අද සිට අනිවාර්යය වුණු සීට් බෙල්ට්...🛑☑️

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මිනිස්සුන්ට පුද්ගලිකව බලපාන දේවල් මේව.

    හෙල්මට් දැම්මෙ නැත්නම්, සීට් බෙල්ට් දැම්මෙ නැත්නම් ඒ නොදාපු කෙනාට තමයි විඳින්න වෙන්නෙ.

    ආණ්ඩුව කරන්න ඕන මේවා නෙවෙයි. පොරොන්දුවුන නිෂ්පාදන ආර්ථිකේ හදන්න පටන් ගන්න ඕන
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    මිනිස්සුන්ට පුද්ගලිකව බලපාන දේවල් මේව.

    හෙල්මට් දැම්මෙ නැත්නම්, සීට් බෙල්ට් දැම්මෙ නැත්නම් ඒ නොදාපු කෙනාට තමයි විඳින්න වෙන්නෙ.

    ආණ්ඩුව කරන්න ඕන මේවා නෙවෙයි. පොරොන්දුවුන නිෂ්පාදන ආර්ථිකේ හදන්න පටන් ගන්න ඕන
    ethakota mewata law ekak ona nedda? hugak dewal hariyata karanne neh kiyala hariyata karana dewal discourage karanna epa ban. mewath karana gaman anith eva karanna pressure karanna ona. oya attitude eken ratawal hadenne neh.
    Singapore wala chewing gum ban eka dammamat minissu kivve ohomalu. etha leadership eka hoda kathawak kiyala tibba hamba unoth dannam
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    මිනිස්සුන්ට පුද්ගලිකව බලපාන දේවල් මේව.
    හෙල්මට් දැම්මෙ නැත්නම්, සීට් බෙල්ට් දැම්මෙ නැත්නම් ඒ නොදාපු කෙනාට තමයි විඳින්න වෙන්නෙ.
    ආණ්ඩුව කරන්න ඕන මේවා නෙවෙයි. පොරොන්දුවුන නිෂ්පාදන ආර්ථිකේ හදන්න පටන් ගන්න ඕන
    ඔය වැඩේ හොද වැඩක් ද නරක වැඩක් ද ?
    ඔබතුමා කැමති නැද්ද ඕක හොද වැඩක් නම් ක්‍රියාත්මක කරනවා ට ?
    පුද්ගලික වුවත්, අනතුරක් උනාට පස්සේ පොදු වෙන්නේ නැති ද ?
    සරල උත්තර 3 දෙන්න බලන්න
     

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    ඔය වැඩේ හොද වැඩක් ද නරක වැඩක් ද ?
    ඔබතුමා කැමති නැද්ද ඕක හොද වැඩක් නම් ක්‍රියාත්මක කරනවා ට ?
    සරල උත්තර දෙකක් දෙන්න බලන්න

    ඒක තමයි ප්‍රශ්නෙ
    උත්තරේ සරල නෑ

    ඇක්සිඩන්ට් අඩු උනාම
    ගරාජ් වලට මොකද වෙන්නේ
    ඉස්පිරිතාල වලට මොකද වෙන්නේ
    ඉන්ශුරන්ස් වලට මොකද වෙන්නේ
    කොහොමද ආර්ථිකය දුවන්නේ??? 😮‍💨
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,802
    17,027
    113
    oar2.jpg
    Q- දාලද ඉන්නෙ?

    A- නැහැ සිවිල් පිට ඉන්නෙ

    Q- අද ඉදන් දාන්න ඕනෙ කියලා දන්නවද?

    A- ඔයා දාලද ඉන්නෙ?

    Q- මං දාලත් නෑ. එහෙනං දෙන්නම දාමුද?

    A- දානව නං දාමු
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,466
    8,643
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    van වල පිටිපස්සේ යන්න වෙන්නේ නෑ දැන් .. ලනු කෑල්ලකින් හරි seat එකට තියලා බැදගන්න වෙනවා

    ඕකත් බස් වල කෑලි ගැලෙව්වා වගේ වෙයි .. කලබල වෙන්න එපා
    ------ Post added on Aug 1, 2025 at 12:35 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    මිනිස්සුන්ට පුද්ගලිකව බලපාන දේවල් මේව.

    හෙල්මට් දැම්මෙ නැත්නම්, සීට් බෙල්ට් දැම්මෙ නැත්නම් ඒ නොදාපු කෙනාට තමයි විඳින්න වෙන්නෙ.

    ආණ්ඩුව කරන්න ඕන මේවා නෙවෙයි. පොරොන්දුවුන නිෂ්පාදන ආර්ථිකේ හදන්න පටන් ගන්න ඕන
    මේවා කරන්න ඕන වැඩ මචන්, මොකද ඔහොම නොකර හැප්පිලා 10 15 මැරෙන කොටත් ඒකට බැනුම් අහන්නෙ ආන්ඩුව. ඉස්සර ජෙප්පොත් ඕකමනෙ කලේ.

    නිශ්පාදන ආර්තිකේ හදන එක අමාරුයි හදන විදිය කියනවනවට වඩා. ඒක දැන් උන්ට තේරිලා ඇති. ඒවයි මේවයි ඔක්කොම කෙරෙන්න ඕනා.

    alto වගේ ඒවට මොකක්හරි විසඳුමක් එයි ඉතින්. සීට් බෙල්ට් කෑලි හයිකරන එක අමාරු නෑනේ.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ethakota mewata law ekak ona nedda? hugak dewal hariyata karanne neh kiyala hariyata karana dewal discourage karanna epa ban. mewath karana gaman anith eva karanna pressure karanna ona. oya attitude eken ratawal hadenne neh.
    Singapore wala chewing gum ban eka dammamat minissu kivve ohomalu. etha leadership eka hoda kathawak kiyala tibba hamba unoth dannam

    ඔය වැඩේ හොද වැඩක් ද නරක වැඩක් ද ?
    ඔබතුමා කැමති නැද්ද ඕක හොද වැඩක් නම් ක්‍රියාත්මක කරනවා ට ?
    පුද්ගලික වුවත්, අනතුරක් උනාට පස්සේ පොදු වෙන්නේ නැති ද ?
    සරල උත්තර 3 දෙන්න බලන්න

    මේවා කරන්න ඕන වැඩ මචන්, මොකද ඔහොම නොකර හැප්පිලා 10 15 මැරෙන කොටත් ඒකට බැනුම් අහන්නෙ ආන්ඩුව. ඉස්සර ජෙප්පොත් ඕකමනෙ කලේ.

    නිශ්පාදන ආර්තිකේ හදන එක අමාරුයි හදන විදිය කියනවනවට වඩා. ඒක දැන් උන්ට තේරිලා ඇති. ඒවයි මේවයි ඔක්කොම කෙරෙන්න ඕනා.

    alto වගේ ඒවට මොකක්හරි විසඳුමක් එයි ඉතින්. සීට් බෙල්ට් කෑලි හයිකරන එක අමාරු නෑනේ.

    අධිවේගී මාර්ගවල අනතුරු වලින් සිදුවුන මරණ කීයක් සීට් බෙල්ට් නොදාපු නිසා වුනා කියලද සමීක්ෂණ වාර්තා වලින් පෙන්නන්නෙ?
     
    • Haha
    Reactions: funearnzin

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    අධිවේගී මාර්ගවල අනතුරු වලින් සිදුවුන මරණ කීයක් සීට් බෙල්ට් නොදාපු නිසා වුනා කියලද සමීක්ෂණ වාර්තා වලින් පෙන්නන්නෙ?
    safety ekata reasons denne ei? api wenama discuss karamu priority eka gana or practicality eka gana. but meka wenna ona deyak, dan wena nisa support karanna ona deyak.
    habei pahugiya tike vehicle accidents baluwama back seat belts dala tibba nam adu gane eka life ekak hari save wenawa, eka priceless.

    machan,
    developed ratak gena dream karanawa nam poddak attitude wenas kara ganna. hama dema perfect wenakam inna be samahara dewal walata. ehema hithuwa nam adatath india toilet hada hada innawa moon landing karanne nethiwa
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    අධිවේගී මාර්ගවල අනතුරු වලින් සිදුවුන මරණ කීයක් සීට් බෙල්ට් නොදාපු නිසා වුනා කියලද සමීක්ෂණ වාර්තා වලින් පෙන්නන්නෙ?
    ඕක හොයන්නෙ කොහොමද හරියටම. සීට් බෙල්ට් නොදා බේරුන උන් සහ නොදා මැරුණ උන් අනුපාතේ බලලද?

    බෙල්ට් තිබ්බොත් 45%-60% විතර අඩු කරගන්න පුළුවන් කියලානේ කියන්නේ.
     

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    අධිවේගී මාර්ගවල අනතුරු වලින් සිදුවුන මරණ කීයක් සීට් බෙල්ට් නොදාපු නිසා වුනා කියලද සමීක්ෂණ වාර්තා වලින් පෙන්නන්නෙ?

    අර ගිය සතියේ ගෑණු දෙන්නෙක් පියඹලා තිබුනේ 😄
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    safety ekata reasons denne ei? api wenama discuss karamu priority eka gana or practicality eka gana. but meka wenna ona deyak, dan wena nisa support karanna ona deyak.
    habei pahugiya tike vehicle accidents baluwama back seat belts dala tibba nam adu gane eka life ekak hari save wenawa, eka priceless.

    machan,
    developed ratak gena dream karanawa nam poddak attitude wenas kara ganna. hama dema perfect wenakam inna be samahara dewal walata. ehema hithuwa nam adatath india toilet hada hada innawa moon landing karanne nethiwa

    ඕක හොයන්නෙ කොහොමද හරියටම. සීට් බෙල්ට් නොදා බේරුන උන් සහ නොදා මැරුණ උන් අනුපාතේ බලලද?

    බෙල්ට් තිබ්බොත් 45%-60% විතර අඩු කරගන්න පුළුවන් කියලානේ කියන්නේ.

    අර ගිය සතියේ ගෑණු දෙන්නෙක් පියඹලා තිබුනේ 😄
    ආණ්ඩුවක් තීරණ ගැනීම් කරන්න ඕන විද්‍යාත්මක හේතු නිසා.

    ආණ්ඩුවට පුළුවන්කම තියෙන්න ඕන අපි රටේ මාරක අනතුරු 10000ක් සමීක්ෂණය කරා, ඒ අතරින් 100ක් වලක්වගන්න පුළුවන් වෙනවා සීට් බෙල්ට් දාගෙන හිටියනම් කියල, ඒකෙන් එළඹුන තීරණ මේවා කියල කියන්න.

    වැඩ කරනවා කියල ප්‍රවෘත්තිවලට මොනවා හරි දාන්න ඕන නිසා කරන වැඩ වගේ මට හිතෙන්නෙ.

    කැඩුන පාරවල් හදනවා, වැඩ නැති සිග්නල් ලයිට් දානවා, හයිවේ එකේ අඳුරු තැන් වල ලයිට් දානවා වගේ වැඩ කරන්න ආණ්ඩුවට එක්කො සල්ලි නෑ නැත්නම් උනන්දුවක් නෑ. බල්බ් හයි කරා කියල ප්‍රවෘත්තිවල පෙන්නන්න අමාරුනෙ.

    ජා ඇල - කටුනායක කොටසේ තාම ලයිට් කණු තිබ්බට වැඩ නෑ
     

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113
    ආණ්ඩුවක් තීරණ ගැනීම් කරන්න ඕන විද්‍යාත්මක හේතු නිසා.

    ආණ්ඩුවට පුළුවන්කම තියෙන්න ඕන අපි රටේ මාරක අනතුරු 10000ක් සමීක්ෂණය කරා, ඒ අතරින් 100ක් වලක්වගන්න පුළුවන් වෙනවා සීට් බෙල්ට් දාගෙන හිටියනම් කියල, ඒකෙන් එළඹුන තීරණ මේවා කියල කියන්න.

    වැඩ කරනවා කියල ප්‍රවෘත්තිවලට මොනවා හරි දාන්න ඕන නිසා කරන වැඩ වගේ මට හිතෙන්නෙ.

    කැඩුන පාරවල් හදනවා, වැඩ නැති සිග්නල් ලයිට් දානවා, හයිවේ එකේ අඳුරු තැන් වල ලයිට් දානවා වගේ වැඩ කරන්න ආණ්ඩුවට එක්කො සල්ලි නෑ නැත්නම් උනන්දුවක් නෑ. බල්බ් හයි කරා කියල ප්‍රවෘත්තිවල පෙන්නන්න අමාරුනෙ.

    ජා ඇල - කටුනායක කොටසේ තාම ලයිට් කණු තිබ්බට වැඩ නෑ

    ලයිට් කණු බලන එක ආණ්ඩුවෙ වැඩක් නෙමෙයි නේ. ඒවා කරන්නේ සභාවල් වලින් නේ. පොඩ්ඩක් ඉවසලා හිටපං. උන් තාම පත්වුනා විතරයි. 😄
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    ඒක තමයි ප්‍රශ්නෙ
    උත්තරේ සරල නෑ

    ඇක්සිඩන්ට් අඩු උනාම
    ගරාජ් වලට මොකද වෙන්නේ
    ඉස්පිරිතාල වලට මොකද වෙන්නේ
    ඉන්ශුරන්ස් වලට මොකද වෙන්නේ
    කොහොමද ආර්ථිකය දුවන්නේ??? 😮‍💨
    ඈ බන්... කෙනෙක් ගේ ජීවිතේ අනතුරේ දාලා ගරාජ් ඉස්පිරිතාල ඉන්ශුවරන්ස් උන්ගේ මඩිය තර කරන්න කියලද කියන්නේ?? :o