ගෑනිට එළියට බහින්න දෙන්න එපා සතියක් විතර යනකං, වැඳිරි ඇවිත් තලාවි වේ* ගෑනි එනව මගෙ මිනිහ අල්ලගන්න කියල![]()
This thread made my day...



ගෑනිට එළියට බහින්න දෙන්න එපා සතියක් විතර යනකං, වැඳිරි ඇවිත් තලාවි වේ* ගෑනි එනව මගෙ මිනිහ අල්ලගන්න කියල![]()



මම අහලා තියෙනවා වදුරෝ ගෑනුන්ට කැමති කියලා
ඊලග දවසේ ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඩාන වරෙන්...ගැනියි වදුරයි ඇදේ ඉද්දී අතටම අහු උනා..මොකද මම කරන්නේ කියලා!



ඊලග දවසේ ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඩාන වරෙන්...ගැනියි වදුරයි ඇදේ ඉද්දී අතටම අහු උනා..මොකද මම කරන්නේ කියලා!



ඊලග දවසේ ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඩාන වරෙන්...ගැනියි වදුරයි ඇදේ ඉද්දී අතටම අහු උනා..මොකද මම කරන්නේ කියලා!











උබට තිබ්බෙ ගෑනියි වදුරයි ජිගිය දාන එක videoකරලා මේකෙ ලින්ක් එක share කරන්න Bitchy chick is getting fucked by an Asian monkey කියල
rep powerඑකත් වැඩි කරගන්න තිබ්බා rep දෙන උන්ට linkඑක දෙනව කියල. අපරාදෙ chance එකට රතින්නයක් දාල නැති කරගත්තෙ
![]()
ගෑනිට එළියට බහින්න දෙන්න එපා සතියක් විතර යනකං, වැඳිරි ඇවිත් තලාවි වේ* ගෑනි එනව මගෙ මිනිහ අල්ලගන්න කියල![]()
තෝ නේද?ඒ #රියා මම මෙච්චර කාලෙකට ඔහොම බය වෙලා නෑ .......
රැහේ පොඩි උන් හිටං හිනා වෙනවා ........
වඳුරෙක් වගේ ඇඳගෙන යන්න ඕන මුන්ගේ ගෙවල් පැත්තේ
ළමෙක් හම්බුන දවසට ඌ බුකුන් බුකුන් ගාලා දුවද්දි තේරෙයි උඹට අද කරපු ගොන් වැඩේ තරම...



මම අහලා තියෙනවා වදුරෝ ගෑනුන්ට කැමති කියලා
office ekema hina giya yakuuuu



මට තවම හිනාව නවත්තගන බෑ බන්.. ඔෆිස් එකේ ඉන්නේ.. මොනිටර් එකට මුවාවෙලා හිනා වෙනවා![]()









ඊලග දවසේ ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඩාන වරෙන්...ගැනියි වදුරයි ඇදේ ඉද්දී අතටම අහු උනා..මොකද මම කරන්නේ කියලා!






ගෑනි doggy style එකට ඉන්න photo එකක් නැතුව ඔය කතාව මට නම් විස්වාස කරන්න අමාරුයි.![]()
ඊලග දවසේ ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඩාන වරෙන්...ගැනියි වදුරයි ඇදේ ඉද්දී අතටම අහු උනා..මොකද මම කරන්නේ කියලා!


රතින්යා දාන්න කලින් ඔක්කොම මන් video කලා එත් දාන්න බැහැ වයිෆ් හෙළුවෙන් ඉන්න නිසා![]()