@2osama එනවා. පුක්ෂණය වෙනවා.. අඩාගෙන යනවාඅමෝර් අමෝර් ඔය මැදමුලනේ කුණු කිම්බා ගේ දේශපාලන සාස්සරතාවේ. ඔන්න පල්ලෙහින් දැම්මා.
ඇත්තටම
![]()
![]()

@2osama එනවා. පුක්ෂණය වෙනවා.. අඩාගෙන යනවාඅමෝර් අමෝර් ඔය මැදමුලනේ කුණු කිම්බා ගේ දේශපාලන සාස්සරතාවේ. ඔන්න පල්ලෙහින් දැම්මා.
ඇත්තටම
![]()
![]()

අමෝර් අමෝර් ඔය මැදමුලනේ කුණු කිම්බා ගේ දේශපාලන සාස්සරතාවේ. ඔන්න පල්ලෙහින් දැම්මා.
ඇත්තටම
![]()
![]()
කෝමද එයාගෙ ටිකිරි මොලේ...ජෙප්පන්ව ගාවන්න හදන්නෙ හීන්නූලෙන්
1) ඕක ඇතුලේ jvp එකත් තියෙනවා
අමෝර් අමෝර් ඔය මැදමුලනේ කුණු කිම්බා ගේ දේශපාලන සාස්සරතාවේ. ඔන්න පල්ලෙහින් දැම්මා.
ඇත්තටම
![]()
![]()
Jrරනිල්ගෙ මාමා කවුද
රනිල්ගෙ මස්සිනා කවුද![]()
මෝඩ නෝමල් ආවොත් ඒකට වගකියන්න ඕනෑ හාමුnamal ey wageda ?

UNP , ශ්රී ලංකා , පොහොට්ටු or JVP එකේ කැමති අපතයෙකුට චන්දෙ දෙන්නඒ අවුරුදු 15 ඉවර වෙනකන් කාටද අපි මේ සැරේ දෙන්න ඕන කියලත් ඔබ තුමාම කියන්නකෝ...
එතකොට අපිට තේරුම් ගන්න ලේසි ඔබ තුමාව![]()
UNP , ශ්රී ලංකා , පොහොට්ටු or JVP එකේ කැමති අපතයෙකුට චන්දෙ දෙන්න
හොදට මතක තියාගන්න ඔය ඊලග චන්දෙදි ඔය පක්ෂ වලින් කවුරු දිනුවත් උන් උන්ගේ කලින් නයකොයෝ තිබ්බ % ගන්න බැරිවෙනවා
හයියෝ කලින් reply එකේ ඕක ලියන්නත් ගිහින් අයෙත් මකාල දැම්ම බේසික් නොලේජ් එකක් ඇති කියලා .Contradictory statement bro..
"කවුරු දිනුවත්....."
"කලින් තිබ්බ % ගන්න බෑ..."
මේක වැරදි...ජෙප්පෝ දින්නොත්, කලින් තිබුනේ % වලට වඩා වැඩි වෙන්න ඕන...මොකද ඒ තිබුන ඒවයෙන් දිනන්න බෑ නේ...
උඹ කියන විදිහට එහෙනම් මේක ජාතික ජනබලවේගයට විශේෂත්වයක් තියෙනවා...
හයියෝ කලින් reply එකේ ඕක ලියන්නත් ගිහින් අයෙත් මකාල දැම්ම බේසික් නොලේජ් එකක් ඇති කියලා .
ජෙප්පෝ දින්නේ නෑ , උන් මම මේ ගොඩට දන්නේ උනුත් අනිත් පක්ෂ දෙකම යන පාරේම යන නිසා .
අනික ජෙප්පෝ දින්නේ නෑ කියලා කියන්න එපා 2005 "රට පෙරට " කියලා උන් මහින්ද වෙනුවෙන් පෙනී හිටිය ඉතින් උන්ගේ නායකයා මහින්ද ? ඒ % countable .
උබල මේක දිගටම අහන නිසා මම පැහැදිලි කරන්නම්
jvp එක ප්රධාන පක්ෂ ගොඩේ හිටියට උන්ට වෙනම අනන්යතාවක් නෑ ගෙදර ගනියි මිනිහ එකම ටවල් එක පාවිච්චි කරන වෙලාවල් තියෙන්නේ jvp එකත් ඒ ටවල් එක වගේ .
මට jvp එක ගැන කිසිම අවුලක් නෑ එත් උන් අනිත් පක්ෂ දෙකට වඩා වෙනම වෙන් කරන්න කිසිම විශේෂත්වයක් නෑ