ඔය කීයන මයින්ඩ් සෙට් එකෙන්
ඔහොම ලොකු බිස්නස් එකක් හදන්න පුළුවන්ද?
umbata ahanna one de thamai pora kiyanne. Nathuwa real life eka gana nemei.ඌ විතරයි ඇත්ත කියන්නෙ
වෙන එකෙක්නන් හෙන ටෝක්ස් දෙනව
Maybe.ඔය කීයන මයින්ඩ් සෙට් එකෙන්
ඔහොම ලොකු බිස්නස් එකක් හදන්න පුළුවන්ද?
politicians, actors, celebrities, businessmen okkoma oka thama krnneumbata ahanna one de thamai pora kiyanne. Nathuwa real life eka gana nemei.