අන්තර්ජාලය පුරා පාසල් දැරියගේ නිල් පින්ත

ashmi

Member
Dec 21, 2011
19,209
742
0
කොච්චර කාර්‍යබහුල වුනත් ,මොන ප්‍රශ්නෙ තිබ්බත්,කවුරු හිටියත් දරුවෙක්ගේ අම්මට තමයි දරුවා ගැන වගකීම තියෙන්නේ...ගෑණු දරුවෙක් ටිකෙන් ටික ලොකු වෙද්දි අම්මා ඒ දරුවගේ හොඳම යාලුවා වෙන්න ඕනේ...එතකොට තමයි ඒ දරුවා හැම දෙයක්ම අම්මා එක්ක කියන්නේ...දරුවට තේරුම් කරලා හිතට කාවද්දන්න ඕනේ ඕනෙම ප්‍රශ්නෙකට අම්මා ලඟ විතරයි පිලිතුරු තියෙන්නේ කියන එක...මේ ලෝකේ විශ්වාස කරන්න පුලුවන් එකම කෙනාත් අම්මා විතරයි කියන එක දරුවට තේරුම් කරවන්න ඕනේ..එතකොට දරුවෙක් මොන දේ වුනත් අම්මා එක්ක කියන්න බයවෙන්නේ නෑ...මේ කතාව බලද්දි තේරෙනවා අම්මා එයාගේ නන්ගිට දුවගේ වගකීම බාරදීලා තිබුන බව...දෙයක් වුනාට පස්සේ මොනවා කලත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ..ඒ දරුවට වෙච්ච හානිය ඒ දරුවගේ මුලු ජීවිත කාලෙටම බලපානවා කොයි ලෝකේ හිටියත්...
 

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com

    :yes::yes::yes:
    වාරණය කරන්න නරකයි, දැනුවත් කරන්නයි ඕනේ. :yes::yes:
    දැනුවත් කිරීම තමයි වෙන්න ඕනා මචන්
    පුළුල් දැනුවත් වීමක් වෙන්න ඕන
    මොබයිල් ඩිවයිසස් එහෙමත් එන්න එන්නම ව්‍යාප්ත වෙනවා
    ප්‍රශ්න තවත් නොදැනුවත් කම නිසා ඇතිවෙන්න තියෙන අවස්තාව වැඩි
    ප්‍රශ්න ඇතිවෙන්න කලින් ඒවා ගැන දැනුවත් කිරීම මම හිතන්නේ වටිනවා
    ජන මාධ්‍ය වලට මේ සඳහා විශාල කාර්යභාරයක් කරන්න පුළුවන්
    බයිල ගගහ ඉන්නවට වඩා
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    aniwa machan ,meka godak ewunta teren na. monawunath oka karapu kollata thawath aathma ganakata sahakaariyek labenna. uuta ooka paladenawa.

    අනුන්ගේ විශ්වාසය බිදින මිනිස්සුන්ව කවුරුත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. තමන්ව කවුරු හරි විශ්වාස කරනවා නම් ඒක කවදාවත් බිදින්න නරකයි. මම නම් කවුරු හරි මාව විශ්වාස කරනවා නම් , කොහොමවත්ම ඒක කඩන්නේ නෑ.නමුත් මට තියෙන බය තමයි අපි කවුරු හරි එක්ක කථා කරන කොට ,අනෙක් කෙනා අපිට මොකක් හරි රහසක් කියනවා නම් හැංගිලා ඉදගෙන අහගෙන ඉන්න එවුන් ඒ රහස් leak කරන එක එතකොට ඒක අපිටත් හොද නෑ නේ, මතකනේ පහුගිය දවස් වල අරුණ අනුන්ගේ PM කියවලා ඒවායේ තියෙන දේවල් මේකේ දාපු හැටි, ඒවලින් මිනිස්සුන්ගේ කොච්චර පෞද්ගලික දේවල් එළියට යන්න ඇද්ද.
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    කම්පියුටර් එහෙම හදන්න දෙනකොට පරිස්සමින්
    සමහර උන් රිකවර් කරනවා

    මොකා කොහොම කිව්වත් ඔය මෝල් තද වෙච්ච වෙලාවට එහාට මෙහාට යන ෆොටෝ සමහර උන් සේව් කරන් ඉන්නවනේ පසු ප්‍රයෝජනේට :P

