අන්තර්ජාලයෙන් ඉත අඩු මිලට භාන්ඩ මිලදී ගන&#3530

amilalakmal

Member
Jul 7, 2008
65
4
0
[FONT=&quot]හරි[/FONT] [FONT=&quot]මෙන්න්න[/FONT] [FONT=&quot]තවත්[/FONT] T credits [FONT=&quot]free [/FONT] [FONT=&quot]ලබාගන්න පුලුවන් ක්[/FONT][FONT=&quot]‍[/FONT][FONT=&quot]රමයක්[/FONT]. [FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]මේකෙන් දවසකට 720 දෙනෙක්[/FONT] [FONT=&quot]අතරේ [/FONT][FONT=&quot]T credits 1440 [/FONT][FONT=&quot]ක් [/FONT] [FONT=&quot]බෙදලා[/FONT] [FONT=&quot]දෙනවා[/FONT]. [FONT=&quot]ඉතින්[/FONT] [FONT=&quot]ඔයාලටත්[/FONT] try [FONT=&quot]කොලොත්[/FONT] [FONT=&quot]අනිවර්යයෙන්ම[/FONT] [FONT=&quot]දවසකට[/FONT] T credits 2 [FONT=&quot]ක්[/FONT] [FONT=&quot]දිනාගන්න[/FONT] [FONT=&quot]පුලුවන්[/FONT]. [FONT=&quot]මේක[/FONT] tripleclicks [FONT=&quot]එකේ [/FONT][FONT=&quot]online [/FONT] [FONT=&quot]තියන [/FONT][FONT=&quot]game[/FONT] [FONT=&quot]එකක්[/FONT] T- Time [FONT=&quot]කියලා[/FONT]
[FONT=&quot]මේක[/FONT] [FONT=&quot]තනිකරම[/FONT] freee . [FONT=&quot]ඔයලට[/FONT] [FONT=&quot]කිසිම[/FONT] [FONT=&quot]වියදමක්[/FONT] [FONT=&quot]නැහැ.[/FONT]
[FONT=&quot]Tripleclicks [/FONT][FONT=&quot]එකල[/FONT] log [FONT=&quot]වෙලා[/FONT] GAME Tab [FONT=&quot]එකේ[/FONT] T-Time Game [FONT=&quot]එකට[/FONT] [FONT=&quot]යන්න.[/FONT]
ඔයාලා තවම Tripleclicks Registerවෙලා නැත්නම් මෙතනින් යන්න
http://www.tripleclicks.com/13682832

[FONT=&quot]එතනින්[/FONT] [FONT=&quot]අතුලුවෙලා [/FONT][FONT=&quot]SPONCER PRODUCT Image[/FONT] [FONT=&quot]එක[/FONT] [FONT=&quot]උඩ[/FONT] click [FONT=&quot]කරන්න[/FONT]. [FONT=&quot]එතකොට[/FONT] [FONT=&quot]තත්පර[/FONT] 20[FONT=&quot]ක[/FONT] [FONT=&quot]අඩුවන[/FONT] Time watch [FONT=&quot]එකක්[/FONT] [FONT=&quot]පෙනේයි.[/FONT]
[FONT=&quot]තත්පර[/FONT] 20 [FONT=&quot]අවසන්[/FONT] [FONT=&quot]උනු[/FONT] [FONT=&quot]පසු[/FONT] [FONT=&quot]එතන[/FONT] [FONT=&quot]ENTER NOW[/FONT] [FONT=&quot]එක[/FONT] [FONT=&quot]උඩ[/FONT] [FONT=&quot]කරන්න[/FONT]. [FONT=&quot]එච්චරඉ[/FONT] [FONT=&quot]කරන්ඩ[/FONT] [FONT=&quot]තියෙන්නෙ[/FONT]. [FONT=&quot]සැම[/FONT] [FONT=&quot]පැයකට[/FONT] [FONT=&quot]වරක්ම[/FONT] [FONT=&quot]තරගය[/FONT] [FONT=&quot]පවත්වනවා[/FONT]. [FONT=&quot]එකට[/FONT] [FONT=&quot]සහබාගි[/FONT] [FONT=&quot]වෙලා [/FONT][FONT=&quot]T credits[/FONT] [FONT=&quot]දිනන්ඩ.. අනිවර්යයෙන්ම දවසකට [/FONT][FONT=&quot]t-credits [/FONT][FONT=&quot]2ක් දිනන්න පුලුවන්[/FONT]
[FONT=&quot]ඔයාලා[/FONT] [FONT=&quot]මාසෙකට[/FONT] [FONT=&quot]දවස්[/FONT] 15[FONT=&quot]ක්[/FONT] [FONT=&quot]විතරක්[/FONT] [FONT=&quot]තරගය[/FONT] [FONT=&quot]දිනුව[/FONT] [FONT=&quot]කියලා[/FONT] [FONT=&quot]නිකන්[/FONT] [FONT=&quot]හිතමු[/FONT]. [FONT=&quot]එතනම[/FONT] T credits 30 [FONT=&quot]ක්[/FONT] free [FONT=&quot]හම්බවෙලා[/FONT]. $ 12 [FONT=&quot]වගේ[/FONT] [FONT=&quot]වාසියක්.[/FONT]
[FONT=&quot]අනිවාර්යයෙන්ම[/FONT] [FONT=&quot]ඔයිට[/FONT] [FONT=&quot]වඩා[/FONT] T credits [FONT=&quot]දිනන්න[/FONT] [FONT=&quot]පුලුවන්. [/FONT]
[FONT=&quot]ඔයාලගේ[/FONT][FONT=&quot] coments [/FONT][FONT=&quot]දාන්න[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]මම[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]තව [/FONT][FONT=&quot]updates [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]දාන්නම්[/FONT]
 
