අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක්

me2cool

Well-known member
  • Mar 21, 2012
    673
    1,177
    93
    අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක් බවට (spot exchange rate) පත්ව ඇතැයි ලෝකප්‍රකට ආර්ථික විද්‍යාඥයෙක් වන ස්ටීව් හැන්කේ මහතා පවසයි.



    Sri Lanka is in a mess.
    But this dude is on cocaine...
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක් බවට (spot exchange rate) පත්ව ඇතැයි ලෝකප්‍රකට ආර්ථික විද්‍යාඥයෙක් වන ස්ටීව් හැන්කේ මහතා පවසයි.


    Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
    රනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    රනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Mama oka gana comment karapu ekak pennapan kalin.
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
    නිකමට වගේ අහන්නේ. උබේ හැම රිප්ලයි එකේම fucker කොටස තියෙනවනේ. ගෙදර උන්ටත් ඔහොමද කතා කරන්නේ. වයිෆ්ට එහෙම.. fucker කෑම ඉව්වද? fucker fucker ගානවද?
     

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    රනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Dn Rajafaksalage kale neweda bn :lol::lol::lol::lol: Janadipathige wasagama mokaddda bn :lol::lol::lol::lol: Mudal amathikama thama agamathi yatathata gazet krla na neda bn :lol::lol::lol::lol: Etkota dn Mudal amathi Jandipathi Rajafucksa neweda bn:lol::lol::lol::lol::lol::eek:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    නිකමට වගේ අහන්නේ. උබේ හැම රිප්ලයි එකේම fucker කොටස තියෙනවනේ. ගෙදර උන්ටත් ඔහොමද කතා කරන්නේ. වයිෆ්ට එහෙම.. fucker කෑම ඉව්වද? fucker fucker ගානවද?
    Naah, use it because i don't bother to find the proper words here.
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    මම දන්නෙ නෑ ඔය ෆිගර් එක හරියටම. ඒත් දැන් වෙමින් තියෙන ඩොලර් එක පහළ යන වේගෙ ගැන සැකයක් සහ බයක් තියෙනව. මන් හිතන්නෙ 'ඇත්ත' රේට් එක 400 ගනන් වලට ලන් වෙන්නයි තාම තියෙන්නෙ.

    ඇයි තාම බ්ලැක් මාකට් රේට් එක අඩු නොඋනෙ?

    තව පැත්තක් තියෙනව. රේට්ස් පහළ යමින් තිබුනට අපේ සංචිත වල forex නැහැ. ලෙබනනයෙ ඩොලර් රේට් එක ලෙබනන් පවුම් 1500 ක ප්‍රකාශිත මිලක තිබ්බට ඇත්තට විකිණෙන්නෙ ඒ වගෙ කීපගුණයකට. හැන්ක ගොඩක් වෙලාවට ගණන් හදන්නෙ ඔය ඔක්කොම ආචරණ ඉන්කෝපරේට් කරල hollistic ක්‍රමයකට. ඒකයි එයාගෙ ඉන්ෆ්ලේෂන් රේට්ස් පවා වැඩි. මම හිතන්නෙ මුගෙ නම්බර්ස් වඩා නිවරැදි සාඵල්‍ය අගයන් කියල.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: niranga1989

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,871
    113
    මම දන්නෙ නෑ ඔය ෆිගර් එක හරියටම. ඒත් දැන් වෙමින් තියෙන ඩොලර් එක පහළ යන වේගෙ ගැන සැකයක් සහ බයක් තියෙනව. මන් හිතන්නෙ 'ඇත්ත' රේට් එක 400 ගනන් වලට ලන් වෙන්නයි තාම තියෙන්නෙ.

    ඇයි තාම බ්ලැක් මාකට් රේට් එක අඩු නොඋනෙ?

    තව පැත්තක් තියෙනව. රේට්ස් පහළ යමින් තිබුනට අපේ සංචිත වල forex නැහැ. ලෙබනනයෙ ඩොලර් රේට් එක ලෙබනන් පවුම් 1500 ක ප්‍රකාශිත මිලක තිබ්බට ඇත්තට විකිණෙන්නෙ ඒ වගෙ කීපගුණයකට.
    ඔපන් ඕඩර්ස් දාන්නත් බැරි නන් ඩොලර් ඇත්තෙත් නැත්තන් නැව් යන වෙලාවට බලන් ඉදල අත කනකර දීල තමා බඩු ඉල්ලගන්න වෙන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.

    He's a well-known economist. I say we should at least pay some attention to the non-conformist here. Economics have always benefitted from outliers' perspectives, and in most cases they have got things right.

