කෝට්ටකින් මනිනවලු බ්රෝ........උබ හරියටම 95% කියලා ගනන් හැදුවේ කොහොමද?![]()
ඔවත් ඉතින් රනිල් කටින් හිටවපු බතල නේ![]()

Account එකට සල්ලි වැටුනද බං?මෝඩ ජෙප්පෝ දෙන්නෙක් ඇවිල්ලා අඬල ගිහිල්ලා නේද වැඩ බැරි මාලිමා ජෙප්පන්ට වැඩ බෑ තමයි. ඉතුර චුට්ට ඉවර කරන්න අවුරුදු එකහමාරක් ගන්නවා කියන්නේ
The Ministry of Transport and Highways has announced that the construction of the port access elevated highway is scheduled to be completed by December.
According to the Ministry, approximately 90% of the construction work has already been completed. - https://www.newsfirst.lk/2024/10/04/port-access-elevated-highway-to-be-completed-by-december
Gunasena said the highway is scheduled to be completed and opened to the public by March 2026.
- https://www.newswire.lk/2025/06/07/port-access-elevated-highway-construction-update/
රනිල් 2024 September 21 යනකොට ඉවර කරල් තිබ්බේ PRECAST PLANKS විතරද ? එතකොට 2025 Februrary වෙනකොට Elevated expressway එක හදලා තාර දාලා සුදු ඉරිත් ඇඳලා තියෙන්නේ මාස 4න 5න් අනුර කුමාරද ?රනිල් යද්දි 95%ක් ඉවර කරල තිබුණ මේකෙ PRECAST PLANKS ප්රොඩක්ෂන් එක. PRECAST PLANKS කියන්නෙ මොකක්ද කියල දැනගන්න ඕනිනම් වෙනම මැසේජ් එකක් දාපන්.
රනිල් යනකොට කණු විතරද තිබ්බේ ? සිරස ඩොබි ගේම අවුරදු 2ක් පරණ එකක් බලමු. ගිය අවුරුද්දේ October open කරනවත් කියනවාumba oya kianne kanu vitarak gahala para hadala tibbe nathi 95% gena neda. oka yatin tama hamadama giye port city yanakota
.ADB එකෙන් fund කරපු PORT ACCESS ELEVATED HIGHWAY ප්රොජෙක්ට් එක පටන්ගත්තෙ 2019. ඇත්තටම ඕකෙ Borehole Investigation කරන්න පටන්ගත්තෙ ඒ කාලෙ වුණාට ඕකෙ වැඩ ගොඩක් එක එක හේතු නිසා delay වුණා.whts the real reason ?
sirawata patta waste ekak ban
owa boru bailaADB එකෙන් fund කරපු PORT ACCESS ELEVATED HIGHWAY ප්රොජෙක්ට් එක පටන්ගත්තෙ 2019. ඇත්තටම ඕකෙ Borehole Investigation කරන්න පටන්ගත්තෙ ඒ කාලෙ වුණාට ඕකෙ වැඩ ගොඩක් එක එක හේතු නිසා delay වුණා.
පළවෙනි හේතුව මේකෙ වැඩ කරපු සමාගම ලංකාවට අළුත්. ස්ටාෆ් එක අළුත්. ඒ කට්ටියට ලංකාවෙ settle වෙන්නම ලොකු කාලයක් ගියා. ලංකාවෙ පරිසරයට හුරුවෙන්න උන්ට ලේසි වුණේ නෑ.
දෙවැනි කාරණය කොවිඩ්. කොවිඩ් කාලෙ මේ ප්රොජෙක්ට් එකේ වැඩ ගොඩක් දුරට නවත්තන්න වුණා. වැඩ නැතුව මේකෙ staff එකේ අයත් මාස ගණන් ගෙවල්වල හිටියා. කොවිඩ් දරුණුවටම ගියපු කාලයක් තමයි 2020 අවුරුද්ද.
තුන්වෙනි කාරණය මේ ව්යාපෘතිය ඉදිකරපු කලාපය. වරාය, පිටකොටුව වගේ අධි ආරක්ෂිත සහ ජනාකීර්ණ කලාපයක් වීම. වරායෙ වැඩ කරන කෙනෙක් දන්නව ඇති වරාය ඇතුලෙ වැඩක් වෙනකොට ඒ ඇතුලට යන්න සහ ඇතුලත කලාපයේ වැඩ කරන එකේ තියෙන අපහසුතා ගැන. මේකෙ utility clearance වලටම වෙනම කාලයක් සහ ලොකු මුදලක් වැය කරන්න වුණා.
ඊළඟ කාරණය තමයි ආර්ථික අර්බුදය. ඒ කාලෙ මේ ප්රොජෙක්ට් එකට Concrete & Material supply එක හරියට වුණේ නෑ. සමහර අවස්ථාවල මම දැනුවත්ව මේකෙ වැඩ නතරවුණා Concrete supply එකේ ප්රශ්ණ නිසා.
දැනටත් මේකෙ වැඩ ටිකක් ඉතුරුයි. කොළඹ වරායේ CICT කොටසට සහ ECT කොටසට සම්බන්ධ වෙන Ramp කොටස තවම ඉදිකෙරෙමින් තියෙන්නෙ. ඊට අමතරව Rectification වැඩ වගයක් තියෙනව මම දන්න තරමින්.