Last edited:

amilalakmal

Member
Jul 7, 2008
65
4
0
mechchara aduwata mewa denne kohomada?
mehemai methana tiyenneth ekthara business stratergy ekak.
methanadi mee badu mila aduwuna kiyalaa company ekata wath bid karana ayatawath kisima paaduwak naha.
eyalaa cost eka bid karana T- credits walin cover karanawa.
methanadi api thamai hodata meetare dala bid karala bhandaya labaganna ona
මම ඉදිරියෙදි මේ mechanism එක ගැන complete විස්තර දාන්නම්
 
Last edited:

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,563
    113
    habayi machan internet eke godak aya comment karala thiyenawa badu awe na kiyala.ubata monawahari awoth photos danna
     

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    හරි අද මම තවත් T-credits free ලබාගන්නා ක්රමයක් කියලා දෙන්නම්.
    මෙකට කියන්නේ Time machine කියලා. මේක හරියට online පවත්වන lottery එකක් වගේ game එකක්.
    මෙතනින් ඔයාට T credits සිය දහස් ගනනින් දිනාගන්න පුලුවන්
    Tripleclicks එකල log වෙලා GAME Tab එකේ Time machine game එකට යන්න.

    ඔයාලා තවම Tripleclicks Registerවෙලා නැත්නම් මෙතනින් යන්න
    http://www.tripleclicks.com/13682832.

    ඉට පස්සේ තියෙන්නේ එතන අහලා තියන ප්රස්නයට උත්තරය predict කරන එක. ඉට පස්සේ answer එක ENTERකියන තැනට දාලා SUBMIT කරන්න. එච්චරයි.

    එතකොට ZACKPOT එකේ තියන T-credits ප්රමානයට(උත්තරය දෙන මොහොතේ)තමා ඔයා තරග වදින්නේ

    Answer එක දෙද්දී හොදට Internet search කරල තොරතුරු හොයගෙන review කරලා දෙන්න.

    ඔයාට දවසකට එක Answer එකක් විතරයි දෙන්න පුලුවන්. එයලා දෙනDead line එකට කලින් ඔයට predit කරන්න පුලුවන් උත්තර ඔක්කොම දෙන්න. අනිවා දිනන්න පුලුවන්.

    මම මුලින් කිව්වානේ මෙකත් හරියට lottery එකක් වගේ. ඔයාට මේකේ Answer එකක් predict කරන්න T-credit එකක් වැයවෙනවා. හැබැයි ඔයාට 5 MPRලැබෙනවා.(MPRගැන වැඩි විස්තර පසුව කියන්නම්)

    ඉතින් අපි තරගෙට යන්න T-credits කොහොමද free හොයගන්නේ? එතනදී තමයි මම අර කලින් post එකේ කිව්ව W3 membershipසහ T-time game එක උදව් වෙන්නේ.

    එහෙම නැත්නම් ඔයාලටT-credits මෙතනින් මිලදී ගන්නත් පුලුවන්.
    http://www.tripleclicks.com/13682832/MightyTCredits.php
    මේක හරිම fun වැඩක්. ඉතින් කරලම බලන්නකො
     
    Last edited:

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    post එකට picture upload කරන්න දන්න කෙනෙක් ඉන්නවානම් ඒක කරන හැටි පොඩ්ඩක් කියලා දෙන්න
     

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    හරි අද මම තවත් T-credits free ලබාගන්නා ක්රමයක් කියලා දෙන්නම්. මෙකට කියන්නේ Pick the price කියලා. මේක online පවත්වන Answer predict game එකක්.
    මෙතනිනුත් ඔයාට T credits සිය දහස් ගනනින් දිනාගන්න පුලුවන්. මේ තරගය limiteless එකක්. එ කියන්නේ ඔයලට ඔනැ තරම් T credits දිනාගන්න chanceඑක තියනවා
    Tripleclicks එකල log වෙලා GAME Tab එකේ PICK A PRICE Game එකට යන්න.
    ඔයාලා තවම Tripleclicks Registerවෙලා නැත්නම් මෙතනින් යන්න
    http://www.tripleclicks.com/13682832
    එතන Current & oncoming auction ගැන Notice එකක් තියනවා. ඔයාලට තියෙන්නේ ඒ auction අවසාන න් වෙනකොට pix වෙන Price එක Guss කරලා Submit කරන්න

    untitled_zpsf0d280d5.jpg



    Price History කියන තැනින් ඒ ඒ වෙන්දේසි අවසන්වුනු මිල පිලිබද හොද විශ්ලේශනයක් කරන්න පුලුවන්.


    -2_zps6b4e049f.jpg


    ඉතින් පරන pixed price හොදට analize කරලා price එක Guss කරන්න ඔයලට ZACKPOTඑකේ T-credis ප්රමානය දිනන්න පුලුවන්.
    මෙතනදිත් Game entry එකක් කරන්න T-credits 1 ක් වැයවෙනවා. හැබැයි මෙතනදී ඔයලාට දිනකට කැමති වෙන්දේසි ගනනකට Pixed price Enter කරන්න පුලුවන්. එතකොට දිනන්න තියන chances වැඩියි
    මම මුලින් විස්තර කරපු ආකාරයට T-credits නොමිලේ ලබාහන්න
    ඔයලට අවශයනම් T-credits මෙතනින් මිලදී ගන්නත් පුලුවන්.
    http://www.tripleclicks.com/13682832/MightyTCredits.php
    ඉතින් මේකටත් Try කරලා බලලාම ඔයාලාගේ අදහස් කියන්න

     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    සූදු කෙලිනවා වගේ තමා ඕවා. ඕවට යොදවන කාලයෙන් වෙන දෙයක් කරලා සල්ලි හොයලා Ebay එකෙන් වගේ බඩු ගත්ත නම් අගෙයි :)
     

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    පැටියා;16771099 said:
    සූදු කෙලිනවා වගේ තමා ඕවා. ඕවට යොදවන කාලයෙන් වෙන දෙයක් කරලා සල්ලි හොයලා Ebay එකෙන් වගේ බඩු ගත්ත නම් අගෙයි :)

    මෙහෙමයි. මම මෙතනදී විස්තර කලේ T- Credits Free ලබාගන්න ක්‍රම කිහිපයක් විතරයි. ඔනෑම තරගයක් අන්තිමෙදී බලපුහාම සුදුවක් තමයි ඔයාලට ඔනැනම් Profetional විදිහට T- credits මිලදි ගන්නත් පුලුවන්.
     

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    [FONT=&quot]හරි[/FONT][FONT=&quot] මම[/FONT][FONT=&quot] අද[/FONT][FONT=&quot] ඔයාලාට[/FONT][FONT=&quot] කියලා [/FONT][FONT=&quot]දෙන්නම්[/FONT][FONT=&quot] T-credits [/FONT][FONT=&quot]කොහොමද [/FONT][FONT=&quot]use [/FONT][FONT=&quot]කරන්නේ[/FONT][FONT=&quot] කියලා[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]දැන්[/FONT][FONT=&quot] T credits free [/FONT][FONT=&quot]ගන්න [/FONT][FONT=&quot]හැටි[/FONT][FONT=&quot] ඔයාලා[/FONT][FONT=&quot] දන්නවා[/FONT][FONT=&quot] ඇතිනේ.[/FONT]
    [FONT=&quot]මේ[/FONT][FONT=&quot] T –credits [/FONT][FONT=&quot]වලින් [/FONT][FONT=&quot]කරන්න[/FONT][FONT=&quot] පුලුවන් [/FONT][FONT=&quot]එක[/FONT][FONT=&quot] වැඩක්[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]මුලින්ම[/FONT][FONT=&quot] Triple clicks [/FONT][FONT=&quot]වෙබ්[/FONT][FONT=&quot]එකට[/FONT][FONT=&quot] log [/FONT][FONT=&quot]වෙන්න[/FONT][FONT=&quot] එකේ[/FONT][FONT=&quot] තියනවා[/FONT][FONT=&quot] Tconnect [/FONT][FONT=&quot]කියලා [/FONT][FONT=&quot]page[/FONT][FONT=&quot] එකක්[/FONT]
    [FONT=&quot]මෙතනින් [/FONT][FONT=&quot]log [/FONT][FONT=&quot]වෙලා බලන්න[/FONT]
    http://www.tripleclicks.com/13682832

    Tconnect page [FONT=&quot]කියන්නේ[/FONT] [FONT=&quot]හරියට[/FONT] [FONT=&quot]ඔයාගේ[/FONT] [FONT=&quot]නමට[/FONT] [FONT=&quot]තියන[/FONT] [FONT=&quot]වෙබ්[/FONT] page [FONT=&quot]එකක්. එකෙන් ඔයාට ගොඩක් දෙවල් කරන්න පුලුවන්. ඔයාලගේ අදායම් මාර්ගයක් විදිහටත් එක කරන්න පුලුවන්.[/FONT]
    [FONT=&quot]මම[/FONT] [FONT=&quot]අද[/FONT] [FONT=&quot]මේ [/FONT][FONT=&quot]T connect[/FONT] [FONT=&quot]එකේ[/FONT] [FONT=&quot]එක [/FONT][FONT=&quot]usage[/FONT] [FONT=&quot]එකක්[/FONT] [FONT=&quot]කියලා[/FONT] [FONT=&quot]දෙන්නම්[/FONT]
    [FONT=&quot]Selling your unwanted stuff[/FONT]
    [FONT=&quot]මෙතනින් [/FONT][FONT=&quot]ඔයාලට[/FONT][FONT=&quot] ඔයලගේ[/FONT][FONT=&quot] ගෙදර[/FONT][FONT=&quot] තියෙන [/FONT][FONT=&quot]උවමනා[/FONT][FONT=&quot]නැති[/FONT][FONT=&quot] දෙවල්[/FONT][FONT=&quot] විකුන[/FONT][FONT=&quot]ගන්න[/FONT][FONT=&quot] පුලුවන්[/FONT][FONT=&quot]හරියට [/FONT][FONT=&quot]online garage [/FONT][FONT=&quot]එකක් [/FONT][FONT=&quot]වගේ[/FONT]
    1_zps5066826d.jpg

    [FONT=&quot]
    2_zpsd57f181c.jpg
    3_zps4fec523a.jpg
    4_zps10257cbf.jpg
    මෙතනදී[/FONT][FONT=&quot]
    ඔයාට[/FONT][FONT=&quot] තියෙන්නේ[/FONT][FONT=&quot] ඔයාට[/FONT][FONT=&quot] විකුනන්ඩ[/FONT][FONT=&quot] උවමනා[/FONT][FONT=&quot] භාන්ඩය[/FONT][FONT=&quot] ගැන[/FONT][FONT=&quot]විස්තර[/FONT][FONT=&quot] අදාල [/FONT][FONT=&quot]form [/FONT][FONT=&quot]එකේ[/FONT][FONT=&quot] පුරවලා [/FONT][FONT=&quot]photo [/FONT][FONT=&quot]එකකි[/FONT][FONT=&quot]එක්ක[/FONT][FONT=&quot] submit [/FONT][FONT=&quot]කරන්ඩ[/FONT][FONT=&quot]
    එක[/FONT][FONT=&quot] භාන්ඩයක්[/FONT][FONT=&quot] සදහා[/FONT][FONT=&quot] එක[/FONT][FONT=&quot] T-credit [/FONT][FONT=&quot]එකක්[/FONT][FONT=&quot] වෙය වෙනවා[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]

