මචංලා, උඹලට මතක ඇති මම දවසක් කිව්වා මගේ Chartered Accountant (CA) ෆෝන් එක ආන්සර් කරන්නේ නෑ කියලා.
ගිය මාසේ මුළුල්ලේම මම එයාට කෝල් ගත්තා, කිසිම ආන්සර් එකක් නෑ. ඊමේල් දැම්මා, රිප්ලයි නෑ. වට්ස්ඇප් දැම්මා, ඒකටත් කිසිම උත්තරයක් නෑ. අන්තිමේදී මම සින්හලෙන්ම වට්ස්ඇප් මැසේජ් එකක් දැම්මා මගෙන් මොනවා හරි වැරැද්දක් වුණාද, නැත්නම් බිසි නිසාද රිප්ලයි නැත්තේ කියලා අහලා.
ඔන්න එතකොට නම් රිප්ලයි එකක් ආවා. කොහෙද පෞද්ගලික ගමනක් ගියා, ඒකයි පරක්කු වුණේ කියලා සඳුදා කෝල් එකක් ගන්න කිව්වා. ඒත් සඳුදත් කෝල් කරාම ආන්සර් නෑ. අද ගත්තත් නෑ, ඊමේල් වලටත් තාම රිප්ලයි නෑ.
මෙයා කලිනුත් ඔහොමම තමා, කෝල් මිස් කරනවා. මට ඉතින් බදු සීන් හින්දා හිරේ යන්න බැරි නිසා වැඩ ටික හරියට කරගන්න ඕනකමට ටිකක් බයයි. ඒ දවස්වල මම වෙන CA ලා ගැනත් හොයලා බැලුවා.
එහෙම හොයද්දී මට මෙයාට වඩා ගොඩක් හොඳ CA කෙනෙක් හම්බුණා. ඒ මනුස්සයා මට හැමදේම පැහැදිලිව තේරුම් කරලා දුන්නා. ඒත් වැඩේ එයාට දෙන්න හදන හැම පාරම, ඒ කියන්නේ අවස්ථා තුනකදීම, අර පරණ CA මට කෝල් කරලා වැඩේ එක පාරටම කරලා දෙනවා. ඒ නිසා අර අලුත් මනුස්සයාට වැඩේ දෙන්න බැරි වුණා.
දැන් මට ආයෙත් අර අලුත් CA ට කතා කරලා මගේ වැඩේ කරගන්න හිතෙනවා. ඒත් මට පොඩි අවුලක් තියෙනවා එයා මට බනීවිද නැත්නම් මොනවා හිතාවිද කියලා. මොකද මම තුන් පාරක්ම එයාගෙන් විස්තර අහලා වැඩේ දුන්නේ නැති නිසා. එක පාරක් එයා මගෙන් ඇහුවා කලින් අහලා ඇයි වැඩේ දුන්නේ නැත්තේ කියලත්. මම එතකොට ඇත්තම සීන් එක කිව්වා.
දැන් ආයෙත් පාරක් ඒ මනුස්සයාට කතා කරන්නේ කොහොමද කියලා මම පොඩි ටෙන්ෂන් එකක ඉන්නේ. උඹලට මේකට කරන්න හොඳ දෙයක් හිතෙනවා නම් පොඩ්ඩක් කියපන්කෝ.
ගිය මාසේ මුළුල්ලේම මම එයාට කෝල් ගත්තා, කිසිම ආන්සර් එකක් නෑ. ඊමේල් දැම්මා, රිප්ලයි නෑ. වට්ස්ඇප් දැම්මා, ඒකටත් කිසිම උත්තරයක් නෑ. අන්තිමේදී මම සින්හලෙන්ම වට්ස්ඇප් මැසේජ් එකක් දැම්මා මගෙන් මොනවා හරි වැරැද්දක් වුණාද, නැත්නම් බිසි නිසාද රිප්ලයි නැත්තේ කියලා අහලා.
ඔන්න එතකොට නම් රිප්ලයි එකක් ආවා. කොහෙද පෞද්ගලික ගමනක් ගියා, ඒකයි පරක්කු වුණේ කියලා සඳුදා කෝල් එකක් ගන්න කිව්වා. ඒත් සඳුදත් කෝල් කරාම ආන්සර් නෑ. අද ගත්තත් නෑ, ඊමේල් වලටත් තාම රිප්ලයි නෑ.
මෙයා කලිනුත් ඔහොමම තමා, කෝල් මිස් කරනවා. මට ඉතින් බදු සීන් හින්දා හිරේ යන්න බැරි නිසා වැඩ ටික හරියට කරගන්න ඕනකමට ටිකක් බයයි. ඒ දවස්වල මම වෙන CA ලා ගැනත් හොයලා බැලුවා.
එහෙම හොයද්දී මට මෙයාට වඩා ගොඩක් හොඳ CA කෙනෙක් හම්බුණා. ඒ මනුස්සයා මට හැමදේම පැහැදිලිව තේරුම් කරලා දුන්නා. ඒත් වැඩේ එයාට දෙන්න හදන හැම පාරම, ඒ කියන්නේ අවස්ථා තුනකදීම, අර පරණ CA මට කෝල් කරලා වැඩේ එක පාරටම කරලා දෙනවා. ඒ නිසා අර අලුත් මනුස්සයාට වැඩේ දෙන්න බැරි වුණා.
දැන් මට ආයෙත් අර අලුත් CA ට කතා කරලා මගේ වැඩේ කරගන්න හිතෙනවා. ඒත් මට පොඩි අවුලක් තියෙනවා එයා මට බනීවිද නැත්නම් මොනවා හිතාවිද කියලා. මොකද මම තුන් පාරක්ම එයාගෙන් විස්තර අහලා වැඩේ දුන්නේ නැති නිසා. එක පාරක් එයා මගෙන් ඇහුවා කලින් අහලා ඇයි වැඩේ දුන්නේ නැත්තේ කියලත්. මම එතකොට ඇත්තම සීන් එක කිව්වා.
දැන් ආයෙත් පාරක් ඒ මනුස්සයාට කතා කරන්නේ කොහොමද කියලා මම පොඩි ටෙන්ෂන් එකක ඉන්නේ. උඹලට මේකට කරන්න හොඳ දෙයක් හිතෙනවා නම් පොඩ්ඩක් කියපන්කෝ.
Last edited: