adala na bro. allanawa kiwwa nam allanna oneyExtradite karanna deyi kiyala hithanwada echchara lesiyen specially arjun mahendran wage dial ekakwa
e wage ewun oya wage ratawalata yana main reason ekak eka,
ehema wunoth ithin porage mehe thiyena business tika seal thiyanna wenne,adala na bro. allanawa kiwwa nam allanna oney
owu itin. monawa hari karala allanna oneyehema wunoth ithin porage mehe thiyena business tika seal thiyanna wenne,
Singapore walin okay eka denakan
man vote kare RW taowu itin. monawa hari karala allanna oney
u kayiya gahuwata kiyana thram lesi na,na ban mama chande damme na. lankawe neme inne. support kale Seelarathanata. Salli hold kala kiyala samawak labenne na. Rape karala eta passe banda kiyala daduwama adu wenne na. Daduwama ekaiman vote kare RW ta
uba vote kare AKD ta neda
eth man dan me scene ekedi pattha ganne AKD ge side eka,u kayiya gahuwata kiyana thram lesi na,
anika man dakka monson thread ekak dala thiyenwa Mahendra la ge company eken e salli tika gaththa kiyala .
eka hari nam unta sentence eka adu karaganna puluwan kamak athi neda >
ow eka harina ban mama chande damme na. lankawe neme inne. support kale Seelarathanata. Salli hold kala kiyala samawak labenne na. Rape karala eta passe banda kiyala daduwama adu wenne na. Daduwama ekai