අද මැච් එකෙන් අපිට අවබෝධ කර ගන්න පුළුවන් ඒ&amp

DjSunimal

Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    UNP කෙනෙක් අරූට දෙන්න එපා මට ඕන කියල ඉල්ලලා සම්මානත් ගත්තා :D:D:D:D:D
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    මොන මගුලක්ද බන් අපටත් කියපන්කො:angry:

    හෙට වැස්සේ නැත්නම් උබ කොල්ලෝ කුරුට්ටෝ එක්ක ගිහින් මැච් එකක් ගහන්න
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    උබ මගුලක් කියනව
    අවබෝධ කරගන්න පුළුවන් එකම දේ තමයි උබලා ඔක්කොමලා පිල් බෙදිලා මෙතන මරාගත්තට උන් ඔක්කොමල එකට චුන් එකේ ඉන්නවා කියන එකයි

    :yes::yes::yes::yes:
     

    free97

    Member
    Oct 6, 2010
    37
    4
    0
    mama nam ube ammata hori hadichcha ballo set ekak hukana video ekak baluva net eken.


    eka sunimalge neweyi ube ammata hukana ekak ponnayo. ube ammage huththa wana welath thibba. thawa parak balala athe parak gahanna naginne nathi nisa uba kohu mitak puke gahagen nida ganin.
     

    ~Archer~

    Member
    Nov 11, 2010
    11,835
    256
    0
    Woodland Realm
    11jb0.jpg

    ada match ekedi gatta pic ekak meda inne sunimal
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    සුනිමල් කොල්ලුවෝ මගෙත් හොද බෝල දෙකක් තියෙනවා, මොකද කියන්නේ ගහමුද අපි දෙන්නත් බෝල

    ube ammage deka hodayi fake ponsiyo
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    හෙට වැස්සේ නැත්නම් උබ කොල්ලෝ කුරුට්ටෝ එක්ක ගිහින් මැච් එකක් ගහන්න

    උඹ වගේ සිඟිති ආතල් වැඩ මම කරන්නේ නැහැ.
    තමුන් තමුන්ගේ thread වලටම එල කියල දාගන්න එකානේ උඹ.
    අහගන්න එපා මගෙන් ඉතිහාසය හරිද :lol:
     

    opanayake

    Active member
  • Jun 24, 2011
    754
    204
    43
    at MilkyWay galaxy
    අද මැච් එකෙන් අපිට අවබෝධ කර ගන්න පුළුවන් ඒවා:D:D

    රවීට හැමදාම 0 මොකුත්ම කර ගන්න බැරි බව.
    එක්සත් ජාතික පක්සේ ඉන්න තරුණ මන්ත්‍රීන්ට ආණ්ඩුවේ මන්ත්‍රීවරු එක්ක ආණ්ඩුව එක්ක එකතු වෙලා දිනන්න පුළුවන් බව.

    පරණ මැති ඇමතිවරුන්ට වඩා නාමල් රාජපක්ස වගේ උගත් තරුණ ජව සම්පන්න මන්ත්‍රී වරුන්ට ජයග්‍රාහී වැඩක් කරන්න පුළුවන් බව.

    නාමල් රාජපක්සට ඕනෑම කණ්ඩායමක් රටක් උනත් දිනවන්න පුළුවන් බව.

    ටිකක් වයසට ගියාට සනත් තාම සුපිරියටම ක්‍රීඩා කරන බව.
    කොල්ලෝ වගේ ශක්තිමත් ඇමතිවරු සෙට් එකක් අපිට ඉන්න බව.

    :D:cool::)

    අන්තිමට පොඩි රහසක් කියන්න තියෙනවා සිරකරු සරතුත් එයාට දීල තියෙන LCD ටීවී එකෙන් හොරෙන් මැච් එක බලලාලු ;)
    :lol::lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83

    උඹ වගේ සිඟිති ආතල් වැඩ මම කරන්නේ නැහැ.
    තමුන් තමුන්ගේ thread වලටම එල කියල දාගන්න එකානේ උඹ.
    අහගන්න එපා මගෙන් ඉතිහාසය හරිද :lol:

    ube fake ganath magen aha ganna epa.
     

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    අපි දැක්ක උබ ඉන්නවා වතුර බෝතල් අදින්නඊ, අහක යන බෝල අහිදින්නඊ, අපරාදේ කුඩු දුමින්දත් ඉන්න තිබ්බේ
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    අපි දැක්ක උබ ඉන්නවා වතුර බෝතල් අදින්නඊ, අහක යන බෝල අහිදින්නඊ, අපරාදේ කුඩු දුමින්දත් ඉන්න තිබ්බේ

    kudu duminda kiyanne ube thaththatada :angry:

    mama match eka baluwe csn eken
     

    manju365

    Member
    Dec 13, 2007
    158
    1
    0
    මැච් එකක් තිබුණ කියල නම් ආරංචි වුණා. ඒ වුණාට මොකද වුණේ කියල දන්නෙ නැහැ. කවුරු හරි final result එක දාන්නකො.