මම මේ Tele Drama එක බැලුවා. ගොඩක් හොඳට කරලා තියනවා. අපේ ආච්චියි සීයයි අම්මයි තාත්තයි මේ කතාවට පන වගේ ආදරෙයි.
Du daruwo baladdi api godak podi…hamoma ekata idagena balapu lassanama kathawak..adatath oke song eka aheddith dukai ban..e kaale mathak wenawa..ape Amma,thaththa dennama api athare naha…godak dewal wenas wela…..
Ade full drama eka nadda ban…?pls thiyenawanam upload karanna barida…?
lankave palaweni mega tele dram eka neda?
ow eka thamayilankave palaweni mega tele dram eka neda?
Machan yashodai channa perera hitapu nattiya mokakda? 2000 mula giya ekak wage mathekaow eka thamayi
Machan yashodai channa perera hitapu nattiya mokakda? 2000 mula giya ekak wage matheka
![]()
2000 සත්පුර වැසියෝ ප්රසිද්ධ කාලේ මචං අහිංසා කැරැක්ටර් එක දාල මේ ඇඩ්වර්ට් එක කලේ...
e wage kalayak aye enne na machan,dan teleyak unath gedara 5 innawa nam phone 5 kin ne balanne wena wenamaMeka tamai...issera ammala baladdi apith balenewa![]()
![]()
issara Tv eka langa kocchara samagiyak thibbada nedaGood Timese wage kalayak aye enne na machan,dan teleyak unath gedara 5 innawa nam phone 5 kin ne balanne wena wenamaissara Tv eka langa kocchara samagiyak thibbada neda