අඩුකුලේ සොෆ්ට්වෙයා & IT ඉංජිනේරුවෝ

Oli_Vili

Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    උඹේ අම්මලා මෝඩ පුතා නෝට පුක දීලා එදා වේල හොයා ගෙන කෑවාට රටේ අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ පොන්ස්
    ඒක උබේ අම්මගේ හොරමිනිහ ගෙන් අහපන් පොන්නයෝ.
    තෝ 2010 ඉදන් සිරිකොතේ කොල්ලෝ ගහපු පොන්නයනේ.
    උබේ අම්මගේ අද දවසේ ආදායම කීයද හිගන්නෝ?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,851
    113
    මාලඹේ
    ඒක උබේ අම්මගේ හොරමිනිහ ගෙන් අහපන් පොන්නයෝ.
    තෝ 2010 ඉදන් සිරිකොතේ කොල්ලෝ ගහපු පොන්නයනේ.
    උබේ අම්මගේ අද දවසේ ආදායම කීයද හිගන්නෝ?
    කොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝ 🤣
    උබ ට දවසට ද ගෙවන්නේ පොන්නයෝ 🤣🤣 පුකේ හිල බෝර් වෙලා ඇති ලස්සනට තෑරී පොන්සියගේ 🤩
     
    • Haha
    Reactions: todd2231048

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,016
    18,938
    113
    කොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝ 🤣
    උබ ට දවසට ද ගෙවන්නේ පොන්නයෝ 🤣🤣 පුකේ හිල බෝර් වෙලා ඇති ලස්සනට තෑරී පොන්සියගේ 🤩
    හුටා.. වැරදිලා
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    කොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝ 🤣
    උබ ට දවසට ද ගෙවන්නේ පොන්නයෝ 🤣🤣 පුකේ හිල බෝර් වෙලා ඇති ලස්සනට තෑරී පොන්සියගේ 🤩
    අපි උබල වගේ අඩු ආදායම් ලාභී හිගන්නෝ නෙමෙයි පොන්නයෝ.
    උබේ අම්මලා හාල් සේරුවට පරිප්පු සීයට පුක දුන්නට අපි මොනා කරන්නද සල්ලි වලට පොස්ට් දාපු කැරී පොන්නයෝ ?
    අම්මව වටේ යවලා ඒ සල්ලි වලින් ඩේටා දාගෙන රට හදන්න එන්න එපා ගෝත කැරියෝ 🤣🤣🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,851
    113
    මාලඹේ
    අපි උබල වගේ අඩු ආදායම් ලාභී හිගන්නෝ නෙමෙයි පොන්නයෝ.
    උබේ අම්මලා හාල් සේරුවට පරිප්පු සීයට පුක දුන්නට අපි මොනා කරන්නද සල්ලි වලට පොස්ට් දාපු කැරී පොන්නයෝ ?
    අම්මව වටේ යවලා ඒ සල්ලි වලින් ඩේටා දාගෙන රට හදන්න එන්න එපා ගෝත කැරියෝ 🤣🤣🤣
    ඊහි ඊහි පොන්නයෙක් ගේ වේදනාව 🤣🤣🤣
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    මෙහෙමයි මෙතන ගොඩක් උන් වෘතියට ට්‍රිගර් වෙලානෙ .

    මෙ ඇඩ් එක ගමු .මේක දැම්මෙ ඒ දෙමාපියන්ට තමන්ගෙ දුවට ගැලපෙන කෙනෙක් හොයාගන්න අමාරු නිසානෙ.ඒ වගෙම දෙමාපියො හොයන්නෙ ඉන්ජිනෙරුවෙක් .
    පරිඝනක නොවන කියලා දාලා තියෙන්නෙ ගොඩාක් ඉතින් ඔය පරිඝනක ක්ෂෙස්ත්‍රෙ එවුන් ඉන්ජිනියර් කියලා දාගෙන හිටියාට ඉන්ජිනියර්ලා නෙමෙ නෙ ?
    ඒක කම්පැණි එකෙන් දෙන ඩෙසිග්නේෂන් එක.
    ගොඩාක් උන් ඩිවලොපර්ස්ල.

    හැබැයි නූතන ලොකෙ පරිඝනක ක්ෂෙස්ත්‍රෙ රැකියාවල් වල ඉහල වැටුප් තියෙනව.
    එක ඉටිහ්න් ආයෙත් අමුතුවෙන් කියන්න දෙකුත් නැහැ නෙ ?
    ඒ වගෙම රටකට මිග්‍රේට් උනොත් ජොබක් හොයාගන්න ලේසිම ෆීල්ඩ් එකක් තම ඔය ෆීල්ඩ් එක.

    හරි මෙතන ඉතින් ඒ දෙමපියොන්ට කොල්ලගෙ පඩිය අදාල නැතිව ඇති .
    දේපල එහෙම ඇති .
    සල්ලිය බාගෙත් ඇති .
    ස්ටේටස් එක විතරයි හොයන්නෙ.

    සමහර දෙමපියො ඉන්නව ස්ටේටz හොයන්නෙ නැහැ .දුවව බලාගන්න පුළුවන් බොන්නෙ නැති කරදර නැති කෙනෙක් බැණ කෙනෙක් හොයන .
    එක එක්කෙනාගෙ කැමැත්ත.

    ඉතින් ට්‍රිගර් වෙන්න දෙයක් නැහැ .
    civil ඉන්ජො එහෙම සයිට් වල හිගන පඩි වලට කටු කකා මොකද්ද බං ගන්න ස්ටේසස් එක Software Engineers ලට වඩා 😂😂
     
    • Haha
    Reactions: BruceWayne92

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    ඊහි ඊහි පොන්නයෙක් ගේ වේදනාව 🤣🤣🤣


    හදපු දවස් වල ගත්තා Photo එකක්. දැනට අවුරුු 4 කට කලින්
    FB-IMG-1592755758101.jpg

    Google Images දාලා පොන්නයා රෙද්දේ රෙවාගත් වගයි 😂👌

    wBRU5TA.png


    https://www.google.com/search?tbs=s...HCRLnvfgIPOUq26wVLWs8MZcZtRHmH1gocJ4Zmut0nY4w

    https://elakiri.com/threads/තණකොළ-කපන-උන්-වරෙවු.2069954/page-2#post-28129825
     
    • Haha
    Reactions: Mugen and siri_ayya

    Pasiya007

    Active member
  • Jul 26, 2021
    219
    143
    43
    Kauru monawa kiwwath AI hariyara develop wela awama oya mona engineertath job hoyaganna amaru wenawa😂 work life personal life balance karana kena mona job eka kalath hariyata karanawa
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,851
    113
    මාලඹේ
    ඕක මගේ ගෙදර නෙවෙයි කියන්නේ කොහොමද පොන්ස් ඔප්පුව උබ ගාව තියෙනවා ද🤩
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    උඹේ අම්මලා මෝඩ පුතා නෝට පුක දීලා එදා වේල හොයා ගෙන කෑවාට රටේ අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ පොන්ස්
    අනේ වේසිගෙ පුතෝ (තොට විතරක් නෙවෙයි තියන හැම ත්‍රෙඩ් එකකටම රිංගලා දේශපාලනේ ඇදගෙන හැමනිලා ත්‍රෙඩ් වල රෙන හැම හුත්තිගෙ පුතෙක්ටම කියන්නෙ) තොපිට දේශපාලනේට කෙලගන්න ඕනෙනං වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක් දාගෙන ඒකෙ කෙලගෙන හැමනියන්කො හැම ත්‍රෙඩ් එකේම රෙන්න එන්නෙ නැතුව
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,851
    113
    මාලඹේ
    අනේ වේසිගෙ පුතෝ (තොට විතරක් නෙවෙයි තියන හැම ත්‍රෙඩ් එකකටම රිංගලා දේශපාලනේ ඇදගෙන හැමනිලා ත්‍රෙඩ් වල රෙන හැම හුත්තිගෙ පුතෙක්ටම කියන්නෙ) තොපිට දේශපාලනේට කෙලගන්න ඕනෙනං වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක් දාගෙන ඒකෙ කෙලගෙන හැමනියන්කො හැම ත්‍රෙඩ් එකේම රෙන්න එන්නෙ නැතුව
    කවුද පොන්ස් දේශපාලනය කථා කරේ මුලින්ම
    පෙන්නපන්කෝ බලන්න
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඕක හෙන පරණ එකක් බං

    කෙල්ල දැන් civil එකෙක් marry කරලා ඌ ගෙදරට වෙලා ඉද්දි පත්තර කෑල්ල පෙන්න පෙන්න බනිනවත් ඇති :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Mugen

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    civil ඉන්ජො එහෙම සයිට් වල හිගන පඩි වලට කටු කකා මොකද්ද බං ගන්න ස්ටේසස් එක Software Engineers ලට වඩා 😂😂
    එක එකාගෙ මත නෙ බන් .
    සමහරු හොයනවා රජයෙ ජොබ් කරන උන්.
    පෙන්ෂන් එකට.
    සමහරු ඔය කුලෙත් බලනවා එක එක පැති වල .
    ඉතින් මේකත් ඒ වගෙ දෙයක් තමා.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    That’s ma boy
    ECSL na kiyanne adukule thama 🤣
    Lankawe unta mokak hari regularize kalama ekata anugatha wenna ba kathandara kiyanna nan puluwan
    Dan mehema hithapanko, eka canpus1k denawa 3y eng deg, thawa ekak denawa 4y eng dig. dan me dekama ganna un engineers la. Ehema wenna bane. Ehenan thawa uni ekak 2y eng dig ekak deela utath engineer kiyala kiyai thawa tika dawasakin. Eka regularize karanna kramayak hadala 3y unta affiliate engineer kiwwa, 4y unta associate engineer kiwwa.
    ithin ape unta awula giya.
    @BruceWayne92 man kiyana kathawa harida?
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    ECSL එකෙ ඉස්ටිකරේ වාහනේ ගහන්නෙ නැතුව ඉංජිනේරු කියන්නෙ කොහොමද ! 😌
    ස්ටිකර් එක ඉතින් හීනමානෙ .
    දොස්තරලා,ලෝයර්ලාත් එහෙමනෙ .
    ඉන්ජිනෙරුවා කියන්නෙ ස්ටිකරෙකට සීමා වෙන මිනිහෙක් නෙමෙ.
    මොකක් හරි මිනිස්සුන්ට වැදගත් දෙයක් ගණිත විද්‍යා මූලධර්ම පාවිච්චි කරලා නිර්මාණය කරන පුද්ගලයා.
    ඒක තනියෙන් ඉගෙන ගත්ත වෙන්න පුළුවන් ,ඩිග්‍රී එකෙන් වෙන්න පුළුවන්

    අපෙ උන්ගෙ තියෙන්නෙ හීන මානෙ.
    ආයුර්වේද වෙද කම් කරන උන්ටත් ස්ටෙතස්කෝප් එක ඔනි උනා ,බටහිර ඩොක්කුන්ට දෙන නිසා.
    ඔය අයිටී කරන උනුත් කොච්චර පඩි හොඳ උනත් හිතෙ හීන මානෙ තියෙනවා.
    ඒ නිසා තම ෆේස්බුක් එකෙ සොෆ්ට්වෙයාර් ඩිවලොපර් ,ප්‍රොග්‍රැමර් කියල දාන්නෙ නැතුව ඉන්ජිනියර් කියගන්නෙ.
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    සාදරනයි සොෆ්ට්වෙයා වල තියෙන ස්ට්‍රෙස් එකත් එක්ක ෆැමිලි ලයිෆ් බැලන්ස් කරන්න අමාරුයි හුගක් දෙනෙක්ට.ලමයට ආදරේ යමක් කමක් තියෙන දෙමවුපියො නන් ස්ට්‍රෙස් අඩු රැකියාවක් කරන කෙනෙක් හොයන එක හොදයි. කොච්චර සල්ලි හෙව්වත් වැඩක් තියෙනවද පවුලෙ සතුටක් නැතුව.මොකො ජොබ් කරල වැඩකාරයො 2 3 ගන්න කියලද😂.ඒම පුලුවන් අය 100කට 5ක් ඇති.

    එහෙම පම්කක් නං නෑ මහත්තයො
    කම්පැනිය අවුල් නං , වැඩ කරු නං , ටටා බායි වෙන ඕන තරං ඕපනිංග්ස් තියෙනව වර්ක් ලයිෆ් බැලන්ස් තියෙන
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    ස්ටිකර් එක ඉතින් හීනමානෙ .
    දොස්තරලා,ලෝයර්ලාත් එහෙමනෙ .
    ඉන්ජිනෙරුවා කියන්නෙ ස්ටිකරෙකට සීමා වෙන මිනිහෙක් නෙමෙ.
    මොකක් හරි මිනිස්සුන්ට වැදගත් දෙයක් ගණිත විද්‍යා මූලධර්ම පාවිච්චි කරලා නිර්මාණය කරන පුද්ගලයා.
    ඒක තනියෙන් ඉගෙන ගත්ත වෙන්න පුළුවන් ,ඩිග්‍රී එකෙන් වෙන්න පුළුවන්

    අපෙ උන්ගෙ තියෙන්නෙ හීන මානෙ.
    ආයුර්වේද වෙද කම් කරන උන්ටත් ස්ටෙතස්කෝප් එක ඔනි උනා ,බටහිර ඩොක්කුන්ට දෙන නිසා.
    ඔය අයිටී කරන උනුත් කොච්චර පඩි හොඳ උනත් හිතෙ හීන මානෙ තියෙනවා.
    ඒ නිසා තම ෆේස්බුක් එකෙ සොෆ්ට්වෙයාර් ඩිවලොපර් ,ප්‍රොග්‍රැමර් කියල දාන්නෙ නැතුව ඉන්ජිනියර් කියගන්නෙ.
    Sticker eka heenamane thama, man kiyanne categories walata kadala regularize karapu eka gana. Nattan hama ekama inne charted engineers la wage
    Habai charted engineers la athareth innawa wadak karaganna bari rata harak.
    experiences thama wadagath wenne, kola kaali neme
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    ඕක මගේ ගෙදර නෙවෙයි කියන්නේ කොහොමද පොන්ස් ඔප්පුව උබ ගාව තියෙනවා ද🤩
    අඩෝ තලගුලි හුකන්නා පුළුවන් නම් ඔප්පුවේ ෆොටෝ එකක් දාලා උඹේ ගේ කියලා ඔප්පු කරපන් පොන්නයෝ