okata ba ban echchara deyak karanna.මේම තව ටිකක් ඇදලා මිඩියා ටික ඩවුන් කරාම මිලිටරි බස්සනවා . මිනිස්සුන්ට කෝඩිනේට් වෙන්න බෑ එතකොට කන්ට්රෝල් එක රාජපක්ශලා අතේ මිලිටරි ජුන්ටාවකට ඉල්ලපු හිට්ලර් නන්දේ වැඩට බහිනවා ✌. මුං තමා ප්ලෑන් කප්පිත්තෝ
Dan mun tika gota elawana pathaka thiyala pm ganna pore. Gota okunta denna American Embassy eka call ekai pagara natta baye weulai.pissa gobbaya janadipathi innakan mokawa dammath wadak na.
pissawa elawanna one anith mona karannath.
Katada kiuweපාටලී ගෙ ගල් කොල්ලෝ set එකක්ම හිටියා මේකේ.. තාම thread එක දැකල නෑ වගේ..
ඔය බල්ලව මරලා දාපු දවසට තමයි මටත් නින්දා යන්නේඅගමැති නෙමෙයි ඕකව මරල දාන්න ඕන වල් පරයා..රටක් වටින මිනිස්සු අලින්ගේ අැගේ හැප්පෙනව ඕකව හැප්පිලි කුඩු වෙලා යන්නේ නෑනේ ශික්.
එකෙක්ට නෙවෙයි කිව්වෙ.. Set එකක්ම හිටියා.දැන් username ඒකෙන් මතක නෑ . එකෙක් කිව්ව අර සංදීප කොල්ලව යටකරපු එක හොඳයි කියලත්Katada kiuwe
