අඩෝ IHME චාර්ට් විදිහටමයි ලෙඩේ යන්නේ.

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    උබලාට මතක නේද IHME එකෙ කොවිඩ් ප්‍රෙඩිකෂන්ස්. උන් ලංකාවේ නොහිටියටත් ග්‍රවුන්ඩ් එක ගැන නොදැනගත්තතත් හරියටම දැන් රටේ ඩේලි තත්ත්වය උන්ගේ කතාවට සමානයි.

    මේකට රටේ ඇමතිලා බෛ සේනාව බැන්න තරම්. නමුත් දැන් ඇත්තක් වෙලා. ඔය හංගලා නම් කපලා pcr දවස් ගනන් පරක්කු කරලා. ඇත්ත ගනන් බැලුවාම අනිවා IHME ඉලක්කම් පහු කරලා සුවර්.

    සට ප්ලැනක් නැ. දැන්වත් බොරු විකාර උඩගුකම් නවත්තපල්ල⁣. හරියට දෙයක් කරපල්ලා. රට වහපල්ලා හරියට. නැත්තම් එක රටක් එක මිනි වලක් වෙන එක නවතන්න බැ.

    Screenshot_20210522-101939_Chrome.jpg


    Screenshot_20210522-102033_Chrome.jpg


    🙏🙏🙏🙏
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    Ko oya dan karana predications ne, kalin karapu predictions daapan. Oaka balala kohomada kiyanne unge predictions hari kiyala
    ඇස් පේනවානම් බලාගෙන යන්න අක්ෂය දිගේ.
    වැඩිදුර තොරතුරු වලට සයිට් එනට ගිහින් බලලා, ඔයා හොයාගත්ත වැරදි අපිටත් කියන්න.
    බලං ඉන්නවා
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    රුවන්වැලි මහාසැයච ලග බොරු කළා, බුදුන් වැඩිය කැලණිය අපවිත්‍ර කළා..රජාට පිස්සු හැදිලා කියලා සමහර අය දැන් කියන්නේ..

    පුළුවන් උන් පරිස්සම් වෙලා බේරියල්ලා
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    wadcdw

    Well-known member
  • Oct 14, 2009
    596
    523
    93
    ඇස් පේනවානම් බලාගෙන යන්න අක්ෂය දිගේ.
    වැඩිදුර තොරතුරු වලට සයිට් එනට ගිහින් බලලා, ඔයා හොයාගත්ත වැරදි අපිටත් කියන්න.
    බලං ඉන්නවා
    Mata eaka therunnehe ban. Mun kawada idanda predict karanna patan aran thiyenne. Or umba kiyanne issarahata kiyana eawa hari yai kiyalada?
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    ඔව්ව කවුරුවත් ස' ට කියන්නේ නෑ නේ
    ස පත්තරෙන් තමා දන්නේ
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries