අක්කිත් එක්ක සෙට් වෙන්න යන්නේ.

KuKu KoKa

Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    අද බොන්න ඕනේ කියල හිතුනා. අද අම්මයි තාත්තයි නංගියි මහ ගෙදර ගිහින්. හෙට ලු එන්නේ. ඒක නිසා ඊයේ රෑම ගිහින් Porto එකක් අරන් ආව. අද අක්කියෙකුත් ජෝයින් වෙනවා මගෙත් එක්ක බොන්න සෙට් වෙන්න. ඒ අක්කි ගොඩක් සැර ඒවා බොන්නේ නැහැ කිවුවා. එක නිසා මේක ගත්ත. ඇල්කොහොහෝල් වොලියුම් එක 19 %. සෝ නොට් බෑඩ් නේ . අක්කිත් එක්ක බිපුව හෙට උදේට වෙන ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්නම්. ඔන්න දැන්ම කිවා අක්කිත් එක්ක බොනවා විතරයි. වෙන අනන් මනං නැහැ. නිකන් කතා හදන්න එපා. ගොඩක් පව් සිද්ද වෙයි. ඒ අක්කිට හොඳ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවා. එක true ලව් එකක්


    Whats-App-Image-2021-07-30-at-9-10-11-PM.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    අද බොන්න ඕනේ කියල හිතුනා. අද අම්මයි තාත්තයි නංගියි මහ ගෙදර ගිහින්. හෙට ලු එන්නේ. ඒක නිසා ඊයේ රෑම ගිහින් Porto එකක් අරන් ආව. අද අක්කියෙකුත් ජෝයින් වෙනවා මගෙත් එක්ක බොන්න සෙට් වෙන්න. ඒ අක්කි ගොඩක් සැර ඒවා බොන්නේ නැහැ කිවුවා. එක නිසා මේක ගත්ත. ඇල්කොහොහෝල් වොලියුම් එක 19 %. සෝ නොට් බෑඩ් නේ . අක්කිත් එක්ක බිපුව හෙට උදේට වෙන ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්නම්. ඔන්න දැන්ම කිවා අක්කිත් එක්ක බොනවා විතරයි. වෙන අනන් මනං නැහැ. නිකන් කතා හදන්න එපා. ගොඩක් පව් සිද්ද වෙයි. ඒ අක්කිට හොඳ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවා. එක true ලව් එකක්


    Whats-App-Image-2021-07-30-at-9-10-11-PM.jpg
    Ithin puka dennada ban apita kiwe oka?
     

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    B6O9GiW.jpg


    squeeze !! squeeze !!

    that's the shit right there,

    citrus squeezer, Hell Yeah !! must-have kitchen gadget,

    hmmm........................ :dull:...................

    " අක්කි " "සෙට් වෙන්න"

    for lighten the mood after the drink...

    get some ropes and lemons

    tight her up.....

    squeeze some lemon juice in to her eyes and f#ck her right in the ass,

    little bit of BDSM action..

    take some pics and send them to her true love බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් ,

    you know........ lighten up their relationship, :love:
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    අක්කිගෙ ෆොටෝ එකක් නැතුව කියන්න බැ
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මම ඔය වැලකතාව අවුරුදු අටකට විතර කලින් කියෙව්වා
    පස්සෙ හවස අක්කි නිකන් කරන්න බෑ කකොන්ඩම් ගේන්න කියලත් කියනවා :yes:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    B6O9GiW.jpg


    squeeze !! squeeze !!

    that's the shit right there,

    citrus squeezer, Hell Yeah !! must-have kitchen gadget,

    hmmm........................ :dull:...................

    " අක්කි " "සෙට් වෙන්න"

    for lighten the mood after the drink...

    get some ropes and lemons

    tight her up.....

    squeeze some lemon juice in to her eyes and f#ck her right in the ass,

    little bit of BDSM action..

    take some pics and send them to her true love බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් ,

    you know........ lighten up their relationship, :love:
    මේ නිකමට අහන්නේ. උබට කෙල්ලෙක් ඉන්නවද
     

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    මේ නිකමට අහන්නේ. උබට කෙල්ලෙක් ඉන්නවද
    ජොබයි, ගෙදර ඉන්න හොල්මන් දෙන්න (අම්මයි , නංගයි) ගැනයි, අනිත් වැඩයි සෙට් උනාම, අපිට මොන කෙල්ලො ද බන්, :lol:
    a/l , campus කාලෙන් පස්සෙ serious relationship එකක් තිබ්බෙ නැ, :(
    girl "friends" ල නන් ඉන්නව, වෙසක් කූඩු වගේ සක්කර වට්ටන්, :lol:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    එහෙම හොද බොයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවා කියන එක, උබල දෙන්නා උකන්න සෙට් වෙන එකට අදාල නෑනේ