අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක් බවට (spot exchange rate) පත්ව ඇතැයි ලෝකප්රකට ආර්ථික විද්යාඥයෙක් වන ස්ටීව් හැන්කේ මහතා පවසයි.
Sri Lanka is in a mess.
But this dude is on cocaine...
අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක් බවට (spot exchange rate) පත්ව ඇතැයි ලෝකප්රකට ආර්ථික විද්යාඥයෙක් වන ස්ටීව් හැන්කේ මහතා පවසයි.
අද වන විට ඩොලරයක් වෙනුවෙන් ගෙවිය යුතු රුපියල් අගය 425.71ක් බවට (spot exchange rate) පත්ව ඇතැයි ලෝකප්රකට ආර්ථික විද්යාඥයෙක් වන ස්ටීව් හැන්කේ මහතා පවසයි.
රනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
Mama oka gana comment karapu ekak pennapan kalin.රනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්![]()
Steve Hank ta prasidda wiwadekata aradana karapn 


නිකමට වගේ අහන්නේ. උබේ හැම රිප්ලයි එකේම fucker කොටස තියෙනවනේ. ගෙදර උන්ටත් ඔහොමද කතා කරන්නේ. වයිෆ්ට එහෙම.. fucker කෑම ඉව්වද? fucker fucker ගානවද?Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
Dn Rajafaksalage kale neweda bnරනිලගෙ ගූ කොල්ලන්ට රිදිල, ඌ රාජපක්ශගෙ කාලෙ දාද්දි හොදයි දැන් නරකයි, අරගල ලොජික්![]()



Janadipathige wasagama mokaddda bn 


Mudal amathikama thama agamathi yatathata gazet krla na neda bn 


Etkota dn Mudal amathi Jandipathi Rajafucksa neweda bn





Naah, use it because i don't bother to find the proper words here.නිකමට වගේ අහන්නේ. උබේ හැම රිප්ලයි එකේම fucker කොටස තියෙනවනේ. ගෙදර උන්ටත් ඔහොමද කතා කරන්නේ. වයිෆ්ට එහෙම.. fucker කෑම ඉව්වද? fucker fucker ගානවද?
ඔව්.පකයට මාර පුකේ අමාරුවක් තියෙන්නෙ. එහා ගෙදර වේස ගෑනි වගේ බන්Me yaka elakiri eke prediction dena jangiya wage
ඔපන් ඕඩර්ස් දාන්නත් බැරි නන් ඩොලර් ඇත්තෙත් නැත්තන් නැව් යන වෙලාවට බලන් ඉදල අත කනකර දීල තමා බඩු ඉල්ලගන්න වෙන්නෙමම දන්නෙ නෑ ඔය ෆිගර් එක හරියටම. ඒත් දැන් වෙමින් තියෙන ඩොලර් එක පහළ යන වේගෙ ගැන සැකයක් සහ බයක් තියෙනව. මන් හිතන්නෙ 'ඇත්ත' රේට් එක 400 ගනන් වලට ලන් වෙන්නයි තාම තියෙන්නෙ.
ඇයි තාම බ්ලැක් මාකට් රේට් එක අඩු නොඋනෙ?
තව පැත්තක් තියෙනව. රේට්ස් පහළ යමින් තිබුනට අපේ සංචිත වල forex නැහැ. ලෙබනනයෙ ඩොලර් රේට් එක ලෙබනන් පවුම් 1500 ක ප්රකාශිත මිලක තිබ්බට ඇත්තට විකිණෙන්නෙ ඒ වගෙ කීපගුණයකට.
Any idea why this fucker has started to find interest in SL affairs? I have never heard about him before.
matat muge tweet sure naa. lankaawa gana maara unanduwaknee yakoo tiyenne. ada raat inflation gana daala. lankawe ekekge page ekakda mandame yakage tweet watenne automated da? bot kenek tweet dnawa wage neh
matanm moo sakai. ape black market ungen salli hambena ekekda kiyalaHe's a well-known economist. I say we should at least pay some attention to the non-conformist here. Economics have always benefitted from outliers' perspectives, and in most cases they have got things right.
The reason he has taken an interest in SL is probably rather simple: We are one of the two countries that is drifting into hyperinflation currently. We are in a such unique position after instigating a series of obviously bad economic policies and now has created a unique set of dynamics within the local market and banks. In this regard, We are probably the only country in recent history that knowingly chose to commit suicide economically when we clearly had several other options. So it behooves for academics to study the situation here. A goldmine for people like Hanke tight now.
He is an world renowned economist, if they publish data it has to have some sort of credbility, he instated a currency board in Hong Kong and it has been very successful, as we know John Hopkins is a world renowned university, and we got data from them when we had Covid19, and we always relied information from them.He's a well-known economist. I say we should at least pay some attention to the non-conformist here. Economics have always benefitted from outliers' perspectives, and in most cases they have got things right.
The reason he has taken an interest in SL is probably rather simple: We are one of the two countries that is drifting into hyperinflation currently. We are in a such unique position after instigating a series of obviously bad economic policies and now has created a unique set of dynamics within the local market and banks. In this regard, We are probably the only country in recent history that knowingly chose to commit suicide economically when we clearly had several other options. So it behooves for academics to study the situation here. A goldmine for people like Hanke tight now.
eya nikan professor kenek wage, unge economy ekatama baninawa, inflation wediy kiala, salli walata nameida kiala danne nehe, hebei loku image ekak tiyenawa. lankawa gena echchara interest wenne, lagadi idan loku uddamanayak wena hinda. debt default wela tiyenne, lebanon debt default wela hugak pahalata watuna.matat muge tweet sure naa. lankaawa gana maara unanduwaknee yakoo tiyenne. ada raat inflation gana daala. lankawe ekekge page ekakda manda![]()
![]()
matanm moo sakai. ape black market ungen salli hambena ekekda kiyala
------ Post added on May 17, 2022 at 10:58 PM
economist kenek wennati eth maanz daana post speculations create karana ewa wagee matanm penne. currency board eka nemei mona magulak dammat rajapassala innakn wadak naa bnHe is an world renowned economist, if they publish data it has to have some sort of credbility, he instated a currency board in Hong Kong and it has been very successful, as we know John Hopkins is a world renowned university, and we got data from them when we had Covid19, and we always relied information from them.
eya nikan professor kenek wage, unge economy ekatama baninawa, inflation wediy kiala, salli walata nameida kiala danne nehe, hebei loku image ekak tiyenawa. lankawa gena echchara interest wenne, lagadi idan loku uddamanayak wena hinda. debt default wela tiyenne, lebanon debt default wela hugak pahalata watuna.
------ Post added on May 17, 2022 at 11:17 PM
ow itin, rajapaksala yanna one, me rate normal thathwekata wenna, namuth, dan tiyena thathwth ekka api run wenne loan aran, loan aran, dan loan awe netnan, theulth nehe, diesel uth nehe, IMF eken balanna wenawane solution ekak, hebei angili gahanna bayay, debt restructuring karanne netuwa.economist kenek wennati eth maanz daana post speculations create karana ewa wagee matanm penne. currency board eka nemei mona magulak dammat rajapassala innakn wadak naa bn