hari screw eka use karala, hari vidiyata water seal eka enawada kiala balana eka tamai important. battery nam itin 340k wei. gewal side eke watch man kenek ta denna. ara eye ekata daana scope eka dala experience eken wade karala dei
Na podi rubber seal ekak thynwaSeal karanne unscrew karapu widihatama neda? Thadata karanna kiyala neda oya kiyanne
@tupac97 lassana athak
අඩේ ඇත්තටම ලස්සනයි වගේ ඒ අත නම්