උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක් වෙලා තියෙනවා.
තොලක් දාන එකක්. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
තොලක් දාන එකක්. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
ඊය බන් බොස්ගෙ කටට ගත්තද?Ow ow apith eeye kara
Boss kiwwa wedatika ewara nam kamak na kiyala

අපෝ උඹල සිඟිති ඩයල් නේඋඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක් වෙලා තියෙනවා.
තොලක් දාන එකක්. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
Job agreement/contract එකේ තියෙන්නෙ කොහොමද?
ඒකෙ හරියටම ඇති ඕකට ප්රොසෙස් එක. සතියට කී පාරක් පුලුවන්ද කොහෙදිද කරන්නෙ (Office table එක උඩමද, බාත්රූම් එකේද, කාර් පාක් එකේද වගේ දේවල්), 3 some/4some allowed ද වගේ දේවල්
agreement එක බලල තමයි හරියට දෙයක් කියන්න වෙන්නෙ

Owe. Thola danna, Chu karanna thanam.Lankave, prasiddhiye thola danda tahanamda bam tawama?
kawada mathak karagaththe umba?Office toilet eke athegahuwa.
harima wegawathඅපේ ලිෆ්ට් එකේ යන ටිකට බොසා උකනව සෙකට්රිට
බොස් ඔයා නේද මචං?අපේ ලිෆ්ට් එකේ යන ටිකට බොසා උකනව සෙකට්රිට

අපේ ලිෆ්ට් එකේ යන ටිකට බොසා උකනව සෙකට්රිට
බොස් ඔයා නේද මචං?![]()