අධිමානසික - අලුත් ටෙලි නාට්‍යයක් New Teledrama

HTTPS

Banned
Jul 4, 2014
254
19
0
මම දුවගෙන ආවේ තෝ සනුක ගැන කියල ඇති කියල. :rofl::rofl:

Sanuka'ta drama walata ringana eka kajjak newei oi..
mang kiwe muge hodata..
ubala ithin koi welaveth talented kollonwa kapanwa ne.. ithin koheda ubalata hari yanne??
 

Robinhood wage ekek

Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    මොන දේ කලත් කමක් නෑ බන් . ටැලන්ට් එක තියෙන එවුන් ටිකක් ගනින් වැඩේට . නැත්තන් වැඩේ අල වෙනව . අත්දැකීමෙන් කියන්නේ !!!
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    Sanuka'ta drama walata ringana eka kajjak newei oi..
    mang kiwe muge hodata..
    ubala ithin koi welaveth talented kollonwa kapanwa ne.. ithin koheda ubalata hari yanne??

    na na ehema scene ekak na, u uba kawda kiyala hoyanawalu EK eka athulenmai news eka awe. uba uta officially mada gahana nisa
     

    HTTPS

    Banned
    Jul 4, 2014
    254
    19
    0
    na na ehema scene ekak na, u uba kawda kiyala hoyanawalu EK eka athulenmai news eka awe. uba uta officially mada gahana nisa

    ela ela.. mata ehenamm aith Sanuka 'gen autograph ganda puluvin :love::love:

    hari machan uba kiyanwa mang uta mada gahanwa kiyala..
    mang gahapu eka mada parak kiyapan balanda??

    ugana hoda kiwath mada naraka kiwath mada.. aney manda ubalata kohameda kiyannada kiyala
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    ela ela.. mata ehenamm aith Sanuka 'gen autograph ganda puluvin :love::love:

    hari machan uba kiyanwa mang uta mada gahanwa kiyala..
    mang gahapu eka mada parak kiyapan balanda??

    ugana hoda kiwath mada naraka kiwath mada.. aney manda ubalata kohameda kiyannada kiyala

    dannaha ban EK eke uge yaluwek innawa ne , u thamai kiuwe. Na itin ban minissu EK enne ekama subject eka gana katha karanna neme ne, uba kothana awat sanuka ne. so intention eka clear ne

    ps- mat uta asai ban , talented kollek :yes:
     

    Mens Rea

    Well-known member
  • Nov 10, 2011
    501
    325
    63
    Colombo
    dannaha ban EK eke uge yaluwek innawa ne , u thamai kiuwe. Na itin ban minissu EK enne ekama subject eka gana katha karanna neme ne, uba kothana awat sanuka ne. so intention eka clear ne

    ps- mat uta asai ban , talented kollek :yes:
    o_O කවුද මේ සනුක කියන්නේ?
     

    HTTPS

    Banned
    Jul 4, 2014
    254
    19
    0
    dannaha ban EK eke uge yaluwek innawa ne , u thamai kiuwe. Na itin ban minissu EK enne ekama subject eka gana katha karanna neme ne, uba kothana awat sanuka ne. so intention eka clear ne

    ps- mat uta asai ban , talented kollek :yes:

    Mang hithanwa Sanuka danwa mang kawuda kiyala
    Anika ubala just normal fan's la machan mama die heart fan kenak:love::love::rolleyes:..
     

    HTTPS

    Banned
    Jul 4, 2014
    254
    19
    0
    :rofl::rofl: ela ela hoda thread tikak dala nil weyan ethakota dakina untat asa hithei :cool:

    ow ban..
    uba wage therum ganna ung hitiyoth hodai...

    mokadda ban meh sanuka kiyana scene eka????

    samahara vita sanuka'th mey tele eky mainroll eka karai.. mang director ta kiwa uwa ganda kiyala :yes::yes::cool:
    eth kiyanda baha endof the year Sanuka ubalata vadiya mara busy wenva.. ekai ekama awula :sorry::sorry:
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    ow ban..
    uba wage therum ganna ung hitiyoth hodai...



    samahara vita sanuka'th mey tele eky mainroll eka karai.. mang director ta kiwa uwa ganda kiyala :yes::yes::cool:
    eth kiyanda baha endof the year Sanuka ubalata vadiya mara busy wenva.. ekai ekama awula :sorry::sorry:

    Pasan Iroshana Bandarata da kiuwe?
    As i know me thread eka damme pora thamai? :sorry:
     

    Mens Rea

    Well-known member
  • Nov 10, 2011
    501
    325
    63
    Colombo
    ow ban..
    uba wage therum ganna ung hitiyoth hodai...



    samahara vita sanuka'th mey tele eky mainroll eka karai.. mang director ta kiwa uwa ganda kiyala :yes::yes::cool:
    eth kiyanda baha endof the year Sanuka ubalata vadiya mara busy wenva.. ekai ekama awula :sorry::sorry:

    අම්මපා කියහන්? උඹට ෂුවර්ද උඹ ඩිරෙක්ටර්ටමයි කිව්වේ කියලා? (පොඩ්ඩක් මේ පහල SUDEEWAගේ quote එක කියවලා බලපන්. උඹේ රෙප් මීටරේ රතු වෙච්ච එක අහන්නත් දෙයක් නෑ ඉතින්. හැබැයි මම නම් මෙච්චර කාලෙකට එළකිරියේ කාගේවත් රෙප් කපලා නෑ මගේ පෞද්ගලික ප්‍රතිපත්තියක් වශයෙන්. ඒක නිසා උඹට බය වෙන්න දෙයක් නෑ.:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    ඒක නෙවේ. උඹට අර ස්කර්වියාගේ හරි ඇමසින් කාරයාගේ හරි ඥාතිකමක් තියේ ද?

    Pasan Iroshana Bandarata da kiuwe?
    As i know me thread eka damme pora thamai? :sorry:
    අනේ හුකේ නන්නානේ බං. අතේ පැළවෙනවා කියන්නේ මේවට තමා.:rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    HTTPS

    Banned
    Jul 4, 2014
    254
    19
    0


    අම්මපා කියහන්? උඹට ෂුවර්ද උඹ ඩිරෙක්ටර්ටමයි කිව්වේ කියලා? (පොඩ්ඩක් මේ පහල SUDEEWAගේ quote එක කියවලා බලපන්. උඹේ රෙප් මීටරේ රතු වෙච්ච එක අහන්නත් දෙයක් නෑ ඉතින්. හැබැයි මම නම් මෙච්චර කාලෙකට එළකිරියේ කාගේවත් රෙප් කපලා නෑ මගේ පෞද්ගලික ප්‍රතිපත්තියක් වශයෙන්. ඒක නිසා උඹට බය වෙන්න දෙයක් නෑ.:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    ඒක නෙවේ. උඹට අර ස්කර්වියාගේ හරි ඇමසින් කාරයාගේ හරි ඥාතිකමක් තියේ ද?


    අනේ හුකේ නන්නානේ බං. අතේ පැළවෙනවා කියන්නේ මේවට තමා.:rofl::rofl::rofl::rofl:

    ithin yako mang mey thread eky post ekak damma ney Sanuka gana..
    uba hariyata thread eka kiyawala naha .. mang mak karannada :sorry::sorry::eek: