තියනව බං , කාල්ටන් වලව්වෙ හාමුලා සැමන් ටික කාලා ටින් එකට වතුර ටික දැම්මම , බයියො ගිහින් ඒක බොනවා , එහෙම අඩුපාඩුවක් කරන් නෑ බයියන්ටබයියොන්ට දැන් සැමන් නැති වෙයි![]()
![]()
කෙලවල්ල බන්. එව්ව කන්න බෑ .මට නම් අමුතු රහක් එනවා. මන් මස් මාලු කොහොමත් කන්න ආස නෑ. ඒක හින්ද ද දන්නෙ නෑ. කොහොමත් කෙලවල්ලො ටින් මාලු කන්න බෑටූනා ??? අලගුඩුව ලින්නි කුම්බලාව නම් තියනව. ඉන්ද්රයට නම් හොදයි
Diamond kiyala brand ekak dakka lagadi, rs 100ka withara discount dala thiyenawamackerel / Jack mackerel kohedo oii thiyenne.
වතුර වැඩි වෙයිHari wage, badu missing wey dan ithin.. Gota Vibes again..
කෙලවල්ලො දාපු ටින් මාලු දැකලම නෑ යකූ මෑතක නම්කෙලවල්ල බන්. එව්ව කන්න බෑ .මට නම් අමුතු රහක් එනවා. මන් මස් මාලු කොහොමත් කන්න ආස නෑ. ඒක හින්ද ද දන්නෙ නෑ. කොහොමත් කෙලවල්ලො ටින් මාලු කන්න බෑ
ඔව් බන් සාමාන්යෙන් ටින් මාලු වලට දාන්නෙ ලින්නා ලන්කාවෙ නම්කෙලවල්ලො දාපු ටින් මාලු දැකලම නෑ යකූ මෑතක නම්![]()