එකනම් කියන්න බැ. Handwash කියන්නේ personal care item එකක් හරිනම් NMRA approval තියෙන්න ඔනේ. ඇරොමැටික් දාන්න තහනම්. එහෙම approval නැතිව හදන අය ඉන්නවා. subject එක දන්න ඉගන ගත්ත එකෙක් හිටියොත් දාන්නේ නැ. මොකද handwash වලට ගාන වැඩි වෙන chemical ඔනේ තරම් තියනවා. නොදන්න එකෙක් හිටියොත් තමා දාන්නේ.main street eketh thiyanawa ban shops wala peliyata
ethakota ban oyawage aduwata thiyana hand wash walath oya aromatic thiyada?
------ Post added on Jun 5, 2023 at 9:38 PM
ඔය ප්ර්ශ්නේටම තමා එකපාරක් ප්රසිද්ද සබන් කැටේකට කේස් එකක් වැටුනේ.