    ඔයාගේ[/FONT][FONT=&quot] add [/FONT][FONT=&quot]එක ලෝකය පුරා මිලියන ගනනක් පාරිභොඉගිකයන් අතරෙ [/FONT][FONT=&quot]auto[/FONT][FONT=&quot] ප්‍රචාරය වෙනවා[/FONT]
     
    Last edited:

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    ඔයාලාට මේ Post එකේ හරි T-credits ගැන හරි මොනවාහරි තෙරෙන්නේ නැති දෙයක් තියනවා නම් අහන්න. අපි මේ ගැන කියලා දෙන්න කැමතියි
     

    amilalakmal

    Member
    Jul 7, 2008
    65
    4
    0
    අද මම ඔයාලට T credits ගැන තව ටිකක් විස්තර කියන්නම්.
    අපි Tripple clicks කියන්නේ රටක් කියලා හිතමු. එතකොට T credits කියන්නේ ඒ රටේ භාවිතා වන මුදල් ඒකකය හරියට අපේ රුපියල වගේ. මෙතනදී Tripleclicks එක අතුලතත් අපේ රටේ වගේ වෙලදපොලක් තියනවා. හරියට අපේ රටේ තියන කඩවල් (Shop) වගේ. මෙවට Tripleclicks වල කිඅය්න්නෙ ECA කියලා.. ECA එකකට අපිය විකුනුම් ඒකකකයක් කියලා කියන්ඩ පුලුවන්.මේ වගේ විකිනුම් ඒකක(ECA) මිලියන ගනනක් Tripleclicks එක තුල තිබෙනවා. මේ වගේ විකුනුම් ඒකකයක් හරහා තමයි අපි භාන්ඩ මිලදි ගන්නේ.
    අපිට ඔනැනම් Doller වලට T-credits මාරුකරන්නත් පුලුවන්(හරියට Doller අපේ රුපියල් වලට මාරු කරනවා වගේ)
    ඔනැම භාන්ඩයක මිල Tripleclicks වල තුන් අකාරයකට සදහන් වෙනවා.
    1. Doller price
    2. T- credis price
    3. MPR price
    ඉතින් ඔයාලගෙ Tripleclicks account එකේ ඔය කියන ඔනැම currency එකක් තියනවානම් ඔයට ඔය භාන්ඩය මිලදි ගන්න පුලුවන්.
    උදාහරනයක්
    Watch1_zpse6662c59.jpg

    watch2_zpscacc80ec.jpg

    ඔයාලට ඔනැනම් ඔය ඔරලෝසුව 9.9 $ හරි 67 T-credits හරි 1,498 MPR හරි ඔය ඔනැම එක ක්රටමයකට මිලදී ගන්න පුලුවන්.
    ඔයාලට මම මුලින් කියලා දිපු විදිහට Free T credits 67 ක් හොයගන්න ලේසියෙන්ම පුලුවන්. මම අයෙත් ක්රඑම ටික මතක් කරන්නම්
    1. W3 Membership
    2. T- Time
    3. Pick the price
    4. Time machine
    එහෙම T-credits හොයගෙන ඔය භාන්ඩයක් මිලදී ගෙන බලන්න. එතකොට ඔයාට එක ලැබෙන්නේ Free වගේනෙ. ඉතින් ඔයලට එතකොට Tripleclicks Site එක ගැනත් හොද Trust එකක් එවිනේ.
    මම MPR ගැන මිලග POST එකේ කියලා දෙන්නම්
    ඔයාලා තවම Tripleclicks Registerවෙලා නැත්නම් මෙතනින් යන්න
    http://www.tripleclicks.com/13682832.
     
    Last edited: