට වියදම් කාරම ආතල් දඔය නීති හින්දා රජය සේවයේ වැඩ වෙන් නෑ දන්. Principle කෙනෙක් උනත් පොඩි වියදමක් කරන්න ගියත් හෙන පරිස්සමින් කරන්නේ.
අන්තිමේ අමතයාංශ වලට වෙන් කරන සල්ලි සේරම අවුරැද්ද අන්තිමට බාණ්ඩාගාරෙට එනවා. වියදම් කලේ නෑ කියලා හිරේ යන් නෑනේ.
කන්ජිපානියව ඇතුලට දාපුවම පෙරහැරවල් වල කාවඩි නටවන්නෙ උබේ බාප්පද බොල?අනේ පලයන් මිනිහෝ යන්න මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි. ඡන්ද රැළි වලට වියදම් කාරම ආතල් ද
කෝ ක්නකිපානි. වූ බේරලා
වූ ගේ අනෙක් පැත්තේ සෙට් ඒක. ඒ මේකා
------ Post added on Sep 1, 2026 at 2:50 PM

රනිල් ගෑනිගේ උපාධිය ගන්න ගිහින් රටට පාඩු කරපු ගාණට වඩා වියදම් කරලා ඒ වැරැද්ද ගැන හොයන එක වැරදියි කියලත් ගුපියො තර්ක කරා නේද?අවුරුදු 7කට හිරේ යවලා මූට කන්න, බොන්න, බෙහෙත් වලට යන වියදම රටේ සල්ලි වලින්ම ලක්ෂ කීයක් යයිද...ඊට වඩා හොඳ නැද්ද ඔය ගාණ දැන් තියෙන ඩොලර් ඵක ගාණෙන් වැඩි කරලා උගෙන්ම ඒ සල්ලි අය කරගත්තනම්..හැබැයි ඵහෙම කරොත් සිරසට මාලිමා ජෙප්පෝ බලයට අැවිත් විරුද්ධ පක්ෂේ වැරදි කරපු උන්ව හිරේ දැම්මා කියල breaking news ගහන්න බැරි වෙනවා..
![]()
mewanam katha wada
330,000 kiyanne maha loku ganakda