
ලොකු size අවුලක් නැත්නම් . NATO strap එකකින් ඕකේ size එක hide කරන්න පුළුවන්."diameter එක තමන්ගෙ wrist එකේ size එකට ගැලපෙනවද කියලා බලලම ගන්න සහ අතේ size එකට adjust කරගන්න"
Very true machan,
බලපන් වෙච්ච වැඩේ!
![]()
ඔක්කොම හොඳයි, Amazon UK වලින් ගෙන්න ගත්තා.
මට set නෑ, මගේ wrist එක පොඩි![]()
Hoda watch ekak ganna recommed krapanko.. 50 - 100 range budget eka..max 120 wage unata awulak ne..mam asa leather belt wge tyna ewata..