    The reason he has taken an interest in SL is probably rather simple: We are one of the two countries that is drifting into hyperinflation currently. We are in a such unique position after instigating a series of obviously bad economic policies and now has created a unique set of dynamics within the local market and banks. In this regard, We are probably the only country in recent history that knowingly chose to commit suicide economically when we clearly had several other options. So it behooves for academics to study the situation here. A goldmine for people like Hanke tight now.
     
    Last edited:

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    me yakage tweet watenne automated da? bot kenek tweet dnawa wage neh
    matat muge tweet sure naa. lankaawa gana maara unanduwaknee yakoo tiyenne. ada raat inflation gana daala. lankawe ekekge page ekakda manda :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    He's a well-known economist. I say we should at least pay some attention to the non-conformist here. Economics have always benefitted from outliers' perspectives, and in most cases they have got things right.

    The reason he has taken an interest in SL is probably rather simple: We are one of the two countries that is drifting into hyperinflation currently. We are in a such unique position after instigating a series of obviously bad economic policies and now has created a unique set of dynamics within the local market and banks. In this regard, We are probably the only country in recent history that knowingly chose to commit suicide economically when we clearly had several other options. So it behooves for academics to study the situation here. A goldmine for people like Hanke tight now.
    matanm moo sakai. ape black market ungen salli hambena ekekda kiyala
    ------ Post added on May 17, 2022 at 10:58 PM
     

    New Kid

    Well-known member
  • Sep 28, 2020
    388
    540
    93
    CBSL එකෙන් කියන අගය මීට වඩා ගොඩක් අඩුයිනේ. මේක කොහොමද වෙන්නේ? :confused:
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    He's a well-known economist. I say we should at least pay some attention to the non-conformist here. Economics have always benefitted from outliers' perspectives, and in most cases they have got things right.

    The reason he has taken an interest in SL is probably rather simple: We are one of the two countries that is drifting into hyperinflation currently. We are in a such unique position after instigating a series of obviously bad economic policies and now has created a unique set of dynamics within the local market and banks. In this regard, We are probably the only country in recent history that knowingly chose to commit suicide economically when we clearly had several other options. So it behooves for academics to study the situation here. A goldmine for people like Hanke tight now.
    He is an world renowned economist, if they publish data it has to have some sort of credbility, he instated a currency board in Hong Kong and it has been very successful, as we know John Hopkins is a world renowned university, and we got data from them when we had Covid19, and we always relied information from them.

    matat muge tweet sure naa. lankaawa gana maara unanduwaknee yakoo tiyenne. ada raat inflation gana daala. lankawe ekekge page ekakda manda :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    matanm moo sakai. ape black market ungen salli hambena ekekda kiyala
    ------ Post added on May 17, 2022 at 10:58 PM
    eya nikan professor kenek wage, unge economy ekatama baninawa, inflation wediy kiala, salli walata nameida kiala danne nehe, hebei loku image ekak tiyenawa. lankawa gena echchara interest wenne, lagadi idan loku uddamanayak wena hinda. debt default wela tiyenne, lebanon debt default wela hugak pahalata watuna.
    ------ Post added on May 17, 2022 at 11:17 PM
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    He is an world renowned economist, if they publish data it has to have some sort of credbility, he instated a currency board in Hong Kong and it has been very successful, as we know John Hopkins is a world renowned university, and we got data from them when we had Covid19, and we always relied information from them.


    eya nikan professor kenek wage, unge economy ekatama baninawa, inflation wediy kiala, salli walata nameida kiala danne nehe, hebei loku image ekak tiyenawa. lankawa gena echchara interest wenne, lagadi idan loku uddamanayak wena hinda. debt default wela tiyenne, lebanon debt default wela hugak pahalata watuna.
    ------ Post added on May 17, 2022 at 11:17 PM
    economist kenek wennati eth maanz daana post speculations create karana ewa wagee matanm penne. currency board eka nemei mona magulak dammat rajapassala innakn wadak naa bn
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    economist kenek wennati eth maanz daana post speculations create karana ewa wagee matanm penne. currency board eka nemei mona magulak dammat rajapassala innakn wadak naa bn
    ow itin, rajapaksala yanna one, me rate normal thathwekata wenna, namuth, dan tiyena thathwth ekka api run wenne loan aran, loan aran, dan loan awe netnan, theulth nehe, diesel uth nehe, IMF eken balanna wenawane solution ekak, hebei angili gahanna bayay, debt restructuring karanne netuwa.