    එහෙම ඒවා කොච්චරනම් ලීක් උනාද:oo:

    කරන දෙයක් පරිස්සමින්
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    මේ ලෝකේ විශ්වාස කරන්න පුලුවන් එකම කෙනාත් අම්මා විතරයි
    a typical feminist, always hate men and in this case, completely ignore the father.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    රත්තරං;17374691 said:
    කම්පියුටර් එහෙම හදන්න දෙනකොට පරිස්සමින්
    සමහර උන් රිකවර් කරනවා

    මොකා කොහොම කිව්වත් ඔය මෝල් තද වෙච්ච වෙලාවට එහාට මෙහාට යන ෆොටෝ සමහර උන් සේව් කරන් ඉන්නවනේ පසු ප්‍රයෝජනේට :P

    එහෙම ඒවා කොච්චරනම් ලීක් උනාද:oo:

    කරන දෙයක් පරිස්සමින්

    repair කරන කොට hard disk එක ගලවලා දුන්නම හරි.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    a typical feminist, always hate men and in this case, completely ignore the father.

    නෑ නෑ...එහෙම කිව්ව නෙමෙයි...ගෑණු දරුවෙක්ට ගොඩාක් සමීපව හැමදේම කියන්න පුලුවන් අම්මටයි...තාත්තට කොච්චර ආදරේ වුනත් එක වයසකට ආවම අම්මගේ ඇසුර ගොඩාක් වටිනවා...ඒකයි කිව්වේ...
     
    Jul 18, 2014
    2,363
    78
    0
    somewhere
    කොච්චර කාර්‍යබහුල වුනත් ,මොන ප්‍රශ්නෙ තිබ්බත්,කවුරු හිටියත් දරුවෙක්ගේ අම්මට තමයි දරුවා ගැන වගකීම තියෙන්නේ...ගෑණු දරුවෙක් ටිකෙන් ටික ලොකු වෙද්දි අම්මා ඒ දරුවගේ හොඳම යාලුවා වෙන්න ඕනේ...එතකොට තමයි ඒ දරුවා හැම දෙයක්ම අම්මා එක්ක කියන්නේ...දරුවට තේරුම් කරලා හිතට කාවද්දන්න ඕනේ ඕනෙම ප්‍රශ්නෙකට අම්මා ලඟ විතරයි පිලිතුරු තියෙන්නේ කියන එක...මේ ලෝකේ විශ්වාස කරන්න පුලුවන් එකම කෙනාත් අම්මා විතරයි කියන එක දරුවට තේරුම් කරවන්න ඕනේ..එතකොට දරුවෙක් මොන දේ වුනත් අම්මා එක්ක කියන්න බයවෙන්නේ නෑ...මේ කතාව බලද්දි තේරෙනවා අම්මා එයාගේ නන්ගිට දුවගේ වගකීම බාරදීලා තිබුන බව...දෙයක් වුනාට පස්සේ මොනවා කලත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ..ඒ දරුවට වෙච්ච හානිය ඒ දරුවගේ මුලු ජීවිත කාලෙටම බලපානවා කොයි ලෝකේ හිටියත්...

    :yes:
     
    Jul 18, 2014
    2,363
    78
    0
    somewhere
    අනුන්ගේ විශ්වාසය බිදින මිනිස්සුන්ව කවුරුත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. තමන්ව කවුරු හරි විශ්වාස කරනවා නම් ඒක කවදාවත් බිදින්න නරකයි. මම නම් කවුරු හරි මාව විශ්වාස කරනවා නම් , කොහොමවත්ම ඒක කඩන්නේ නෑ.නමුත් මට තියෙන බය තමයි අපි කවුරු හරි එක්ක කථා කරන කොට ,අනෙක් කෙනා අපිට මොකක් හරි රහසක් කියනවා නම් හැංගිලා ඉදගෙන අහගෙන ඉන්න එවුන් ඒ රහස් leak කරන එක එතකොට ඒක අපිටත් හොද නෑ නේ, මතකනේ පහුගිය දවස් වල අරුණ අනුන්ගේ PM කියවලා ඒවායේ තියෙන දේවල් මේකේ දාපු හැටි, ඒවලින් මිනිස්සුන්ගේ කොච්චර පෞද්ගලික දේවල් එළියට යන්න ඇද්ද.

    :shocked:
     
    දැන් හැදෙන උන්ගෙ මොලෙ කොහෙද මන්ද? ඔය කලෙට හැදෙන ආදරෙ. කපලා දාපිය බල්ලට.මුන්ට තව අසරනි කියන්නත් එනවනෙ පත්තර කාරයො:angry::angry:
    ඔකුන්ගෙ මහ එවුන්ට ගහන්න ඔන පොල්පිත්තෙන් මගුල් කපුකම් කරන්න යනවට පොඩිවුන්ට


    කොච්චර කාර්‍යබහුල වුනත් ,මොන ප්‍රශ්නෙ තිබ්බත්,කවුරු හිටියත් දරුවෙක්ගේ අම්මට තමයි දරුවා ගැන වගකීම තියෙන්නේ...ගෑණු දරුවෙක් ටිකෙන් ටික ලොකු වෙද්දි අම්මා ඒ දරුවගේ හොඳම යාලුවා වෙන්න ඕනේ...එතකොට තමයි ඒ දරුවා හැම දෙයක්ම අම්මා එක්ක කියන්නේ...දරුවට තේරුම් කරලා හිතට කාවද්දන්න ඕනේ ඕනෙම ප්‍රශ්නෙකට අම්මා ලඟ විතරයි පිලිතුරු තියෙන්නේ කියන එක...මේ ලෝකේ විශ්වාස කරන්න පුලුවන් එකම කෙනාත් අම්මා විතරයි කියන එක දරුවට තේරුම් කරවන්න ඕනේ..එතකොට දරුවෙක් මොන දේ වුනත් අම්මා එක්ක කියන්න බයවෙන්නේ නෑ...මේ කතාව බලද්දි තේරෙනවා අම්මා එයාගේ නන්ගිට දුවගේ වගකීම බාරදීලා තිබුන බව...දෙයක් වුනාට පස්සේ මොනවා කලත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ..ඒ දරුවට වෙච්ච හානිය ඒ දරුවගේ මුලු ජීවිත කාලෙටම බලපානවා කොයි ලෝකේ හිටියත්...

    දැන් ඉන්න අම්මන්ඩිල දුවට හපන් පෙනව ඇතිනෙ මෙ සිද්දියෙහි උනත්. අම්ම තාත්තා දුවට හපන් විදියට වඩ කරල තියෙන්නෙ

    :angry::angry:
     
    Last edited:

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    දැනුවත් කිරීම තමයි වෙන්න ඕනා මචන්
    පුළුල් දැනුවත් වීමක් වෙන්න ඕන
    මොබයිල් ඩිවයිසස් එහෙමත් එන්න එන්නම ව්‍යාප්ත වෙනවා
    ප්‍රශ්න තවත් නොදැනුවත් කම නිසා ඇතිවෙන්න තියෙන අවස්තාව වැඩි
    ප්‍රශ්න ඇතිවෙන්න කලින් ඒවා ගැන දැනුවත් කිරීම මම හිතන්නේ වටිනවා
    ජන මාධ්‍ය වලට මේ සඳහා විශාල කාර්යභාරයක් කරන්න පුළුවන්
    බයිල ගගහ ඉන්නවට වඩා

    :yes::yes: මෙහෙමයි මචන් මේ සමාජය ,විශේෂයෙන්ම ලාංකික සමාජය ආදරය, ලිංගිකත්වය කියන දේවල් තහනම මාතෘකා හැටියට සලකන්නේ. ගොඩක් දෙමව්පියන් විශ්වාස කරන්නේ ඉගෙන ගෙන ඉවරවෙලා තමයි relationship එකක් පටන් ගන්න ඕනේ කියලා නමුත් ඒක වැරදි, මිනිස්සුන්ට ආදරය කියන දේ ඕන වෙනවා පොඩි කාලේ ඉදලම ,දෙමව්පියන්ට මේක දෙන්න බෑ හැම තිස්සේම ඉතින් කවුරු හරි හොයාගන්න ළමයි පෙළබෙනවා මේක නිසයි ගොඩක් කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ අවුරුදු 14 ඉදලා වගේම relationships හදාගන්න යන්නේ, ඒකට ඒ ළමයින්ට බැනලා වැඩක් නෑ ,මිනිස්සුන්ට ආදරය කියන දේ ඕනේ, ඒ වගේම තමයි මල්වර වුනට පස්සේ ලිංගිකත්වයත් ඕනේ, සමහර අය බදින්න කලින්ම වැඩේ කරගන්නවා එහෙම අයව දැනුවත් කරන එක වටිනවා නමුත් මේ සමාජය එහෙම කරන්නේ නෑ, මේ සමාජය හැම දේම හංගගෙන ඉන්නවා, ආදරය/ලිංගිකත්වය කියන දේ ගැන සාකච්ජා කරන්නේ වත් නෑ. දෙමව්පියන් ලැජ්ජයි , ඉතින් කොහොමද ළමයි දැනුවත් වෙන්නේ? ගොඩක් ළමයි ලිංගිකත්වය ගැන දැනගන්නේ porn වලින්, ආදරය ගැන දැනගන්නේ movies වලින් ඒවලින් දැනගෙන ඒ පාරවල් වල යන්න ගියොත් වලේ තමයි. ඉස්කෝල වල් වල උනත් තත්වය මෙහෙමයි ,ඒවලිනුත් ලිංගිකත්වය ගැන ආදරය ගැන දැනුවත් කරන්නේ නෑ. මම නම් කියන්නේ මිශ්‍ර පාසැල් ක්‍රමයක් ආරම්භ කරලා පහේ ඉදලා මේ ගැන ළමයින්ව දැනුවත් කරන්න ඕනේ එතකොට මේ වගේ දේවල් වෙන එකක් නෑ.
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,760
    3,344
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ඔව්, පෞද්ගලික දේවල් තියෙනවා නම් Emails වලට තියාගන්න මේකේ PM system එක විශ්වාස කරන්න එපා.


    Even never trust your email server.
    Your every email message that you sent would be saved in a military super computer/computers.
    We were being watched.
    Every telephone call that one made, every sms one sent, etc etc.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    Even never trust your email server.
    Your every email message that you sent would be saved in a military super computer/computers.
    We were being watched.
    Every telephone call that one made, every sms one sent, etc etc.

    :P I know but they don't care about your personal information unless it's a threat to the national, global security.
     
    Originally Posted by Radioactive
    අනුන්ගේ විශ්වාසය බිදින මිනිස්සුන්ව කවුරුත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. තමන්ව කවුරු හරි විශ්වාස කරනවා නම් ඒක කවදාවත් බිදින්න නරකයි. මම නම් කවුරු හරි මාව විශ්වාස කරනවා නම් , කොහොමවත්ම ඒක කඩන්නේ නෑ.නමුත් මට තියෙන බය තමයි අපි කවුරු හරි එක්ක කථා කරන කොට ,අනෙක් කෙනා අපිට මොකක් හරි රහසක් කියනවා නම් හැංගිලා ඉදගෙන අහගෙන ඉන්න එවුන් ඒ රහස් leak කරන එක එතකොට ඒක අපිටත් හොද නෑ නේ, මතකනේ පහුගිය දවස් වල අරුණ අනුන්ගේ PM කියවලා ඒවායේ තියෙන දේවල් මේකේ දාපු හැටි, ඒවලින් මිනිස්සුන්ගේ කොච්චර පෞද්ගලික දේවල් එළියට යන්න ඇද්ද.

    මොකක්ද බොල එ සිද්දිය:shocked::shocked::shocked:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    ජේමිස්බන්ඩා007;17374920 said:
    මොකක්ද බොල එ සිද්දිය:shocked::shocked::shocked:

    පොඩ්ඩක් පරණ thread වල බලපන්, අරුණයා උබ එක්ක මළ නම් ඌ කරන්නේ උබේ පෞද්ගලික තොරතුරු හොයාගෙන උබට මඩ ගහන එකයි, ඌ ඒක මේකේ කිහිප දෙනෙක්ටම කරා.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    නෑ, Internet එක වැරදි නෑ මේවා මිනිස්සුන්ගේ වැරදි. මේ වයසට කොහොමත් ළමයි කොල්ලෝ එක්ක සෙට් වෙනවා ඒක නවත්වන්න බෑ ,දෙමව්පියන් මේවා ගැන ළමයා දැනුවත් කරන්න තිබුනා නැතුව Internet අරන් නොදි ඉන්න එක නෙවෙයි කරන්න තිබුනේ එතකොට ළමයා දන්නවා මේවගේ ඒව යවන්නේ නැතුව ඉන්න. මේවා කෙල්ලොන්ට විතරක් නෙවෙයි කොල්ලන්ටත් හොද පාඩම්.

    ඔය කිව්වේ ඉතින්....එහෙමම නෑ බන්.හැම දේකම දෙපැත්තක් තියෙනවා.පාවිච්චි කරන විදියෙනුයි, හොඳ නරක තීරණය වෙන්නේ.ගෙදර පාන් කපන පිහියෙන්, ඕනා නම් මිනී මරන්නත් පුලුවන්.පිහියෙද වැරැද්ද ? නෙට් එකෙන් ඕනා තරම් හොඳ ප්‍රයෝජන ගන්න ලමයි ඉන්නේ.ඉන්ටර්නෙට් අරන් දෙනවා වගේම, ඒවයෙන් දරුවෝ කරන්නේ මොනවද කියලත් දෙමව්පියෝ උනාම බලන්න ඕනා.ඒ ගැන දැනුවත් වීමක් නැත්නම්, ලමයින්ට ඒවා අරන්දෙන එක වැරදියි.

    මම නම් දන්න ඉන්ටනෙට් වල ලකාවෙ o/l,a/l කරන ලමයින්ට ගනඩ හරි හමන් දෙයක් නැ,මොකද විශය නිර්දේශය තියෙනවද නැනෙ.ඔනෙ නම් පාඩමකට අදාල පොටො එකක් හොයා ගන්ඩ පුලුවන් වෙයි,නැතුව වෙන දේවල් කියොල දැනුම වැඩි කර ගන්නව ඔව බයිල බන්.ඔනෙ එකෙක් මුලින්ම බලන්නෙ ෆේස් බුක් යන්ඩ .
    පාඩම් වැඩ යන්නෙ 3-4 වෙනි තැන්වල. වරද කරන්නෙ දෙමවුපියො o/lහොදට පාස් උන ගමන් කොම්පියුටර් ,ඉන්ටනෙට් අරන් දීල ඒකයි තිත්ත ඇත්ත.කොම්පුටරෙන් පාඩම් කරල සමත් උන එකෙක්වත් නැ මේ රටේ.


    දැනුවත් වීම කියන දේ මම නම් පිලි ගන්නෙ නැ,ඔය කෙල්ල නිල් චිත්‍රපටි ගැන දන්නව,ඒව බලන්ඩ හොද නැ කියල දන්නව,ස්කයිප් ලොග් වෙන්ඩ දන්නව,ෆොන් එකෙන් නිරුවත් පොටො ගන්ඩ දන්නව,ස්කයිප් එකෙන් අප්ලොඩ් කරන්ඩ දන්නව, දන්නෙ නැත්තෙ 'නිරුවත් පොටො කාටවත් දෙන්ඩ හොද නැ' කියන දේ විතරයි.:confused::confused: එන්ඩ කියපන් බන් උකුලෙ තියල නලවන්ඩ. උබලත් මොඩයො වගෙ කියන දේවල් පිලි ගන්නව.:confused::confused:

    දැනුවත් වීම උපරිමේට තියෙනව ඒත් ආදරයෙන් අන්ද වෙලා ඔව ඔක්කොම කරනව,කොරල කෙල උන ගමන් අනේ මම දන්නෙ නැ කියනව ලොල් බන්.


    o/l හො ඊට පහල කිසිම කෙල්ලෙක්ට ඉන්ටනෙට් අරන් දෙන්ඩ හොද නැ කිසිම දෙමවුපියෙක් ඒකයි මගෙ තියරිය.කොල්ලො ඔකෙන් වැලක් බලල ඉන්නව අපුරුවට ඔනෙ නම් a/l කෙලො ගනියි එච්චරයි, එත් කෙල්ලො ජිවිතෙ විනාශ කර ගන්නව,a/l ඉවර උනාට පස්සෙ ඔනෙ දෙයක්.
     
