අනුර, ඔබ ජනපති වුණොත් පළමු පැය 24 තුළ මොකද කරන්නේ?

itguy77

Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    Extradite karanna deyi kiyala hithanwada echchara lesiyen specially arjun mahendran wage dial ekakwa

    e wage ewun oya wage ratawalata yana main reason ekak eka,
     
    • Like
    Reactions: icewiz

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    owu itin. monawa hari karala allanna oney
    man vote kare RW ta
    uba vote kare AKD ta neda

    eth man dan me scene ekedi pattha ganne AKD ge side eka, :D u kayiya gahuwata kiyana thram lesi na,

    anika man dakka monson thread ekak dala thiyenwa Mahendra la ge company eken e salli tika gaththa kiyala .
    eka hari nam unta sentence eka adu karaganna puluwan kamak athi neda >
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    man vote kare RW ta
    uba vote kare AKD ta neda

    eth man dan me scene ekedi pattha ganne AKD ge side eka, :D u kayiya gahuwata kiyana thram lesi na,

    anika man dakka monson thread ekak dala thiyenwa Mahendra la ge company eken e salli tika gaththa kiyala .
    eka hari nam unta sentence eka adu karaganna puluwan kamak athi neda >
    na ban mama chande damme na. lankawe neme inne. support kale Seelarathanata. Salli hold kala kiyala samawak labenne na. Rape karala eta passe banda kiyala daduwama adu wenne na. Daduwama ekai
     
    • Like
    Reactions: itguy77