ruwanHM

Active member
  • Feb 20, 2023
    265
    211
    43
    උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක්‌ වෙලා තියෙනවා.
    තොලක් දාන එකක්‌. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,852
    113
    පෘථිවිය
    උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක්‌ වෙලා තියෙනවා.
    තොලක් දාන එකක්‌. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
    අපෝ උඹල සිඟිති ඩයල් නේ
    පොඩි දේවල් සිට විශාල දේවල් දක්වා දේවල් සිද්ද වෙලා කරලා තියෙනවා
    තොල් කියන්නේ තියෙන අඩුම අවම වැඩේ
    බෝඩ් රුම් වල රෑට මේස දන්නවානම්
    පඩිපෙළවල් වල ඉසිරිලා තියෙන කැටයම්
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    Job agreement/contract එකේ තියෙන්නෙ කොහොමද?

    ඒකෙ හරියටම ඇති ඕකට ප්‍රොසෙස් එක. සතියට කී පාරක් පුලුවන්ද කොහෙදිද කරන්නෙ (Office table එක උඩමද, බාත්රූම් එකේද, කාර් පාක් එකේද වගේ දේවල්), 3 some/4some allowed ද වගේ දේවල්

    agreement එක බලල තමයි හරියට දෙයක් කියන්න වෙන්නෙ
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,616
    8,867
    113
    Job agreement/contract එකේ තියෙන්නෙ කොහොමද?

    ඒකෙ හරියටම ඇති ඕකට ප්‍රොසෙස් එක. සතියට කී පාරක් පුලුවන්ද කොහෙදිද කරන්නෙ (Office table එක උඩමද, බාත්රූම් එකේද, කාර් පාක් එකේද වගේ දේවල්), 3 some/4some allowed ද වගේ දේවල්

    agreement එක බලල තමයි හරියට දෙයක් කියන්න වෙන්නෙ
    ☝️
    :yes:
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,339
    7,003
    113
    අපේ ලිෆ්ට් එකේ යන ටිකට බොසා උකනව සෙකට්‍රිට
    බොස් ඔයා නේද මචං? :shocked:

    ඒක තමයි මාත් අහන්න ආවෙ

    මුගෙම කම්පැනියක් නේද ඒ වගේම ඒකෙ සෙකට්‍රි ඉන්නෙ කොල්ලෙක්