ඇප් එකේ පෙන්නනව නේද
ඕක දැන් හැම නගරෙකටම ගමකටම අදාලද ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා ඒ නිසයි රට හදන්න බැරි. දුප්පත් අර ගම්වල ඉන්න උන්ට මොන ඊ බිල්ද බොලව්ඒක පිට දාල පොල්ලක් තියන්න නේ ප්ලෑනරට හදන්න කතාව. ebill එකක් බලාගන්න විදියක් නෑ.
ඇප් එකේ පෙන්නනව නේද
ඕක දැන් හැම නගරෙකටම ගමකටම අදාලද ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා ඒ නිසයි රට හදන්න බැරි. දුප්පත් අර ගම්වල ඉන්න උන්ට මොන ඊ බිල්ද බොලව්ඒක පිට දාල පොල්ලක් තියන්න නේ ප්ලෑනරට හදන්න කතාව. ebill එකක් බලාගන්න විදියක් නෑ.
කඩේ යාමක් නෙමේ ,නොගව උන්නම ලයිට් කපනව කියල කිවෙai ban uba ochchara kade yanne??dawasaka uba karapuwa harila baladdi ubatama lajja hithei yako...
බිල් ලියන්න ගෙවල්වලට එන එන එකාව අල්ලං කලුවර ගුටි දෙමු. ඔහොම ඔහොම ගියාම එකෙක්වත් බිල් ලියන්න ගමට එන්න අකමැති වෙනවා. එතකොට හරිඔය පාට් CEB එකටයි SLT එකටයි දාන්න බෑ
කනට ගහලා disconnect කරලා යයි![]()
එහෙම බෑනෙ මචෝ.. බිලක් දෙන්නැතුව බිල් ගෙවන්න බෑනේ .. ඒකතමයි මං කිව්වෙකඩේ යාමක් නෙමේ ,නොගව උන්නම ලයිට් කපනව කියල කිවෙ
සිංහලයො පොන්නයො බව ඇත්ත.. ඒ උනාට ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා මචන්. උබට තිබ්බට රටෙන් බාගෙකටම ඔය පහසුකම නෑ. මේක දුප්පත් රටක්how to register for CEB ebills? we should really put a stop to this printing madness. everyone has mobile phones, no need to print and give, fucking idiot sinhalese

ebill බලන්න පුලුවන් අය ebill ගිහින් ඒ කඩදාසි ඉතුරුකලොත් වැඩි පුර මාසයක් හරි සාක්ෂරතාවය නැති ඒ මිනිස්සු බලයි නේද. බිල් නොගෙව හිටියොත් ප්රශ්නෙ විසඳෙයිද. තව සප්ලයි එක දීගන්න බැරිවෙනව. දැන් ආත්මාර්ථකාමී කව්දඕක දැන් හැම නගරෙකටම ගමකටම අදාලද ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා ඒ නිසයි රට හදන්න බැරි. දුප්පත් අර ගම්වල ඉන්න උන්ට මොන ඊ බිල්ද බොලව්

Smart phone ekak nathi/ Current eka tiyena gewal tiyenavada? ehema nathima ayata vitarak printed bill ekak dunnanm hari. Aparade trees for printing.බිල් ලියන්න ගෙවල්වලට එන එන එකාව අල්ලං කලුවර ගුටි දෙමු. ඔහොම ඔහොම ගියාම එකෙක්වත් බිල් ලියන්න ගමට එන්න අකමැති වෙනවා. එතකොට හරිඔය slt ceb පොන්නයොන්ට බයේ ඉදලා බෑ අපි බදු ගෙවන්නෙ පුපේ අමාරුවටයැ.
එහෙම බෑනෙ මචෝ.. බිලක් දෙන්නැතුව බිල් ගෙවන්න බෑනේ .. ඒකතමයි මං කිව්වෙ
------ Post added on Mar 20, 2022 at 12:18 PM
සිංහලයො පොන්නයො බව ඇත්ත.. ඒ උනාට ආත්මාර්ථකාමී වෙන්න එපා මචන්. උබට තිබ්බට රටෙන් බාගෙකටම ඔය පහසුකම නෑ. මේක දුප්පත් රටක්
------ Post added on Mar 20, 2022 at 12:20 PM
මං කියව්වේ මේක වෙන්න ඕනෙ විදිය ගැන. කාගෙවත් යටතේ ජොබ් කරන උනුයි රජයේ උන්ටයිනම් මේ කතා වහකදුරු වගෙව්. මොකද උන්ට හැමදාම පුරුදු කවෘහරි කියන කියන පදේට නටලා. දෙන දේ කාලා බලන් ඉන්න එකebill බලන්න පුලුවන් අය ebill ගිහින් ඒ කඩදාසි ඉතුරුකලොත් වැඩි පුර මාසයක් හරි සාක්ෂරතාවය නැති ඒ මිනිස්සු බලයි නේද. බිල් නොගෙව හිටියොත් ප්රශ්නෙ විසඳෙයිද. තව සප්ලයි එක දීගන්න බැරිවෙනව. දැන් ආත්මාර්ථකාමී කව්ද![]()
ඉතින් පොඩ්ඩක් ටොව්න් වලින් එහෙට මෙහෙට වෙලා බලපන්කෝ.. බාගෙට බාගයක් මෙකේ දුප්පත් උං බං ඉන්නේ.Smart phone ekak nathi/ Current eka tiyena gewal tiyenavada? ehema nathima ayata vitarak printed bill ekak dunnanm hari. Aparade trees for printing.
වෙන්න ඕනි විදියට බිල් නොගෙව ඉමු. වහල්ලු කියල කියන්නෙ ඒ අයට තමා. topic changed.මං කියව්වේ මේක වෙන්න ඕනෙ විදිය ගැන. කාගෙවත් යටතේ ජොබ් කරන උනුයි රජයේ උන්ටයිනම් මේ කතා වහකදුරු වගෙව්. මොකද උන්ට හැමදාම පුරුදු කවෘහරි කියන කියන පදේට නටලා. දෙන දේ කාලා බලන් ඉන්න එක![]()
මේ අවුරුද්ද 2022
නැතුව. කරන්ට් එක කැපුවම ඔයා කඩේ කරගෙන යන්නෙ කොහොමද අයියාceb, water, phone walata gema adala connection lost karaganna moral gannada kiyanne
එහෙම එපා බොල. බිල දුන්නනම් ගෙවපන්. ඉස්සරහට ඕක වෙයිමට නම් අද බිල ගෙනත් දුන්න.
ගෙවන්නෙ නැතුව ඉන්නද අනික් අයට බිල් දෙන්නෙ නැත්නම් මටත් බිල් දෙන්න එපා කියල![]()
![]()
උබටනං 2000කූපන් එකෙන් ගෙව්වැකි කල්කිරි එකක් ගහලඔව් භූමිතෙල් කුප්පියක් දෙකක් හදාගෙන නොගව ඉදපන් අවුලක් නැ,![]()