අද අක්කා කෙනෙක්ව රූම් ඇද්දා.. වොයිස් රේකොඩින් දාන්නම්..

G Starlin

Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    නැග්ගා. තව නැද්ද
    එහා ගෙදර අක්කට ගහපු එක දාන්නම් මචන් රෑට වත්.
    අප්පච්චි ?
    අප්පච්චි ?

    යකෝ මහින්ද ගහපු එකක් ද? අප්පච්චි!


    rajapaksa.jpg
    😂
    පව් හුත්තො පොඩි එකාගෙ ආතල් කඩන්න එපා. :lol::lol:
    ඒක දැම්මෙත් මම තමා බන්.
    කොන්ඩම් දාන්ඩ එපා කිව්වෙ තෝව අප්පච්චි කරන්ඩ තමයි.
    තව ටික දවසකින්, අප්පච්චී... ඔයා අප්පචි කෙනෙක් වෙන්ඩ යනවා... කියයි
    එයා ආස කොන්ඩම් නැතුවලු මචන්.

    වටේ යන වේසියෙක් රූම් එකකට ඇදලා නිකන් පොයි ටෝක් දෙන්න එපා බන්...

    වගකීමෙන් කියන්නේ මේ ටෝක් කරලා ඇදපු එකක් නෙමෙයි...
    ඉරිසියාව බේරෙනවා නේද බන්.. මේ මම ටෝක් කරලා ගහපු එකක්...

    😂
    🙏
    අප්පොච්චි... 🤣🤣🤣
    ඔයත් ආස නැද්ද පැටියෝ ඔහොම ආතල් එකක් ගන්න...
    mekata kohenda hina wenna ona
    ඇයි මචන් හිනා වෙන්නේ අතේ පාරක් ගහපන්.
    😍
    මේ තියෙන්නෙ @G Starlin ගේ ඇත්ත රෙකෝඩ් එකක්. @Geshi95 තමා එවුවේ.


    මේ මොකක්ද හුත්තෝ..
    Ow Office eke yako inne.
    🙁
    ඇට දෙකත් එක්ක කටේ දාගන්න පුළුවන් නම් අඟල් 7ක් වෙන්නේ කොහොමද? මටනං හිතෙන්නේ උඹේ එක අඟල් තුන්කාලක් වගේ ඇති නෑග්ගම hangover එකේ අර චයිනිස් කොටාව මතක් උනා
    එයාගේ කට ලොකුයි මචන් ඇට දෙකම එක පාර කටේ ඔබාගන්න පුලුවන්.

    gihin hikuwa nam athal eke hitapan, owa wateta pennanna oney dewal neme. umbala nisa thamai umbalata sapa dena kellonge dewal leak wela okkoma kelawa ganne,
    ලීක් කරනවා වගේ පොන්න වැඩ කරන්නේ නෑ මචන් මම.අද කාලේ සෙක්ස් කියන්නේ නෝමල් දෙයක්.
    😁
    ඊයා උත්ති... අමු ගොඩේ... මම හිතුවා උබ ටිකක් පෝෂ් එකෙක් වෙන්න ඇති කියාල ගොනා උනාට... බලන් ගියාම ගාර්මන්ට් යවන්න ඕන එකෙක් නේ...
    හූ හූ ඉරිසියයි නේද.




    😍
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    chuti-doni.jpg


    අඩුම තරමේ රි-අප්ලෝඩ් වත් කරපං බං බොරුවක් කරද්දී!පල්ලෙහා රෙකෝඩින් එකත් දැන් උඹේද?








    @Geshi95 තමා එවුවේ @G Starlin ගේ ඇත්ත රෙකෝඩ් එකක් කියලා.
    ------ Post added on Dec 3, 2024 at 9:34 AM

    Mokakda ban me Forum ekakda?
     
    • Like
    Reactions: G Starlin

    Chicken Kottu

    Well-known member
  • Nov 9, 2022
    424
    479
    63
    උබලා ඉතින් මට මොනා කිව්වත් ඔන්න අවුරුදු 3 ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනෙක්ට ටෝක් කරලා ගැහුවා..ඇට දෙකත් එක්ක කටේ දාන් හොල්ල හොල්ල ඉදියා බන්.මාර සැපක් දුන්නේ හැබැයි.රූම් එකේ සල්ලිත් එයා තමා ඔක්කොම දුන්නේ..කොන්ඩම් දාන්නත් එපා කිව්ව..හොද සැපක් ගත්තා හැබැයි.

    හොදට මෝල් වෙලා ඉන්න වෙලාවක ගත්තේ හිතන්න එපා කියන ඒවා..



    තාත්තා කෙනෙක් දුවෙක්ට අතවර කරන එකක් දාලා උඹ මොකක්ද බලාපොරොත්තු වෙන්නේ
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    ඔව් ඔව් බන් ඒ account එකත් මගේ.
    පචයා. චුටි දෝනි වල් කතා Audio ගහන්නත් ලැස්ති වෙලා ඉන්නෙ.
    Mokakda ban me Forum ekakda?
    slwalzone
    ado meke full eka thiyenawa nam share karapanko ban....
    කැරි සයන්න කියල යූ ටියුබ් එකේ සර්ච් කරහන්.
    Mekata register wenne kohomada ?
    slwalzone ගියා රෙජිස්ටර් වුනා.
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    පචයා. චුටි දෝනි වල් කතා Audio ගහන්නත් ලැස්ති වෙලා ඉන්නෙ.

    slwalzone

    කැරි සයන්න කියල යූ ටියුබ් එකේ සර්ච් කරහන්.

    slwalzone ගියා රෙජිස්ටර් වුනා.
    eke full version eka nadda ban hoya ganna...

    kaali kapichcha ekekne ban thiyenne
     
    • Like
    Reactions: G Starlin

    sliit_kolla

    Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,855
    2,766
    113
    කිරියේ දැක්ක එපාම චරිතේ තමා.. 🤮
    තනිකර අවධාන ගනිකාවක්. පූර්ව ළමාවිය සංවර්ධනය නොවුනු එකේ ප්‍රතිඵල
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    ලොල්. ගොන් ආතල් ගන්නවා. උඹ ආස පොඩි දරුවොන්ටනෙ. චයිල්ඩ් පෝර්න් ඇඩික්ට් සතා. දැනටමත් නෑදෑ වෙන දරුවො කීයකගෙ මිරිකල ඇද්ද දන්නෙ නැහැ කාලකණ්නි සතා. නාකි ආධාරකාරයාගෙ ලූසර්-ඈස් පුතා.
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin