ඒක උබේ අම්මගේ හොරමිනිහ ගෙන් අහපන් පොන්නයෝ.උඹේ අම්මලා මෝඩ පුතා නෝට පුක දීලා එදා වේල හොයා ගෙන කෑවාට රටේ අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ පොන්ස්
තෝ 2010 ඉදන් සිරිකොතේ කොල්ලෝ ගහපු පොන්නයනේ.
උබේ අම්මගේ අද දවසේ ආදායම කීයද හිගන්නෝ?
ඒක උබේ අම්මගේ හොරමිනිහ ගෙන් අහපන් පොන්නයෝ.උඹේ අම්මලා මෝඩ පුතා නෝට පුක දීලා එදා වේල හොයා ගෙන කෑවාට රටේ අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ පොන්ස්
කොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝඒක උබේ අම්මගේ හොරමිනිහ ගෙන් අහපන් පොන්නයෝ.
තෝ 2010 ඉදන් සිරිකොතේ කොල්ලෝ ගහපු පොන්නයනේ.
උබේ අම්මගේ අද දවසේ ආදායම කීයද හිගන්නෝ?
හුටා.. වැරදිලාකොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝ
උබ ට දවසට ද ගෙවන්නේ පොන්නයෝපුකේ හිල බෝර් වෙලා ඇති ලස්සනට තෑරී පොන්සියගේ
![]()
අපි උබල වගේ අඩු ආදායම් ලාභී හිගන්නෝ නෙමෙයි පොන්නයෝ.කොල්ලො ගහන්නේ උබල වගේ පොන්නයෝ
උබ ට දවසට ද ගෙවන්නේ පොන්නයෝපුකේ හිල බෝර් වෙලා ඇති ලස්සනට තෑරී පොන්සියගේ
![]()
ඊහි ඊහි පොන්නයෙක් ගේ වේදනාවඅපි උබල වගේ අඩු ආදායම් ලාභී හිගන්නෝ නෙමෙයි පොන්නයෝ.
උබේ අම්මලා හාල් සේරුවට පරිප්පු සීයට පුක දුන්නට අපි මොනා කරන්නද සල්ලි වලට පොස්ට් දාපු කැරී පොන්නයෝ ?
අම්මව වටේ යවලා ඒ සල්ලි වලින් ඩේටා දාගෙන රට හදන්න එන්න එපා ගෝත කැරියෝ![]()
civil ඉන්ජො එහෙම සයිට් වල හිගන පඩි වලට කටු කකා මොකද්ද බං ගන්න ස්ටේසස් එක Software Engineers ලට වඩාමෙහෙමයි මෙතන ගොඩක් උන් වෘතියට ට්රිගර් වෙලානෙ .
මෙ ඇඩ් එක ගමු .මේක දැම්මෙ ඒ දෙමාපියන්ට තමන්ගෙ දුවට ගැලපෙන කෙනෙක් හොයාගන්න අමාරු නිසානෙ.ඒ වගෙම දෙමාපියො හොයන්නෙ ඉන්ජිනෙරුවෙක් .
පරිඝනක නොවන කියලා දාලා තියෙන්නෙ ගොඩාක් ඉතින් ඔය පරිඝනක ක්ෂෙස්ත්රෙ එවුන් ඉන්ජිනියර් කියලා දාගෙන හිටියාට ඉන්ජිනියර්ලා නෙමෙ නෙ ?
ඒක කම්පැණි එකෙන් දෙන ඩෙසිග්නේෂන් එක.
ගොඩාක් උන් ඩිවලොපර්ස්ල.
හැබැයි නූතන ලොකෙ පරිඝනක ක්ෂෙස්ත්රෙ රැකියාවල් වල ඉහල වැටුප් තියෙනව.
එක ඉටිහ්න් ආයෙත් අමුතුවෙන් කියන්න දෙකුත් නැහැ නෙ ?
ඒ වගෙම රටකට මිග්රේට් උනොත් ජොබක් හොයාගන්න ලේසිම ෆීල්ඩ් එකක් තම ඔය ෆීල්ඩ් එක.
හරි මෙතන ඉතින් ඒ දෙමපියොන්ට කොල්ලගෙ පඩිය අදාල නැතිව ඇති .
දේපල එහෙම ඇති .
සල්ලිය බාගෙත් ඇති .
ස්ටේටස් එක විතරයි හොයන්නෙ.
සමහර දෙමපියො ඉන්නව ස්ටේටz හොයන්නෙ නැහැ .දුවව බලාගන්න පුළුවන් බොන්නෙ නැති කරදර නැති කෙනෙක් බැණ කෙනෙක් හොයන .
එක එක්කෙනාගෙ කැමැත්ත.
ඉතින් ට්රිගර් වෙන්න දෙයක් නැහැ .
ඊහි ඊහි පොන්නයෙක් ගේ වේදනාව![]()
හදපු දවස් වල ගත්තා Photo එකක්. දැනට අවුරුු 4 කට කලින්![]()
ඕක මගේ ගෙදර නෙවෙයි කියන්නේ කොහොමද පොන්ස් ඔප්පුව උබ ගාව තියෙනවා දGoogle Images දාලා පොන්නයා රෙද්දේ රෙවාගත් වගයි
![]()
https://www.google.com/search?tbs=s...HCRLnvfgIPOUq26wVLWs8MZcZtRHmH1gocJ4Zmut0nY4w
https://elakiri.com/threads/තණකොළ-කපන-උන්-වරෙවු.2069954/page-2#post-28129825
අනේ වේසිගෙ පුතෝ (තොට විතරක් නෙවෙයි තියන හැම ත්රෙඩ් එකකටම රිංගලා දේශපාලනේ ඇදගෙන හැමනිලා ත්රෙඩ් වල රෙන හැම හුත්තිගෙ පුතෙක්ටම කියන්නෙ) තොපිට දේශපාලනේට කෙලගන්න ඕනෙනං වෙනම ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන ඒකෙ කෙලගෙන හැමනියන්කො හැම ත්රෙඩ් එකේම රෙන්න එන්නෙ නැතුවඋඹේ අම්මලා මෝඩ පුතා නෝට පුක දීලා එදා වේල හොයා ගෙන කෑවාට රටේ අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ පොන්ස්
කවුද පොන්ස් දේශපාලනය කථා කරේ මුලින්මඅනේ වේසිගෙ පුතෝ (තොට විතරක් නෙවෙයි තියන හැම ත්රෙඩ් එකකටම රිංගලා දේශපාලනේ ඇදගෙන හැමනිලා ත්රෙඩ් වල රෙන හැම හුත්තිගෙ පුතෙක්ටම කියන්නෙ) තොපිට දේශපාලනේට කෙලගන්න ඕනෙනං වෙනම ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන ඒකෙ කෙලගෙන හැමනියන්කො හැම ත්රෙඩ් එකේම රෙන්න එන්නෙ නැතුව
That’s ma boyECSL එකෙ ඉස්ටිකරේ වාහනේ ගහන්නෙ නැතුව ඉංජිනේරු කියන්නෙ කොහොමද !![]()
එක එකාගෙ මත නෙ බන් .civil ඉන්ජො එහෙම සයිට් වල හිගන පඩි වලට කටු කකා මොකද්ද බං ගන්න ස්ටේසස් එක Software Engineers ලට වඩා![]()
ECSL na kiyanne adukule thamaThat’s ma boy
ස්ටිකර් එක ඉතින් හීනමානෙ .ECSL එකෙ ඉස්ටිකරේ වාහනේ ගහන්නෙ නැතුව ඉංජිනේරු කියන්නෙ කොහොමද !![]()
සාදරනයි සොෆ්ට්වෙයා වල තියෙන ස්ට්රෙස් එකත් එක්ක ෆැමිලි ලයිෆ් බැලන්ස් කරන්න අමාරුයි හුගක් දෙනෙක්ට.ලමයට ආදරේ යමක් කමක් තියෙන දෙමවුපියො නන් ස්ට්රෙස් අඩු රැකියාවක් කරන කෙනෙක් හොයන එක හොදයි. කොච්චර සල්ලි හෙව්වත් වැඩක් තියෙනවද පවුලෙ සතුටක් නැතුව.මොකො ජොබ් කරල වැඩකාරයො 2 3 ගන්න කියලද.ඒම පුලුවන් අය 100කට 5ක් ඇති.
Sticker eka heenamane thama, man kiyanne categories walata kadala regularize karapu eka gana. Nattan hama ekama inne charted engineers la wageස්ටිකර් එක ඉතින් හීනමානෙ .
දොස්තරලා,ලෝයර්ලාත් එහෙමනෙ .
ඉන්ජිනෙරුවා කියන්නෙ ස්ටිකරෙකට සීමා වෙන මිනිහෙක් නෙමෙ.
මොකක් හරි මිනිස්සුන්ට වැදගත් දෙයක් ගණිත විද්යා මූලධර්ම පාවිච්චි කරලා නිර්මාණය කරන පුද්ගලයා.
ඒක තනියෙන් ඉගෙන ගත්ත වෙන්න පුළුවන් ,ඩිග්රී එකෙන් වෙන්න පුළුවන්
අපෙ උන්ගෙ තියෙන්නෙ හීන මානෙ.
ආයුර්වේද වෙද කම් කරන උන්ටත් ස්ටෙතස්කෝප් එක ඔනි උනා ,බටහිර ඩොක්කුන්ට දෙන නිසා.
ඔය අයිටී කරන උනුත් කොච්චර පඩි හොඳ උනත් හිතෙ හීන මානෙ තියෙනවා.
ඒ නිසා තම ෆේස්බුක් එකෙ සොෆ්ට්වෙයාර් ඩිවලොපර් ,ප්රොග්රැමර් කියල දාන්නෙ නැතුව ඉන්ජිනියර් කියගන්නෙ.
අඩෝ තලගුලි හුකන්නා පුළුවන් නම් ඔප්පුවේ ෆොටෝ එකක් දාලා උඹේ ගේ කියලා ඔප්පු කරපන් පොන්නයෝඕක මගේ ගෙදර නෙවෙයි කියන්නේ කොහොමද පොන්ස් ඔප්පුව උබ ගාව තියෙනවා ද![]()