දැන් FB එකේ, Telegram වල V2Ray පැකේජ් විකුණන්නේ නිකන් උන්ගේම Telecom එකක් වගේනේ.
සල්ලි ගෙවලා Connection එක ගන්න අපිට අන්තිමේ Speed එකත් නෑ, Ping එකත් වැඩියි. ISP ලා කියන්නේ "Network එකේ Load එක වැඩියි" කියලා. එතකොට හොර පාරෙන් Unlimited Data අදින උන් නිසා නේද මේ Network Load එක හැදෙන්නේ?
ISP ලාට මේක නවත්වාගන්න බැරුවද, නැත්නම් නිකන් නොදන්නවා වගේ ඉන්නවද? උඹලා මොකද හිතන්නේ?
සල්ලි ගෙවලා Connection එක ගන්න අපිට අන්තිමේ Speed එකත් නෑ, Ping එකත් වැඩියි. ISP ලා කියන්නේ "Network එකේ Load එක වැඩියි" කියලා. එතකොට හොර පාරෙන් Unlimited Data අදින උන් නිසා නේද මේ Network Load එක හැදෙන්නේ?
ISP ලාට මේක නවත්වාගන්න බැරුවද, නැත්නම් නිකන් නොදන්නවා වගේ ඉන්නවද? උඹලා මොකද හිතන්නේ?
