අඩුකුලේ සොෆ්ට්වෙයා & IT ඉංජිනේරුවෝ

kj1

Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,810
    2,340
    113
    'Engineer" a word for attract skills most of the times.


    Matanam hithenne na eka civil, mechanical, process, electrical tharam stress kiyala. Government job walata wadanam stress wediy.
    ------ Post added on Sep 3, 2022 at 10:31 AM
    Hithen ne kiyanne oya e field eke nemei wenna puluwan.hemotama thaman karana de stress poddak hari.hebei office eke dewal gedara geniyana eka IT industry eke sapekshawa wediy.anika uptodate idiye nettan oyata survive wenna amarui den software walata aluthin ena ayath wedi hnda.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    අනේ නිකන් පල බිජ්ජෝ යන්න , අවම බලය කියලා නිරායුධ සිවිල් වැසියෙක්ට ගහන්න කොහෙද ගොන් හුත්තිගේ පුතෝ නීතියක් තියෙන්නේ , සිවිල් ජනතාවත් එක්ක වැඩකරනකොට සිවිල් නීතියට අනුව වැඩකරන්න ඕන

    ගොන් පොන්න වේසිගෙ පුතා රටේ ආණ්ඩුක්‍රම විවස්ථාවෙන් මිනිස්සුන්ගේ මුලික අයිතිවාසිකම් කියලා තගවුරු කරලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා හොයලා බලලා කතාකරපන් පොන්නයා

    නිරායුධ සාමාන්‍ය ජනතාවට හෝ සාමකාමිව විරෝධය දක්වපු මිනිහෙක්ට ගහන්න ඔය සක්කිලි බල්ලොන්ට කිසිම අයිතියක් නෑ ,

    සිවිල් ජනතාවට ගහන හමුදාවේ ලොකු පොඩි හැමෝමත්, රටේ ජනතාවත් කැප්ටන් වීරකෝන් නඩු තීන්දුව කියවලා බලපන් . වන්දි ගෙවන්න වෙච්ච හැටි, ඉහළ හමුදා නිලධාරීන් පහළ නිලධාරීන්ගේ ක්‍රියාවන්ට වග කිව යුතු බව, මානව හිමිකම් නඩු තීන්දුවකින් මාක් ප්‍රනාන්දු විනිසුරුතුමා පැහැදිලි කර තියෙනවා.

    නාවික හමුදාවේ ‘ගැමුණු‘ යාත්‍රාවේ අණදෙන නිලධාරි කැප්ටන් වීරකෝන් ගේ පිස්තෝලේ නැතිවෙනවා. සැකකාරයාට අල්ලගෙන ගහනවා. මානව හිමිකම් නඩුවක් SC NO. 42/2002 (FR) (කැප්ටන් වීරකෝන් එදිරිව දේශප්‍රිය) යනවා. ගහපු කැප්ටන් වීරකෝන් වැරදිකාරයා වෙලා මොකද උනේ කියලා හොයලා බලපන්.

    තොපි වගේ හැම වරද්දම සාධාරණිකරණය කරන කාලකන්නි හිඟන වේසිගෙ පුතාලා නිසා තමයි රටට මේ විදියට කෙලවෙලා තියෙන්නේ

    උඹේ වීරයා වැරදි කරලා කියලා මානව හිමිකම් කොමිසමෙන් කියලා , දැන් ගිහින් පුක විකාගෙන මැරියන් පොන්නයෝ , ඕක තමයි අපි කිවුවේ රටේ නීතියක් තියෙනවා කියලා වේසිගෙ පුතෝ​

    Dan saneepada ponna weaige putho? :rofl: Type kara mahansida? Gedarin poddak eliyata bahapan balanna, Ranawiruwo tho wage ponnayekta manawa himikam kada karala gahanawa balanna asai ponnayo
     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ

    @todd2231048 පොන්න වේසිගෙ පුතෝ තෝ ඉස්සර මිනිස්සුන්ට නීතිවිරෝධී විදියට ගහලා මරන්න හදපු ආමිකාරයෙක්ට පුක ඉරාගෙන කඩේ ගිහින් දැන් IT එවුන් අල්ලගත්තද මන්ද මානසික පොන්නයෝ.​

    මිලිටරිකරණයට හදවතින් විතරක් නෙවෙයි හැම එකෙන්ම කැමතියි කියපු පොන්නයා 👇



    වැරදි කරන හමුදා කාරයොන්ට පුක ඉරාගෙන කඩේ යන @todd2231048 කියලා එකෙක් මේ පහල තෙඩ් එකේ දීලා තියෙන පොර ටෝක්​


    https://elakiri.com/threads/රණවිරු-ගාය-එලිමහන්-ප්‍රසංගය-🔥🔴.2058433/page-3







    මෙන්න උඹේ වීරයා වැරදි කරලා කියලා මානව හිමිකම් කොමිසමෙන් කියලා , දැන් ගිහින් පුක විකාගෙන මැරියන් පොන්නයෝ , ඕක තමයි අපි කිවුවේ රටේ නීතියක් තියෙනවා කියලා වේසිගෙ පුතෝ

    https://www.gossiplankanews.com/2022/09/kurunegala-incident.html

    @todd2231048 ගොන් වේසිගෙ පුතා මොකෝ මේ තෙඩ් වලට එන්නේ නැතුව හැන්ගෙන්නේ 👇


    https://elakiri.com/threads/රණවිරු-ගාය-එලිමහන්-ප්‍රසංගය-🔥🔴.2058433/page-3

    https://elakiri.com/threads/මෙන්න-රණවිරුවෝ-හිරේ-දානවෝ-😫😫.2069774
    හැම Thread එකකම රේන්න එපා බං 🤮🤮
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Dan saneepada ponna weaige putho? :rofl: Type kara mahansida? Gedarin poddak eliyata bahapan balanna, Ranawiruwo tho wage ponnayekta manawa himikam kada karalag ahanawa balanna asai ponnayo
    අම්මට බල්ලෝ හුකලා ජාතක වෙච්ච කීබෝඩ් පොන්නයාගේ සිඟිති ටෝක්
     
    • Haha
    Reactions: Xi Jinping

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    Hithen ne kiyanne oya e field eke nemei wenna puluwan.hemotama thaman karana de stress poddak hari.hebei office eke dewal gedara geniyana eka IT industry eke sapekshawa wediy.anika uptodate idiye nettan oyata survive wenna amarui den software walata aluthin ena ayath wedi hnda.
    Thaman asawen katana deyak gedara ewith kalama stress ekak nam na. Mmth oya field eke thamai. Mm asa nisa mamama update wenawa. Ethana thiyenne sathutak. Stress na. Thaman managersla ekka communication thiyaganna widiya anuwa eka ekkena stress handle karana widiya wenas. Eth anith engineering field, surgeon, pilot wage jeewithath ekka sellamak na.
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,994
    18,668
    113
    34
    Hell
    පරිගණක නොවන එකෙක් ඕන නම් සිවිල් ඉංජිනේරුවෙක් බැදගනින්කෝ 😅 හස්බන්ඩ් හැමදාම ගෙදර :P

    සැර වැඩිද මන්දා. පව් බං ජොබ් 1කත් නෑ උන්ට දැන්
     

    GDKN2

    Well-known member
  • Oct 27, 2020
    1,480
    2,028
    113
    පරිගණක නොවන එකෙක් ඕන නම් සිවිල් ඉංජිනේරුවෙක් බැදගනින්කෝ 😅 හස්බන්ඩ් හැමදාම ගෙදර :P
    සිවිල් ඉංජිනේරුවෝ පව් බන්.
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    සාදරනයි සොෆ්ට්වෙයා වල තියෙන ස්ට්‍රෙස් එකත් එක්ක ෆැමිලි ලයිෆ් බැලන්ස් කරන්න අමාරුයි හුගක් දෙනෙක්ට.ලමයට ආදරේ යමක් කමක් තියෙන දෙමවුපියො නන් ස්ට්‍රෙස් අඩු රැකියාවක් කරන කෙනෙක් හොයන එක හොදයි. කොච්චර සල්ලි හෙව්වත් වැඩක් තියෙනවද පවුලෙ සතුටක් නැතුව.මොකො ජොබ් කරල වැඩකාරයො 2 3 ගන්න කියලද😂.ඒම පුලුවන් අය 100කට 5ක් ඇති.

    සිවිල් ඉංජිනියර් කෙනෙක් බැඳගත්ත නම් ඔය ප්‍රස්න නැ.
     

    pathumputha

    Well-known member
  • Feb 20, 2018
    3,284
    6,545
    113
    සාදරනයි සොෆ්ට්වෙයා වල තියෙන ස්ට්‍රෙස් එකත් එක්ක ෆැමිලි ලයිෆ් බැලන්ස් කරන්න අමාරුයි හුගක් දෙනෙක්ට.ලමයට ආදරේ යමක් කමක් තියෙන දෙමවුපියො නන් ස්ට්‍රෙස් අඩු රැකියාවක් කරන කෙනෙක් හොයන එක හොදයි. කොච්චර සල්ලි හෙව්වත් වැඩක් තියෙනවද පවුලෙ සතුටක් නැතුව.මොකො ජොබ් කරල වැඩකාරයො 2 3 ගන්න කියලද😂.ඒම පුලුවන් අය 100කට 5ක් ඇති.
    දන්න තරම තමයි
     

    kj1

    Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,810
    2,340
    113
    Thaman asawen katana deyak gedara ewith kalama stress ekak nam na. Mmth oya field eke thamai. Mm asa nisa mamama update wenawa. Ethana thiyenne sathutak. Stress na. Thaman managersla ekka communication thiyaganna widiya anuwa eka ekkena stress handle karana widiya wenas. Eth anith engineering field, surgeon, pilot wage jeewithath ekka sellamak na.
    Ow oya kiyana kathawa eththa.e unata reality eka IT industry eka hugak aya enne asawa hndama neme salary hoda hnda.passion ekak nethuwa kalayak profession eka karan yaddi stress eka wedi wen nettan itin kamak ne.math IT industry eke passion eka tiyena minissu hodata karan ynwa hebei man danna majority eka salli hnda karan ynwa misa asawen karanwa neme.oya kiyapu anith professions walata lankawe nan thama loku competition ekak ne.passion ekak nethuwa ewa karannath be.

    දන්න තරම තමයි
    හරි ඔයා දන්න ටිකත් කියන්නකො.මන් වැරදි වෙන්න පුලුවන්.
    ------ Post added on Sep 3, 2022 at 12:10 PM

    සිවිල් ඉංජිනියර් කෙනෙක් බැඳගත්ත නම් ඔය ප්‍රස්න නැ.
    දැන් ඉතින් ජොබ් නෑනේ.😂 මලාට දැන් ප්‍රොපෝසල් එකකින් සිවිල් කියල නන් ජොබ් හොයනව බොරු.
    ------ Post added on Sep 3, 2022 at 12:11 PM
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    ඕකෙ ආතල් එක තේරෙන්න ඕකිට ගවර්මන්ට් කැම්පස් දඩ රිසාල්ට් එකක් දාල ගිය Civil Engineer කෙනෙක් සෙට් වෙලා ඒකිගෙ හොදම යාලුවට private campus එකක ඒලෙවල් ලාවට රිසාල්ට් එකක් දාල ගියපු Software Engineer කෙනෙක් සෙට් වෙන්න ඕන 😂 අරූ දවස් ගනන් සයිට් වල හිගන පඩියකට කටු කද්දි දැන් රටේ තත්වෙ එක්ක ජොබ් නැතිවෙලා වැලේ වැල් නැති උනාම ඩුබායි විසිට් වීසා දාගෙන ගිහිං මුඩුක්කු වල නැවතිලා ජොබ් හිගන්න උනාම තේරෙයි ආතල් එක. ඒත් එක්ක හොදම යාලුවා බැදපු Software Engineer කාරයට pegged වෙලා ලක්ෂ 5ක් විතර සැලරි හම්බෙනකොට, කිසි කරදරයක් නැතුව ආතල් එකේ ගෙදර ඉදන් වැඩ කරනකොට, රට යන්න උනත් කිසි අවුලක් නැතුව මෙහෙ ඉදන්ම ඔන්ලයින් ඉන්ටවිව් ගිහිං වීසා එකේ ටිකට් එකේ ඉදන්ම කම්පැනිය ගානෙ ගන්න පුලුවන් උනාම, හැම weekend එකේම යාලුව එක්ක ශොපින් ගිහිං , ඩිනර් අවුට් ගිහින් හොද හොටෙල් වල නැවතිලා, දෙසැම්බර් දිහාට කපල් එකම බාලි සිංගා වගේ ටුවර් ගිහිං ෆොටෝ දානකොට තමා ආතල් ප්‍රෝ මැක්ස් වෙන්නෙ 😂