මම දුවගෙන ආවේ තෝ සනුක ගැන කියල ඇති කියල.![]()
Sanuka'ta drama walata ringana eka kajjak newei oi..
mang kiwe muge hodata..
ubala ithin koi welaveth talented kollonwa kapanwa ne.. ithin koheda ubalata hari yanne??
මම දුවගෙන ආවේ තෝ සනුක ගැන කියල ඇති කියල.![]()
Sanuka'ta drama walata ringana eka kajjak newei oi..
mang kiwe muge hodata..
ubala ithin koi welaveth talented kollonwa kapanwa ne.. ithin koheda ubalata hari yanne??
na na ehema scene ekak na, u uba kawda kiyala hoyanawalu EK eka athulenmai news eka awe. uba uta officially mada gahana nisa


ela ela.. mata ehenamm aith Sanuka 'gen autograph ganda puluvin
hari machan uba kiyanwa mang uta mada gahanwa kiyala..
mang gahapu eka mada parak kiyapan balanda??
ugana hoda kiwath mada naraka kiwath mada.. aney manda ubalata kohameda kiyannada kiyala

dannaha ban EK eke uge yaluwek innawa ne , u thamai kiuwe. Na itin ban minissu EK enne ekama subject eka gana katha karanna neme ne, uba kothana awat sanuka ne. so intention eka clear ne
ps- mat uta asai ban , talented kollek![]()
dannaha ban EK eke uge yaluwek innawa ne , u thamai kiuwe. Na itin ban minissu EK enne ekama subject eka gana katha karanna neme ne, uba kothana awat sanuka ne. so intention eka clear ne
ps- mat uta asai ban , talented kollek![]()


..Mang hithanwa Sanuka danwa mang kawuda kiyala
Anika ubala just normal fan's la machan mama die heart fan kenak..

ela ela hoda thread tikak dala nil weyan ethakota dakina untat asa hithei 
ela ela hoda thread tikak dala nil weyan ethakota dakina untat asa hithei
![]()
mokadda ban meh sanuka kiyana scene eka????





hutaaaa. me mage scl yaluwek inne yako :O
muta giya kalak![]()
ow ban..
uba wage therum ganna ung hitiyoth hodai...
samahara vita sanuka'th mey tele eky mainroll eka karai.. mang director ta kiwa uwa ganda kiyala
eth kiyanda baha endof the year Sanuka ubalata vadiya mara busy wenva.. ekai ekama awula![]()

Pasan Iroshana Bandarata da kiuwe?
As i know me thread eka damme pora thamai?![]()





ow ban..
uba wage therum ganna ung hitiyoth hodai...
samahara vita sanuka'th mey tele eky mainroll eka karai.. mang director ta kiwa uwa ganda kiyala
eth kiyanda baha endof the year Sanuka ubalata vadiya mara busy wenva.. ekai ekama awula![]()





අනේ හුකේ නන්නානේ බං. අතේ පැළවෙනවා කියන්නේ මේවට තමා.Pasan Iroshana Bandarata da kiuwe?
As i know me thread eka damme pora thamai?![]()




අම්මපා කියහන්? උඹට ෂුවර්ද උඹ ඩිරෙක්ටර්ටමයි කිව්වේ කියලා? (පොඩ්ඩක් මේ පහල SUDEEWAගේ quote එක කියවලා බලපන්. උඹේ රෙප් මීටරේ රතු වෙච්ච එක අහන්නත් දෙයක් නෑ ඉතින්. හැබැයි මම නම් මෙච්චර කාලෙකට එළකිරියේ කාගේවත් රෙප් කපලා නෑ මගේ පෞද්ගලික ප්රතිපත්තියක් වශයෙන්. ඒක නිසා උඹට බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
ඒක නෙවේ. උඹට අර ස්කර්වියාගේ හරි ඇමසින් කාරයාගේ හරි ඥාතිකමක් තියේ ද?
අනේ හුකේ නන්නානේ බං. අතේ පැළවෙනවා කියන්නේ මේවට තමා.![]()


