අනුර ඉවරෙටම ඉවරයි. හිනා කාල මැරෙනවා

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,397
    113
    ඔවාගේ ගොන් වැඩ වලින් වෙන්නෙ නම් උගේ චන්ද ගොඩ හැදෙන එක. ඔවගේ ඇඩ්ස් හොද 2019ට කලින් දැන් තියෙන්නෙ වෙනම් සිද්දියක්
    ජෙප්පොන්ට පුලුවන්ද බන් රටක් පාලනය කරන්න? හරියට ආර්තික දැක්මක්වත් නැතුව?
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,001
    167,836
    113
    එකමත් එක රටක
    ගොන් පාට් .

    හැබැයි ඉතින් අර මිට අවුරුදු 4කට කලින් ඉරාජ්ගේ ගොන් සින්දු වලට හුරේ කියපු බයියෝ ලක්ෂ හැට ගානක් තමයි මේ පාරත් තීරක බලය . .
    උන් තමයි බහුතරය . උන්ට මේක එක දිගට පෙන්නුවම සමහරවිට ගොන් පාට් එක වැඩ කරන්න ඉඩ තියනව .
    මොකද උන් තමයි ඉරාජය්ගේ ඒ කාලේ මඩ සින්දු ටික් උඩ තියාගෙන ගියේ ... මේ උන්ව ටාගට් කරල හදපු ඒවා වගේ . :lol:
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama


    අපේ නාමල් බේබි එක්ක හැරෙන්නවත් පුලුවන්ද බන් මේ ලපයට? :lol:

    මේ වෙලවේ අනවශ්‍ය ලෙස වෛරල් වෙන ඒවා ගහනවා කියන්නේ වාසිය මාලිමාවට. ඕකම කලා 2015දි මෝඩ බැසිල්. වැඩිපුර නොපෙනෙන යටට යවන තරමට තමයි රනියාට සජ්ජාට වසි. මෝඩ ඉරාජ් වෙන්නැති මේවි පස්සේ ඉන්නේ.
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඇයි බන් මුන් මෙච්චර මෝඩ.
    මට මතක් වෙන්නෙ හිලරි වේෂි trump ට මිලියන ගණන් වියදම් කර කර ගහපු මඩ backfire උන හැටි. මුන්ට ඒව බලල වත් ඉගෙන ගන්න බැරි හැටි.
    හරිනෙ ඉතිං මේ type හුකන් පාරුවො ඉන්නෙ උන් කොහෙද ඕව හිතන්නෙ



    එක අතකින් හිතෙනවා jvp එකෙන් ම ඔය ad එක හදල දැම්මද කියල.
    මෙච්චර පොල් බූරු වැඩ මොලයක් තියන එකෙක් නම් කරන නෑ. :ROFLMAO:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,419
    1
    62,072
    113
    Mother Earth
    @tupac97 මෙන්න උබ දවසක් ආස කිව්ව අර කොල්ලා ඉන්නවා. කොළ පාට ෂර්ට් එකක් ඇඳන්. උඹ අර සකල ගුරු කතාවේ රස්තියාදු කොල්ලට ආසයි කිව්වනේ. 🙂
     
    • Love
    Reactions: Aldren

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    ඔවයෙන්ම පේනවා කවුද දිනන්නේ කියලා. කලින්ම ඕක කරේ සිරාට :rolleyes:



    අපේ නාමල් බේබි එක්ක හැරෙන්නවත් පුලුවන්ද බන් මේ ලපයට? :lol:

    පව් ඔවයේ රගපාපු උන්. පස්සට තමා උන්ව විහිලුවක් වෙන්නේ. ඇහේ කටු ඇනුන නංගිත් ඇමරිකාවේ පැන්නා. :ROFLMAO:
    ------ Post added on Aug 15, 2024 at 9:19 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,001
    167,836
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉතින් හිතපංකෝ ඡන්දේ දෙන උන්ගේ මානසික තත්වේ ගැන ඡන්ද ඉල්ලන උන් හිතාගෙන ඉන්න විදිහ...
    ඉතින් ඒ කාලේ ඉරජ්ගේ පුතනෝ , ජවිපාවෝ , අපි unp වගේ සින්දු වලට කට්ටිය දාපු කමෙන්ට් තාම ඇති ගිහින් බලපං කෝ .
    උන් තමයි බහුතරය මේ පාරත් පැත්ත මාරු කරල ඉන්නේ. මේ වගේ දේවල වලින් උන්ව හරවන්න පුලුවන් . උන් ටික දැන් ඉනෙන් npp එක පැත්තේ
     

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    ඉතින් ඒ කාලේ ඉරජ්ගේ පුතනෝ , ජවිපාවෝ , අපි unp වගේ සින්දු වලට කට්ටිය දාපු කමෙන්ට් තාම ඇති ගිහින් බලපං කෝ .
    උන් තමයි බහුතරය මේ පාරත් පැත්ත මාරු කරල ඉන්නේ. මේ වගේ දේවල වලින් උන්ව හරවන්න පුලුවන් . උන් ටික දැන් ඉනෙන් npp එක පැත්තේ
    මමත් ඒ කාලේ ඔවට tune වෙච්ච බයියෙක්.

    දැං පුකේ අමාරුව හොදටම හොදයි. ආයි රැවටෙන්නෙ නෑ. මේපාර NPP
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,001
    167,836
    113
    එකමත් එක රටක
    මමත් ඒ කාලේ ඔවට tune වෙච්ච බයියෙක්.

    දැං පුකේ අමාරුව හොදටම හොදයි. ආයි රැවටෙන්නෙ නෑ. මේපාර NPP
    දැන් tune වෙන එකක් නැද්ද උබ දැන් ඉන්න පැත්තට විරුද්ද උන්ට සින්දුවක් හදල දැම්මත් ? එහෙම නම් හරි .
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,611
    8,864
    113
    අනුරයගේම කැම්පේන් එකක්ද කොහේ මේකනම්... :lol: