āˇāˇāˇāˇāļļāˇāļ⎠āˇāˇāˇāļ āļ´āˇāļģāˇāˇ![]()
āˇāˇāļŊ⎠āļ´āˇāļ⎠āļāļ⎠āļāˇāļŊāˇāļŊāˇāļ⎠āļāļāˇāļ āļāļąāˇāļąāļļāˇāˇāˇāļ´āˇāļ⎠āˇāˇāļ¯āˇāļāļ§ āˇāˇāļˇāˇāļ⎠āˇāˇāļŊ⎠āˇāˇāˇ āˇāˇāˇāļąāˇ āļąāļ§āļąāˇāļą āļāˇāļēāˇ
āļ āļ´āˇ @thadi_bijjaāˇāļŊ⎠āˇāļŊāˇāļąāˇ @AhhhCapaCapa āļ¯āˇāļąāˇāļą āļāļąāˇāļąāļ¸āˇāˇāˇāļŊ⎠āļ´āˇāļ⎠āļāļ⎠āļāˇāļŊāˇāļŊāˇāļ⎠āļāļāˇāļ āļāļąāˇāļą
āˇāˇāˇāˇāļļāˇāļ⎠āˇāˇāˇāļ āļ´āˇāļģāˇāˇ![]()
Oya facebook saada kiyanne munta wena kiyanna ekak nathi hinda bn. Paata paata karakena lights thiyena party ekaknam eka facebook saadayakPace book sada kiyanne monwada ? Teren nane..
ewage thiyenne patan ganime sita nanaprakara Rathi keli vitarada Raid wenne
Giyoth weta ta udin balance inna ehekida?
āļāļāˇāļąāˇ āļļāļąāˇ āļ āļąāˇāļģ āļāˇāļŠāˇ āļąāˇāļ⎠āļāļģāˇāļąāˇāļļāˇāļŗāļ´āˇ āļāļąāˇāļ§āˇāļŊāļ⎠āļāļ¯āļŊāˇ..āļ´āˇāļŠāˇ āļāˇāļŊāˇāļŊ⎠āļāˇāļģāļē⎠āļāļāˇāļąāˇ..āļ¸āļŊāˇāļŊ⎠āļļāļļ⎠āļāˇāļē āļāˇāļē āļ¸āˇāļēāļ¸āˇ 64āļ¸ āļ¯āˇāļŊ⎠āļāļąāˇāˇ āļ¯āˇāļŊāˇāˇ āļ¯āˇāļāˇāļą āˇāˇāļģāļāļŊ⎠āļāļģāļŊ⎠āļāļąāˇāļ§ āļāˇāļŠāˇ āļ āļēāˇāˇāˇ āļāˇāˇāˇāļŊ⎠āļļāˇāļŗāļ´āˇ āˇāļŊ⎠āļāļąāˇāļ§āˇāļŊ⎠āļāļąāˇāļāˇāļąāˇ āˇāˇāļ´ āļāļąāˇāļąāˇāˇ..āļāˇāˇāˇāļģāˇāļ§ āļāˇâāļģāˇāˇāˇāļŊ⎠āļāļŊāˇāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļāˇāļŊāˇāļŊāˇāļ⎠āļąāļ¸āˇ āļāļāˇāļģ⎠āˇāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇāˇāˇ..āļāļāˇāļ⎠āļāˇāļŠāˇ āļāˇāļŊ⎠āļļāļŊāˇāļŊ⎠āˇāļ⎠āļ´āˇāļģāļ⎠āļ´āˇāļģāļ⎠āļāˇāļąāˇ āˇāˇāļ§āˇāļŊ⎠āļāļ¯āˇāļē⎠āļąāˇāļāˇāļąāļ¸āˇ āļāļŠāˇāˇāˇ āˇāļģ⎠āˇāˇāļą āļ¸āˇāļąāˇ āˇāļģ⎠āļĸāļģ⎠āˇāļ¸āˇāļĸ āļŊāˇāļŠāļ⎠āˇāļ¯āˇāļāˇāļą āļĸāˇāˇāˇāļāļāˇāļŊāˇāļ¸ āļļāˇāˇāˇāļ⎠āļļāˇāļļ⎠āļāļ¯āˇāļēāˇ..āļāļąāˇāļāˇāˇ āļ āļąāˇāļāļāļēāļ⎠āļāˇāļģāļē⎠āļģāļ§āˇāˇ āļ āļąāˇāļāļāļēāļ⎠āļāˇāļģāļēāˇ...![]()
https://www.dailymirror.lk/breaking...d-at-Facebook-organised-drug-party/108-327791āļāļāˇāļąāˇ āļļāļąāˇ āļ āļąāˇāļģ āļāˇāļŠāˇ āļąāˇāļ⎠āļāļģāˇāļąāˇ
āļāˇāļģ⎠āļ āļąāˇāļģ āļ´āˇāļąāˇāļąāļē⎠āļļāˇāļģ⎠āļ¯ āļāļāļāˇāļ§ āļāˇāˇāˇāˇāˇ