    Last edited:

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    උබ A/L කරලා නෑ වගේ. A/L වලදි ගණිතය විෂයේදි ප්‍රශ්ණ පත්‍රවලට සාමාන්‍යයෙන් එන්නේ English books වල තියෙන ප්‍රශ්ණයි, එහෙමත් නැත්නම් පරණ ප්‍රශ්ණයි, BIO කරන එකෙක්ට නම් Internet එකෙන් Biology ගැන ගොඩක් ඉගෙන ගන්න පුලුවන් දේවාල් ගොඩයි විශේෂයෙන්ම body simulations හරහා, youtube videos හරහා, flash interactive හරහා , chemistry කරන එකෙක්ට වුනත් එහෙමයි youtube එකේ රසායන විද්‍යාව ගැන, රසායනික සංයෝග ගැන, ඒවා මිශ්‍රකරාම එන ප්‍රතිඑල ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න පුලුවන්, physic වලදිත් එහෙමයි.

    ඒ කොහොම වුනත් වාරණය අනුමත කරන්න බෑ, ලංකාව සවුදි නෙවෙයි, ලංකාව කියන්නේ ප්‍රජාත්‍රන්තවාදය තියෙන රටක්. ඒක නිසා දැනුවත් කිරිමයි කරන්න ඕනේ.


    මම නම් දන්න ඉන්ටනෙට් වල ලකාවෙ o/l,a/l කරන ලමයින්ට ගනඩ හරි හමන් දෙයක් නැ,මොකද විශය නිර්දේශය තියෙනවද නැනෙ.ඔනෙ නම් පාඩමකට අදාල පොටො එකක් හොයා ගන්ඩ පුලුවන් වෙයි,නැතුව වෙන දේවල් කියොල දැනුම වැඩි කර ගන්නව ඔව බයිල බන්.ඔනෙ එකෙක් මුලින්ම බලන්නෙ ෆේස් බුක් යන්ඩ .
    පාඩම් වැඩ යන්නෙ 3-4 වෙනි තැන්වල. වරද කරන්නෙ දෙමවුපියො o/lහොදට පාස් උන ගමන් කොම්පියුටර් ,ඉන්ටනෙට් අරන් දීල ඒකයි තිත්ත ඇත්ත.කොම්පුටරෙන් පාඩම් කරල සමත් උන එකෙක්වත් නැ මේ රටේ.


    දැනුවත් වීම කියන දේ මම නම් පිලි ගන්නෙ නැ,ඔය කෙල්ල නිල් චිත්‍රපටි ගැන දන්නව,ඒව බලන්ඩ හොද නැ කියල දන්නව,ස්කයිප් ලොග් වෙන්ඩ දන්නව,ෆොන් එකෙන් නිරුවත් පොටො ගන්ඩ දන්නව,ස්කයිප් එකෙන් අප්ලොඩ් කරන්ඩ දන්නව, දන්නෙ නැත්තෙ 'නිරුවත් පොටො කාටවත් දෙන්ඩ හොද නැ' කියන දේ විතරයි.:confused::confused: එන්ඩ කියපන් බන් උකුලෙ තියල නලවන්ඩ. උබලත් මොඩයො වගෙ කියන දේවල් පිලි ගන්නව.:confused::confused:

    දැනුවත් වීම උපරිමේට තියෙනව ඒත් ආදරයෙන් අන්ද වෙලා ඔව ඔක්කොම කරනව,කොරල කෙල උන ගමන් අනේ මම දන්නෙ නැ කියනව ලොල් බන්.


    o/l හො ඊට පහල කිසිම කෙල්ලෙක්ට ඉන්ටනෙට් අරන් දෙන්ඩ හොද නැ කිසිම දෙමවුපියෙක් ඒකයි මගෙ තියරිය.කොල්ලො ඔකෙන් වැලක් බලල ඉන්නව අපුරුවට ඔනෙ නම් a/l කෙලො ගනියි එච්චරයි, එත් කෙල්ලො ජිවිතෙ විනාශ කර ගන්නව,a/l ඉවර උනාට පස්සෙ ඔනෙ දෙයක්.