man e kale kiriyak gena dnne naMu thama
mama fb eke ad eken giye 2019 wage
hebai matanm ahma aulak une na
man hebai oya indetail baluwet na
mobitel couple package ekak ganna giye
man e kale kiriyak gena dnne naMu thama
OwMan fb eke ad ekak dakal mobitel sim dekak ganna kalubovila giya e muda ethakota
Kalubovila hospital eka issraha tiyanawa peries road kiyala
Oya e para patanganna hariye cargills ekk ehm tibba
It psse para onna pallama wage tiyenne hena podi hebai tikak main wage nithrm wahana ynw , eke 500m wage giyama
Dakunu patte thamai podi petti kadyk wage tibba , wanguwak ekka
Mu eliyt awilla dunna sim deka
Ethkot muda e ?